ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha Natas.. Nou van mij mag het nu wel even wat rustiger hoor ;) !! Ik hoop dat een nummer 2 straks niet zo'n volle agenda meeneemt :p

2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    uhm...hier ook een kind wat van knopjes houdt en overal op drukken en ze is toch echt een meid!

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    mmmm daar moet ik eens over nadenken want ik denk niet dat hij daar in trapt hihihi

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    oh sorry Natas, dan heb ik daar overheen gelezen....
    ik weet zelf eigenlijk ook niet waarom hij nu van mening veranderd is, heb ik hem gisteren eigenlijk ook niet gevraagd....maar ik denk zelf dat het eraan ligt dat het met Rihanna zo goed gaat en hij er nu met volle teugen van kan genieten

maar ik ben allang blij dat hij van gedachten veranderd is :D :D

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hihi.. helaas Liesje.. Ach gaan we volgend jaar samen voor nummer 2 ;)
    Ach ja, t is natuurlijk ook interessant, knopjes ;)

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    goedemorgen Pippo....

7. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    lekker dat de school zo dichtbij is...dat is wel erg fijn

hoe lang moet je nog tot je nod?

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ben idd wel bang dat het hier tot volgend jaar duurt voordat ie ervoor wil gaan

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Lekker Pippo!!
    Ach joh, lekker van Rihanna genieten dan vliegt de tijd!!
    Zo ik zal ff stofzuigen en dweilen, dan is het hier weer spik en span.. hoef ik niet veel meer te doen vanmiddag :D

10. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    zo ben ik weer heb n ie alles bij gelezen was erg druk haha

11. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi lieve meiden,

dank jullie wel voor al het medeleven en de knuffels!
    we zijn weer thuis. pfff... ik had ook gehoopt een mk niet meer mee te hoeven maken, maar helaas.. mannetje en ik zeiden nog tegen elkaar dat het goed ging, bij Milan had ik met 5 weken al wat bloedverlies, maar helaas vrijdagavond had ik wat gekleurde afscheiding! ik ging er nog niet vanuit dat het foute boel was omdat ik bij Milan ook wat bloedverlies heb gehad en ik had geen buikpijn. de volgende ochtend rugpijn en ja hoor... helder rood bloed. :cry: ik had mezelf hier al een beetje tegen beschermd en er wat rekening mee gehouden dat het kon gebeuren, maar toch is het even ontzettend klote! :( zaterdag aan het einde van de ochtend denk ik dat het er af is gekomen, daar leek het iig op en de buik en rugpijn was toen ook over. ik verlies nu ook geen bloed meer.
    we waren met mijn ouders weg, die niet wisten dat ik zwanger was en ze hadden dit weekend echt even nodig door omstandigheden met mijn oma, dus ik heb ze ook niks verteld. dan zou mijn moeder daar weer over inzitten. ik vroeg zaterdagochtend aan mijn moeder of ze toevallig maandverband bij had en verzon dat ik vroeger ongesteld was geworden dan ik verwacht had, toen zei ze; oh ik dacht vorige week echt dat jij zwanger was, dat heb ik nog tegen ons pap gezegd, maar toch niet dan! ik zo: hoezo? ja dat zag ik gewoon aan je. :( ik zelf had dat al tegen mannetje gezegd dat ik dacht dat mijn moeder het door had, die ziet die dingen altijd meteen! dus dat was wel erg lastig.

we zijn weer even verdrietig, en ik vooral onzeker omdat dit de 2e keer is én omdat de zwangerschap van Milan ook zo moeizaam verliep! de weeën bij 25 weken... het maakt me angstig voor een volgende keer, of het nog wel een keer goed kan gaan... :(
    toch is deze keer minder heftig dan de vorige keer, misschien omdat ik er wel rekening mee had gehouden en we een heerlijk kereltje hebben waar we volop van genieten! we weten dat het iig een keer gelukt is, dus we hopen dat ons een 2e wondertje ook gegund is.
    ik hoop dat de zon hier weer gaat schijnen, want ik heb even het gevoel dat alles mis gaat de laatste tijd. hopelijk krijgen we dan wel goed nieuws na de onderzoeken van Milan, want we hebben besloten om deze toch nog te laten doen omdat ze niet pijnlijk zijn voor hem.

morgen moet ik om 11.20 in het zkh zijn om te kijken of het mooi schoon is en om het even te bespreken met mijn gyn.

liefs rebbel

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    He REbbel...
    Had je moeder het toch wel aan je gezien... Knap van je dat je het niet hebt gezegd, ik had het niet gekund! Heel veel sterkte meid en een gesprek met de gyn morgen zal zeker wel even voor een opluchting zorgen denk ik!!! En lekker genieten van jullie manneke, dat 2e kindje is jullie vast wel gegund!!
    Ik hoop dat bij jullie de zon nu echt wel gaat schijnen hoor. Dit is genoeg!!

13. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Lieve Rebbel, ik vind ook dat jullie echt wel ellende genoeg hebben gehad. Ik ga duimen dat een volgende zwangerschap zonder obstakels verloopt. Weer een dikke knuf!

Kan me voorstellen dat je al lang blij bent Liesje! Ik zou het zelf denk ik wel willen weten, ook om het te begrijpen. Maar misschien weet hij het zelf niet eens.
    Nogmaals gefeliciteerd, super voor je! Nog even wachten is niet leuk, maar beter volgend jaar dan helemaal niet toch ;)

Lekker zo dicht bij school Pippo. Ik woonde vroeger tegenover mijn basisschool, was riant!

Zo dames, ik ga hier wat dingen doen want met vorige week de hele week griep is er een hoop blijven liggen. Dan weer werken, en daar zal wel heeeeeeel veel zijn blijven liggen. Helemaal geen zin in morgen, blèeeeh.
    Misschien tot vanavond nog even, anders donderdag of zo!

14. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    lieve rebbel,

er is niks wat ik kan zeggen om je beter te laten voelen maar ik wil je alle sterkte wensen. het is makkelijk om te roepen van er gaan meer zwangerschappen goed dan fout, maar dat heeft geen zin. Ik hoop dat jullie steun bij elkaar vinden en hier samen goed doorheen komen en dan vol goede moed voor de volgende zwangerschap gaan, ook al zal het heel moeilijk zijn.

Dikke knuffel vanuit Twente!

15. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik ga het hem ook nog wel een keer vragen...komt vanzelf wel een keer ter sprake
    dankje...ik ben ook erg blij dat ie ieder geval om is
    ach en dat zeg ik, het jaar is al bijna voor de helft voorbij dus gewoon lekker genieten van de meid die we al hebben en dan vliegt de tijd voorbij!

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA dit is leuk :D .. Jildou zit aan de soepstengel.. Gooit ze een gedeelte op de grond en vervolgens haar handjes op dr knietjes leggen en lachen naar mij, zo van, zoooo ;) .. Hihi en Sam (JR) eet dus de soepstengel op!! :p

17. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    dank jullie wel meiden!
    jullie weten allemaal hoed het voelt, dat is wel fijn...

@liesje: begrijp ik dat je mannetje nu wel voor een 2e wil gaan? :D

ow bij milan is zijn 1e tandje vandaag doorgekomen! :)

18. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Toch goed ingestraald bij je =D> !!! Leuk voor je!

19. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Sterkte meid!

20. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    yep mannetje heeft gisteren gezegd dat ie een tweede kindje wil...alleen dit jaar nog niet

Deel Deze Pagina