ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hihi zijn we het daar wel over eens!
    Bleagh ik voel me bagger.. m'n stem is half weg, last van m'n nek/ spierpijn, hoofdpijn.. bah.. Nou ja, ook dat gaat wel weer over :p

2. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Goedemorgen iedereen!

3. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Is hier inderdaad wel heel rustig....:)

Jenny is hier ook al even niet geweest...toch?

4. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Sam, nog niets bij Wendy?

5. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Zo, hier zal het niet raak zijn...dochterlief zegt dat er geen baby in mijn buik zit...:) Bij ons 2de dochter en bij ons ventje vertelde ze me van wel als ik het nog niet wist...dus ik ga af op mijn dochter haar intuïtie...;)

6. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Zij is immers onze dokter hier in huis wat betreft een zwangerschap ;) Luisteren met stethoscoop en temperatuur meten enzo...;) Zo schattig! Bij haar zit nog altijd een baby in haar buik zegt ze (is al van toen ik zwanger was van ons ventje!) :)

7. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Papa zegt dan dat die baby er nog HEEL lang mag blijven inzitten! ;)

8. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Vind het hier wel een beetje beu dat bericht maar laat komt als er hier iets geplaatst werd :( Misschien nog eens aan sleutelen! ;)

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    sam je wordt toch niet ziek he!

10. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Zo we gaan ons dan klaarmaken, zoonlief en ik, om zus te gaan afhalen van school! Ze zal blij zijn, is maar een halve dag de woensdag! :)
    Vanmiddag dan maar lekkere verse spaghettisaus maken!

11. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    En liesje, al wat beter? Ben je nu voorzichtig geweest (wat betreft je pil en diarree?)...

12. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Sam heeft al meer eens last van nekpijn enzo...ben je al eens naar kine geweest meid?

13. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Het helpt echt hoor...waarschijnlijk wat last van stress?

14. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik ben nog wel wat beroerd in de maag maar verder gaat het wel weer

uhm....voorzichtig? we hebben het afgelopen weekend heel gezellig gehad :oops: :oops:
    en ook helemaal niet hieraan gedacht
    ik moet nog 3 dagen de pil slikken en volgende maandag/dinsdag moet ik ongi worden

zal wel goed gaan ....

15. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

@pipo: nou meid dan hoop ik nu dat je kleine meid het mis heeft! ;) mijn duimen draaien hoor!

@sam: niet ziek worden he?

ik heb gister toch mijn moeder verteld dat ik een mk heb gehad...
    ik wilde het op het weekendje niet vertellen.
    ze schrok er erg van en vind het heel erg voor ons en ze vond het vooral heel knap dat we niks hebben laten merken het weekend, maar tegelijkertijd voelde ze zich daar ook wel rot door, waardoor ik weer spijt had dat ik het verteld heb! maar ze was blij dat ik het nu vertelde.

ik zat alleen achteraf te denken nu is het wel moeilijk om het de volgende x geheim te houden want mijn moeder ziet dat dus echt aan mij, als ik nu niks had gezegd zou ze misschien de volgende keer denken ah de vorige keer toen ik het dacht was het ook niet zo, maar nu kan ik het net zo goed meteen vertellen de volgende keer! :( ;)

liefs rebbel

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hey rebbel,

je moet het alleen vertellen als je je er fijn bij voelt....het is je eigen keuze
    ik zou het de volgende keer misschien ook niet zo vroeg vertellen...
    wij hebben het toen bij de 1e keer wel direct verteld maar door de mk hebben bij de volgende zw. gewacht tot de 1e echo.
    maar het is je eigen keuze meid!

hoe voel je je verder?

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pff wat ineens een geklets, ben ik even weg ; )!!
    Pippo: neej nog niet geweest, maar in dit geval is het meer omdat ik niet helemaal fit ben.. Hoop idd niet dat ik ziek word. Klieren enzo..

Rebbel: Hmm als je moeder het toch ziet, zou ik het denk ik gewoon meteen vertellen de volgende keer. Ik heb het met mk meteen verteld en de keer erna ook, want ook mijn moeder ziet het wel aan me ;) !!
    Hmm Pippo, nou op naar de volgende ronde dan maar.. Handig zo'n dochter.. Ja die baby bij haar mag nog heeeel lang blijven zitten ;) !! Geweldig :D !!

18. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    mijn moeder wist het niet van allebeide keren dat ik zwanger was....
    maar nu zie ik mijn moeder ook niet elke dag

19. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Hoi Rebbel,
    Ik had het denk ik ook aan mijn moeder verteld hoor. Ik begrijp wel dat je het niet leuk vindt als mensen het kunnen zien. Door alle MKs bij mij was op een gegeven moment iedereen in mijn omgeving op de hoogte van het feit dat ik zwanger wilde worden/blijven en dus ook direct dat ik weer zwanger was. Volgende keer horen ze het pas als de eerste echo is geweest want ik merk dat mensen zich nu vrij voelen om mij onbeschaamd te vragen of ik alweer zwanger ben (inclusief mijn lieve mama terwijl er voor mij vreemde mensen bij zitten bah)

Liefs v treintje

20. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    mijn ouders beginnen nu ook al haast te zeggen van straks voor de 2e enzo....
    net alsof het normaal is dat je minimaal 2 kindjes hebt

Deel Deze Pagina