Pippo: neej Wendy is nog niet bevallen. En ook nog niet aan het bevallen.. Nu 41 weken zwanger. Hmm ja, dat is wel irritant als mensen er naar gaan vragen. Ze horen/ zien het vanzelf! Liesje, ja dat is ook zo. Al ben ik altijd heel open geweest dat er hier wel een 2e komt als het allemaal goed gaat !! Maar ook dat Jildou iig 2 is als nummer 2 geboren gaat worden als we het qua plannen kunnen zeggen tenminste.. want ja, het is geen aankoop dat je even doet he !! Maar mocht het eerder raak zijn, nou ja, ook prima. Ook welkom hoor !!
rebbel goed dat je het toch je moeder heb verteld maar net wat andere zeggen je moet het alleen doen als jij het echt wilt ook al ziet je moeder het aan je en je wiltr het niet zeggen ja ontkennen he
JAAA heeel goed oefenen.. Op Jildou hebben we ook heeeeel hard geoefend !! HIHI ik schrok me net rot.. Kijk naar Jildou en ze heeft ineens een heel rood hoofd, en had haar ook net een stukje brood gegeven.. HIHI zit ze gewoon te poepen
ik zal haar eens even van al het brood ontdoen en verschonen en volgens mij dan maar ff wandelen met de honden, kan ze ff slapen in de wagen !!
Brood 7 maanden hier.. Maar korst met 6 maanden. En die heeft ze dus ook aan haar kleren en de stoel gegeven
Ben dus nu weer terug ... alleen is jildou in slaap gevallen het laatste stukje pas.. en wil eigenlijk even weg, maar wacht nog wel even... En anders maar niet.. ik zal ff een pcm nemen want heb echt last van m'n hoofd, nek, oren... alles.. Hihi en dat mag wel in de krant want die neem ik eigenlijk nooit
jullie hebben ook gelijk hoor, als ik het de volgende keer weer niet meteen wil vertellen doe ik het ook niet natuurlijk, mijn moeder zal er ook niet naar vragen gelukkig! ze zegt het dan alleen tegen mijn vader dat ze het denkt zoals nu. heb ik weer.... ga ik net naar het kv om voor Milan tussikind van vsm te halen voor het hoesten, kom ik thuis laat ik het doosje vallen.. kapot dus! en ligt er een brief van het zkh om in te vullen voor ik de echo zou krijgen bij de gyn.. die had ik dus al gehad en ingevuld, maar niet meer nodig. liefs rebbel
Hoi mamas!~ Hier weer terug van een druk middagje visites lopen! whaha eerst ff langs mams, daarna langs vriendin (wonen beide in zelfde wijk!) ik ben met chelle op de fiets gegaan (10 min fietsen) en ze vond het heeeerrrlijk!!! en ik ook! al vond ik het op en af stappen toch nog eng! heb 7 mei een solli bij een kinderdagverblijf! dit is voor de vacature van mederwerkster TSO (tussenschoolse opvang) lijkt me geweldig!! chelle word met de dag sneller met het kruipen.. moet nu echt ogen in mijn achterhoofd hebben, want ze tuft me alles achterna hahaaha! vind het nu (nog) leuk!
HAHA Lindaa.. zozo, Michelle al op de fiets. Nou dat duurt hier nog wel een paar maanden. Helemaal met die spreidbroek, want zo past ze niet eens in een fietszitje. En ze kan ook nog niet zelf zitten dus !! Dus vlotte tante heb jij!! Succes met je sollicitatie (al duurt dat nog wel even )
ja ik hoor al van veel mensen dat michelle een vlotte dame is! whaha nu is het wel genoeg met die extreme stappen vind ik.. nu eerst maar eens een tand hahahaha!
Nou dames, wij hebben vanavond een etentje met ons team ter ere van het resultaat van de inspectie !! Tot morgen.. Al ben ik er morgenochtend misschien even als ik tijd heb, maar verder niet, want we gaan naar de kinderboerderij. Ik met groep 1/ 2 en m'n collega met groep 3! Even een ochtend naar de jonge dieren kijken !! Altijd leuk
Hi Sam, Ik heb net een foto in m'n album neergezet van op de kinderboerderij bij ons... Hoop dat jullie het kunnen zien, begrijp er zelf nog niet veel van...