ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Is er dan helemaal niemand...... :confused:

2. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Mone, geweldig plaatje van Pieter met het lammetje.

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen!
    Pff heb ik dat. Gisteravond gezellig gegeten. Kom ik thuis, heeft Jildou helemaal niet gedronken. En ze lag al vanaf half 8 in dromenland. Ik bij haar kijken, ligt ze nog heeeel lekker te slapen. Ik dacht laat maar liggen, ze komt wel als ze honger heeft (normaal is dat toch echt wel rond uur of 8/ 9 hooguit 10. Het was al half 11 geweest.. En voor de zekerheid toch even haar hartslag gevoeld. Niets aan de hand. Had ik eindelijk om half 12 net de slaap te pakken, en ja hoor, Jildou wordt wakker. Daarna weer slapend in bed gelegd. Maar toen kreeg ze kriebelhoest. Toen heb ik haar weer gehaald en heeft ze nog wat gedronken.. En ja, dan zijn het korte nachtjes van 12 tot 6. Maar goed, nog 1, 5 dag en dan week vakantie :p !! Vanavond er maar lekker vroeg in!
    Hoorde gisteravond dat collega van ons weer zwanger is van de tweede. Ben benieuwd hoe ver ze is.
    Mone: wat ontzettend lief :D !!!

Wij gaan ons zo ook ff uitleven op de kinderboerderij ;) !!

4. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Oh wat balen sam. Maar maak je haar dan niet om 23 uur wakker? Ik pluk Jaron elke avond om 23 uur uit bed, want ik ga het niet trekken als ik midden in de nacht moet. Nou ja, ik trek dat wil, maar liever niet natuurlijk.
    (overigens ik slaap bijna altijd van 24 uut tot 6 uur. Als ik geluk heb tot 7 uur. En dat voor iemand die veel slaap nodig heeft. :)
    Wat ik wil zeggen is, als je het vaak hebt dan went het ook wel weer. Je pakt je slaap dan op andere momenten (als dat lukt).
    Maar goed, ik vind 1x een korte en gebroken nacht veel zwaarder dan elke nacht kort en gebroken.
    Hopelijk heb je vannacht wel goed door kunnen slapen.

ik ga er weer vandoor. Ik mag werken. Vanavond komt er iemand voor mijn pc (hij is zoooo traag) dus als ik komende week niet meer online kom, is het vast mis gegaan.

Ben nog wel benieuwd hoe het met de pasgeboren baby's gaat! Ik doe het even uit mijn hoofd maar denk bijv aan Mimi en Anna met hun beebs.

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hier wordt er helemaal niet gekropen, volgens mij gaat Rihanna dat overslaan en straks direct beginnen met lopen :) :)

Mone, wat een leuke foto van Pieter met het lammetje!

6. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Goedemorgen,

Nog lang niet bijgelezen hier! Zag wel een paar leuke foto's voorbij komen... schattig zeg!!

Hier gaat alles goed, kleine man kruipt vooruit sinds zondag.. na 2 maanden achteruitkruipen.. het is heel schattig.. kruipt je overal achterna hahaha

Verder goed nieuws voor ons, de bouwvergunning is binnen. Dus volgende week komt de aannemer en gaan ze beginnen met onze extra etage.. joepie!

7. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    leuke foto's zeg super :D

8. Gezond

Gezond Niet meer actief

Hoi allemaal...

Jeetje... ik krijg van bijna niets meer meldingen... Tis net of het hier doodstil is op de site... en dan kijk ik hier en dan is er meer dan genoeg geschreven... Pffff... Om het nu allemaal te gaan nalezen... oef... Ik kijk nog wel even of ik dat doe...

Vanmorgen ben ik met Sven weer bij het CB geweest en heeft ie de eerste prikjes gehad... Hij heeft zich goed laten horen in ieder geval! Hij heeft nu een zetpilletje en ligt lekker in de wagen te slapen... ik hoop dat ie zo de dag een beetje doorslaapt...

Ik dacht dat zijn naveltje wat aan het ontsteken was of een navelbreukje... Dit laatste houden ze in de gaten... Maar een ontsteking dacht ze dat het nog niet was. Ze zag wel wat wild vlees dus dat heeft ze nu aangestipt.. Ik moet dan 6 mei a.s. even weer langskomen en even weer laten zien... Ik ben benieuwd...

Hij was ook weer goed gegroeid...
    Hij woog nu 4905 (= 945 gram in 3 weken)
    Lengte was nu 56 cm (= 4 cm in 3 weken)
    Hoofdomtrek was nu 38 cm (= 1,7 cm in 3 weken)

19 mei moeten we weer heen voor de gewone controles zeg maar...

9. Gezond

Gezond Niet meer actief

10. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    feli met je vergunning...eindelijk zeg!

kruipen...mmmm :-k :-k :-k dat gaat Rihanna overslaan denk ik

11. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    he meiden!

heb niet bijgelezen sorry!
    nou hier gisteren het onvermijdelijke gebeurt,
    Michelle is heeeeel hard gevallen en heeft nu een dik en blauwe wenkbrauw..
    wat er gebeurd is: ze was wat aan de kruip (voor mij en hubbie zat alleen tafel tussen.. dus ze kruipte eigenlijk tegenover ons)maar goed zij was aan de kruip, toen ze inene de tafel beetpakte en stond!~:confused: ik gauw tegen hubbie roepen pak haar (omdat hij dichterbij zat) maar goed hij was niet op tijd.. want ze liet de tafel los, en toen viel ze dus heeeel hard!
    onder en naast mijn tafel zit een rand zeg maar, en hier viel ze op, nu heeft ze 2 blauwe deuken in haar wenkbrauw en een dik wenkbrauwtje :(

ik heb haar de hele nacht om de 3 uren wakker gemaakt en te checken of ze suf etc was (advies had ik begrepen voor eventueel inwendig letsel) omdat ze zooo hard was gevallen op voorhoofd EN achetrhoofd!~gelukkig ging dat vannacht allemaal goed, en vanmorgen en nu lijkt ze weer de oude! maar tsjee wat schrok ik zeg! ik wist dat staan en kruipen vlak bij elkaar lagen .. maar zo snel!! tsjee!

12. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    wat schrikken zeg maar ja het is inderdaad zo dat het erg snel kan gaan en dat ze leren van vallen en opstaan he
    maar het blijft gewoon schrikken als het gebeurt

13. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    jeetje wat schrikken lindaa gelukkig is alles veder goed

14. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Linda, kan me al voorstellen dat jullie erg geschrokken zijn, tenslotte zijn ze nog klein he en wat er binnenin hun lichaam gebeurt, daar heb je natuurlijk geen vat op zeg maar...
    Als je juist gevallen zijn en ze wenen direct, dan mag je zeker zijn dat het in orde is...(maar dat neemt niet weg dat je niet meer ongerust mag zijn)...observeren kan zeker geen kwaad...als ze suf zijn na val, dan direct naar spoed gaan...maar als ze alert zijn en spelen, is het ok...
    Vallen en opstaan bij kleine kindjes he? En je hart gaat dan zo tekeer...

ik heb eens iemand zien vallen, amaai ik verschoot ook nogal en het was dan nog mijn kind niet...

15. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    oh ja pippo jij werkt in zkh he!
    handig die advies dan haha!
    ja je schrikt je ehct rot! niet leuk!
    gelukkig was het direct krijsen! daarna weer blij en spelerig (nog wel wat geschrokken dus spelen bij mama op schoot niet zelfstandig!) daarna lekker gedronken en gaan slapen!
    nu gilt ze alles al weer bijelkaar, dus ze lijtk ok!

16. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    maar voor mijn eigen gevoel haar wel continue gechekt op sufheid en overgeven etc!
    als ze dat deed was ik idd direct HAP gegaan! gelukkig was dit niet het geval! en bij wakker maken direct weer lachen! (opgelucht!)

17. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    ***GEBOREN***
    Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm
    Rebbel, 25 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram
    Treintje1, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 3 juli met 35w+4d van dochter ISIS bijna 3000 gram en 49 cm
    Jenny (luna) , 35 jaar, 3e kindje, bevallen 27 juli met 40w+2d van zoon JARON NIEK 3550 gram en 50 cm
    Liesje, 31 jaar, 1ste kindje, bevallen 27 juli met 41w+ 6d van dochter RIHANNA NOELLE 4065 gram en 51 cm
    Inez, 40 jaar, 2de kindje, bevallen 29 juli met 40w+1d van dochter YELINA 2660 gram en 47 cm
    Natas, 42 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 39w+6d van dochter DANIQUE MARLINE 2800 gram en 52 cm
    Mone, 31 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 41w+5d van zoon PIETER CORNELIS, 4115 gram en 53 cm
    Mariss, 34 jaar, 1e kindje, bevallen 6 augustus met 39w+1d van zoon TOM, 3910 gram en 53 cm
    Lindaa, 23 jaar, 1e kindje, bevallen 29 augustus met 38wk+6d van dochter MICHELLE ILANA, 2895 gram en 49 cm
    Wens3, 28 jaar, 3e kindje, bevallen 17 september met 40wk+2d van dochter MARE, ? gram en ? cm
    Pippo, 28 jaar, 3e kindje, bevallen 23 september met 40wk+3d van zoon GENO,3350 gram en 49 cm
    Lindada, 26 jaar, 1e kindje, bevallen 27 september met 41wk+3d van dochter DEENA LARA, 3840 gram en 53 cm
    Ischa, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 01 oktober met 38wk+6d van zoon LUCAS, 2970 gram en 49 cm
    Sam, 23 jaar, 1e kindje,bevallen 04 oktober met 41wk+2d van dochter JILDOU 3910 gram en 50 cm
    Tatty Teddy, 27 jaar, 1e kindje,bevallen 14 oktober met 39wk+3d van dochter KAYRA LINN 3365 gram en 49 cm
    Jooze, 27 jaar, 2e kindje , bevallen op 1 nov met 39 + 3d van dochter STERRE MADELIEF 3500 gram
    Jootje24, 26 jaar, 1e kindje, bevallen 6 nov met 39w+0d van dochter DENISE 3520 gram en 48 cm
    Bengeltje86, 22 jaar, 1e kindje, bevallen op 17 dec met 38w+4d van zoon JULIAN 3630 gram en 49à50 cm
    Lola1982, 26 jaar, 1e kindje, bevallen op 18 dec met 39w+5d van meisje NENA 4060 gram en 52 cm
    Natas23, 23 jaar, 1e kindje, bevallen op 31 jan met 40wk van dochter ISA-BEAU ? gram en ? cm
    Wishgirl, 34 jaar, 2e kindje, bevallen op 02 mrt met 38wk+4d van zoon SVEN 2970 gram en 47 cm
    Hartewens, 34 jaar, 1e kindje, bevallen op 06 mrt met 38wk+3d van dochter LARA LYNN ? gram en ? cm
    Jojo8, 24 jaar, 1e kindje, bevallen op 8 mrt met 42wk+1d van zoon MILAN 3810 gram en 52 cm
    Annna, 40 jaar, 1e kindje, bevallen op 19 mrt met 41wk+6d van dochter YARA ? gram en ? cm
    Mimi1981, 27 jaar, 2e kindje, bevallen op 1 april met 39wk+6d van dochter DEBBY LIZA SOPHIE 3700 gram en 53 cm

De statistieken

20 jongens
    20 meisjes

AFSPRAKEN
    24 apr: Bengeltje (Julian) 3de prikjes
    27 apr: Jildou controle spreidbroek
    04 mei: Danique CB
    06 mei: opname Milan nijmegen
    07 mei: Deena CB
    08 mei: Jaron CB
    11 mei: Inez cardioloog
    12 mei: Rihanna CB, Inez huisarts
    19 mei: Wishgirl (Sven) CB
    25 mei: Sam CB
    04 jun: Pippo CB
    12 jun: Jildou Cardioloog + holter

De zwangeren kletsen hier:
    viewtopic.php?t=95043&postdays=0&postorder=asc&start=0

18. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Linda, het is best normaal dat je als moeder je kind gaat observeren, ook in de nacht...strikt normaal, ik zou het ook doen...uw moederhart is niet gerust daaromtrent he...maar ben blij dat alles weer goed is met Michelle! Zou stom zijn na een val dat er iets mis zou gaan he...oef!!!! Gelukkig kan je weer ademhalen...hoop dat ze niet teveel meer zo een vallen maakt, maar dat kan je niet voorkomen als ze al eens iets willen uitproberen he...:)

19. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Jootje, hoe was het vandaag bij CB?

Natas, hoe was het vandaag bij kaakchirurg?

20. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hey julian morgen 3de prikjes

Deel Deze Pagina