Jeempie wat schrikken! Gelukkig is alles goed.. Hier zijn we allemaal bang voor denk ik.. Rens is ook al een paar keer flink gevallen maar niet zo.. komt vast nog wel..
Kruipt ze wel achteruit? Je hoort het wel eens vaker.. nou ja ach het kan ook zomaar opeens nog komen..
Schrikken he... zo een val...! Ik heb kinder-ehbo gedaan.... Puur om zelf de eerste opvang goed te kunnen doen Voel ik me zelf iets prettiger bij... wat zekerder zeg maar En idd... als een kind meteen begint te huilen dan is het goed... Gek maar waar hahaha... Zijn ze niet buiten bewustzijn geweest. Maar wekken snachts bij zoiets is nooit verkeerd! Gelukkig heelt het altijd wel weer snel bij die kleintjes... Wat zul je geschrokken zijn Lindaa....
Mooi eigenlijk he dat moeders dat kunnen zien.. Ik zou het ook verteld hebben, het is toch ook fijn om het te kunnen delen.. Hoe gaat het nu, kun je het een beetje een plekje geven? Gaan jullie gelijk weer verder of hou je even rust?
Spannend Bengeltje! De prikjes... Heeft Julian er last van? Sven ligt met een paracetamolletje in de kinderwagenbak
Bruidje, ik voel me soms wat raar aan de maag, maar ik denk niet dat het raak is, althans dat zegt mijn dochter toch! Ik ga er dan ook vanuit dat ik morgen of zaterdag ongi wordt...op naar de volgende ronde...
ze schuift wel achteruit maar ook niet echt kruipen ofzo ik ga er eigenlijk vanuit dat ze helemaal niet kruipen gaat en gelijk voor het goeie werk gaat en gaat lopen
haha Liesje, weet het ook niet.. bij Rens begon het ook daarmee.. maar ieder kind is anders natuurlijk.. hij kan wel even los staan als ik hem bijvoorbeeld tegen de tafel zet.. Ik vind het wel prima zo, hoop dat het nog even duurt voordat hij loopt. Scheelt een hoop voor jezelf hihi
Rihanna schuift al dik 3 maanden alleen achteruit dus ik zie haar niet gauw kruipen om eerlijk te zijn ach soms is het wel makkelijk als ze zelf kan lopen
Das waar Liesje, maar het is maar pas morgen of zaterdag dat het bloed kan komen Zo nieuwe foto's in album
Bruidje, ik voel me soms wat raar aan de maag, maar ik denk niet dat het raak is, althans dat zegt mijn dochter toch! Ik ga er dan ook vanuit dat ik morgen of zaterdag ongi wordt...op naar de volgende ronde...[/quote] Ben benieuwd! Knap dat je niet test.. ik kan dat echt niet.. zodra het een paar dagen voor nod is moet en zal ik testen.. zucht.. zo vermoeiend voor jezelf.. maar nu heilig voorgenomen op zn minst tot 2 dagen voor nod te wachten
Ben benieuwd! Knap dat je niet test.. ik kan dat echt niet.. zodra het een paar dagen voor nod is moet en zal ik testen.. zucht.. zo vermoeiend voor jezelf.. maar nu heilig voorgenomen op zn minst tot 2 dagen voor nod te wachten [/quote] ik kan ook nooit wachten tot mijn nod...bij Rihanna heb ik 3 of 4 dagen voor nod posi getest
Ben benieuwd! Knap dat je niet test.. ik kan dat echt niet.. zodra het een paar dagen voor nod is moet en zal ik testen.. zucht.. zo vermoeiend voor jezelf.. maar nu heilig voorgenomen op zn minst tot 2 dagen voor nod te wachten [/quote]