Zo, vanavond terug gaan lopen...gisteren voelde ik het erg in mijn kuiten na het lopen, maar het doet goed! Nu de derde dag bezig...
Nou hier dus weer terug hoor !! Waren er alleen maar vanochtend, maar nog geen tijd gehad om hier te posten.. Kinderboerderij was op zich leuk, alleen jammer dat we achtervolgd werden door een kalkoen, waar de kinderen heel erg bang voor waren .. En verder.. pfffff wat een ouders hebben we.. Wat een gezeur.. Vraag me af waarom wij nog gestudeerd hebben, ze menen het bij ons toch vooral beter te weten.. bleaghbleagh!! De rest zal ik jullie besparen !! Lindaa: Schrikken zeg, Ze moet ook niet van die gekke dingen doen.. Poppie moet gewoon nog even baby blijven .. Jenny: Als ik haar wakker maak, drinkt ze maar een beetje en dan komt ze geheid s nachts nog een keer.. dan liever in 1x !! En ach ja, 6 uur is niet weinig slaap voor sommigen maar voor mij dus wel !! HIHI ja ik weet het, ben verwend met Jildou! Pippo: fanatiek zeg, ik ben bijna 5 kg lichter als voor de zwangerschap dus daar begin ik niet aan !! Eisprong: Voor zwangerschap wel eens gevoeld. En ook wel te herkennen aan afscheiding. Maar na de bevalling afwachten. Ben 2x ongi geweest en vanaf januari niet weer... dus ben benieuwd, al denk ik dat het er volgende week wel eens aan zou kunnen komen. We wachten af.. Ennuhhh... verder?? weet ik het niet meer :Sorry Hier nu hoofdpijn en volle kop !! Maar gaat weer over !!
Leuke foto's dames! En Lindaa wat een verhaal, wij hebben het ook al een keer mogen meemaken dat Pieter staant gewoon recht achterover viel, je schrikt je rot!
@Sam: whahaha werden jullie ook achtervolgd door een kalkoen? wij ook toen we op de kinderboerderij waren! ik vond het een afgrijselijk eng ding! whahaha
ja je kan hier meelezen zonder een nick te hebben! onderin kan je nl. kijken hoeveel gasten er online zijn op dit forum!
Vandaag bij de kaakchirurg geweest, zijn oordeel : nu meteen iets aan laten doen en niet pas als ze tiener is. Zou wel kunnen, maar het gat tussen haar voortandjes is erg groot, er kan nog wel een tand tussen. Wij zien het ook niet zitten om het dan jaren zo te laten en dan een beugel voor een wel heel flinke correctie. Hij gaat haar voor waarschijnlijk begin juni inplannen op de OK, kleine operatie onder een roesje en op dagopname. Mone, wat een leuke foto van Pieter met het lammetje! Bruidje, fijn dat de verbouwing kan beginnen. Dat was schrikken Linda! Hier laatst ook, ze stond op haar knietjes en kukelde zo achterover met haar hoofd op het hout. Opgroeien gaat idd met vallen en opstaan, maar leuk is het niet. Liesje en Pippo, leuke foto's in jullie album!
Hmm spannend Natas. Lijkt me niets om je kindje op ok achter te moeten laten, bah. Maar goed, mooi dat het al zosnel kan. Nu weet ze t straks niet meer! Pippo en Liesje wat een super leuke fotos!!! Lindaa: kalkoen eigen??? Ik heb t ook niet zo op gevederte.. Ja vogeltjes prima, kippen, zwanen, kalkoenen nee dank je
Pippo en Liesje, leuke foto's. En die kalkoen Lindaa en Sam. Kan me voorstellen dat jullie er niet van gecharmeerd waren dat hij jullie achtervolgde. Maar sorrie, het klinkt wel grappig. Haha. Natas, was vergeten je succes te wensen bij de kaakchirurg. Goed dat je er met Danique bent geweest. Als je haar moet wegbrengen voor de ingreep zal dat zeker niet leuk zijn, maar liever nu even een korte ingreep dan later problemen met beugels enzo. Pippo, wat grappig dat jouw dochter zo fijngevoelig is dat ze 'weet' of je zwanger bent of niet. M'n stiefschoonzusje heeft ook zo'n dochter. Ze heeft haar mama 2x verteld dat ze een baby in de buik had terwijl ze het zelf nog niet wist. En beide keren klopte het. En poepoeh, druk aan de 'ren'. Knap hoor. Wilde dat ik daar zelf de energie voor had. Ik probeer wel een beetje te fietsen met de meisjes, erg leuk, alleen jammer dat ik daar dan weer voor moet boeten met een paar mindere tot slechte dagen. Verder ben ik weer een beetje met de WII fit bezig, maar dan wel met de wat ruster yoga en balansoefeningen. Met zo nu en dan eens een keertje ritmeboxen of steps. Wil er ook zo graag nog een kilootje of veel vanaf. Da's niet alleen prettig voor de lijn, maar ook nog eens goed voor de bloeddruk. Had het er met de huisarts over om eventueel naar een diƫtiste te gaan, maar zij vond dat voor nu nog geen goed idee. Alles stap voor stap. Eerst moest ik goed ingesteld zijn op de bloeddrukverlagers en wilde ze weten wat de cardioloog nu nog verder wilde doen en van plan was. Ook mocht ik er voorlopig nog niet aan denken om het spiraaltje te laten verwijderen en daarvoor in de plaats iets anders te doen. Ben nl nog steeds niet tevreden over het spiraaltje, aangezien ik nu steeds 2 weken 'droog' ben en 2 weken licht vloei. Het is gelukkig niet hevig, maar ik word er wel een beetje saggie van zo langzamerhand. In een ander topic schreef iemand dat ze wel begreep hoe het kwam dat het spiraaltje zo'n goed en betrouwbaar voorbehoedsmiddel is. Nou, ik ook. Als je maar steeds blijft vloeien komt er van het sexen ook niet zo heel veel terecht. Dus ook weinig kans op zwanger raken.