Oh, zou ik nog bijna vergeten. Linda, dat zal inderdaad even flink schrikken zijn geweest dat ze zo viel. Bruidje, fijn dat julie mogen gaan bouwen. Whis, fijn dat het zo goed gaat met je kleine man. Jenny, hoop dat je PC vanavond niet de geest gaat geven. Las over veel kleintjes die zijn gaan zitten, tijgeren, kruipen en staan. Yelina kan inmiddels wel redelijk goed blijven zitten, maar gaat nog niet zelf zitten. Van kruipen en/of tijgeren is ook nog geen sprake, maar komt de kamer wel al rollend en al draaiend door. En verder probeert ze als je haar maar iets optilt meteen haar benen eronder te zetten en te gaan staan. Gisteren in het zwembad deed ze ook bijna niks anders. We hebben wel uit voorzorg haar bedbodem vast een standje lager gezet. Want stel dat ze ineens de geest krijgt en gaat zitten of staan en uit haar bedje valt. Daar moet je toch ook niet aan denken.
Zoo Inez.. heel wat getypt hoor !!! Wat irritant zo met dat spiraaltje! Zit er kans in dat dat zo ook beter wordt? Ooh ik was gister ook nog wat vergeten!! Bruidje wat fijn dat de vergunning er door is!! Kunnen jullie letterlijk en figuurlijk aan de klus!! Wish: Zo de kleine man groeit als kool zeg! En dan hier... nou ik ben kwart over 9 naar bed gegaan. Ik heb super geslapen. Alleen om een uur of 3 had jildou weer kriebelhoest. Maar toch niet wakker van geworden. Om kwart voor 6 weer. Toen heb ik haar even gehaald en heeft ze ook meteen gedronken! Erg lief van Jildou dat ik even bij kon slapen !! Verder voel ik me behoorlijk verlept. Ben dan ook snotverkouden en blaf me uit elkaar.. Maargoed, dat mag de pret niet drukken !! Tot vanmiddag allemaal!
Liesje en Pippo wat een leuke foto's Natas, ik had even niet meegekregen dat je naar de kaakchirurg moet. Goed dat ze er nu iets aan doen. Ik heb 10 jaar met een beugel gelopen dus alles wat nu al kan is meegenomen. Wat zijn het toch een lelijke beesten die kalkoenen. kus v Treintje
goedemorgen meiden, ik ga het vanaf nu weer een beetje proberen bij te houden hier! @sam: het gaat wel, bloedverlies is gelukkig weer over, dus we kunnen er gauw weer voor gaan. heb ik nog belangrijke dingen gemist? liefs rebbel
Natas wat fijn dat de kaakchirug zo doortastend is. Wel een slik momentje voor meoders gok ik, je lieve kleiner dochter die een medische ingreep nodig heeft. Slik slik... Gisteren ben ik met Jaron voor controle geweest bij de puf-dokter. Hij mag weer 2 pufjes eraf halen! YES! De longen klonken super goed, dus het afbouwen kon doorgezet worden. Dus nu blijft er 2x daags 1 flixotide over. Over 3 weken mogen we terug naar 1 flixotide en daarna weer terug komen. Jaron heeft inmiddels echt de sch*t aan die puf dus hij is BLIJ! Mag ik nog even jubelen over mezelf? Ik ben vandaag offcieel afgetreden als afvaller. Jaja ik heb mijn doel bereikt! Ik ben ruim 15 kilo afgevallen en zit nu op mijn aller laagste gewicht ooit (sinds mijn volwassen bestaan dan). Ik ben zo enorm blij! Het heeft me veel moeite gekost maar het is me mooi wel gelukt! JUBEL JUBEL!
@bengeltje: wow! stevige kerel! @jenny: wat goed meid! toppie! =D> en super dat er weer 2 pufjes af mogen! =D>
Jenny: Wat goed zeg!!! Bengeltje.. Wow wat een beer, hij is gewoon een kilo zwaarder als Jildou, maar wel dik 2 maanden jonger.. !! Lekker koppie heeft ie op de foto ! Lief hoor!! Rebbel fijn dat het bloeden gestopt is! Rustig aan meis!! En hier... VAKANTIE !! Heerlijk Niet dat ik het anders zo zwaar heb hoor !! Maar wel even leuk!! Ik zal ff met de honden uit en nog even het één en ander doen. Vanavond eten we bij mn ouders. M'n broertje (woont nog thuis) wordt vandaag 19 ! Jullie zien me vast nog wel ff verschijnen straks !!
zo ik haal michelle net uit bed, trok de deur open.. staat madam rechtop in bed te dansen .. hihi ik vind het maar een gevaarlijk mokkeltsje worden! blij dat het bed al naar beneden staat!
HAHA geweldig.. die gaat echt SNEL!! Jildou heeft iets nieuws bedacht.. die doet steeds de tong tegen het lepeltje aan.. Maar ze wil wel eten.. hmmmm ..
Hihi, had wat in te halen. En dan reageer ik en vergeet weer de helft. Volgens de huisarts moest ik verwachten dat het zo zou blijven. Ze rekende even terug en zoals het in januari was zou het blijven. Gelukkig is het sinds januari wel minder geworden, dus dat is dan weer positief en blijf ik hopen dat dat nog even doorzet. Jenny, geweldig meid, 15 kg afgevallen (wil ik ook). En helemaal goed dat Jaron 2 pufjes minder mag. Dat gaat de goede kant op!! Lindaa, inderdaad goed dat het bed al naar beneden staat met je dansende moppie. Sam, haha, die Jildou. Bengeltje, flinke vent al hoor. De 8200 gram moeten wij hier nog gaan halen en Yelina is dik 8 1/2 maand. (hihi, klinkt weer wat jonger dan bijna 9 maanden) Rebbel, fijn dat het vloeien is gestopt. En inderdaad, op naar de volgende ronde meid. Ik duim voor je dat het de volgende keer wel goed mag gaan. Zo, ga maar even afsluiten. Een zekere jongedame is niet meer zo content en wil uit bed.
haha julian gaat echt hard haha sam ze wilt wel eten leuk zelf proberen lindaa wat gaat ze hard zeg pffffffffffffffffffffff