Hoihoi! Kom even snel langs. Wat een weertje vandaag zeg! Alleen jammer van die wind, maar gelukkig hadden we daar in de thuin geen last van. Ik had vandaag wel even een iek-getver-zielig-ach-gil moment... Ik ben bezig met de hond, hoor ik opeens een gepiep achter me. Zit er een muis in de muizenval. Maar het erge was dat hij nog leefde! Dat arme beestje aan het spartelen in die stomme val... (ik heb het zo wie zo niet op vallen, maar zolang Dennis het regelt en ik er niets van zie, moet het maar) Dus ik heel heldhaftig die val open gemaakt om het beestje te bevrijden. (Daarna natuurlijk snel weggerend...) Maar het muisje bleef suf liggen. Ik dacht dat hij toch dood was, dus wachten op manlief tot hij thuis zou komen, zodat hij het beestje weg kon halen (ga ik echt niet doen!). Maar toen hij thuiskwam bleek het beestje nog te leven. Ik vond dat hij dan maar in de bosjes in de thuin mocht bijkomen. Echter bleek dat zijn achterpootjes verlamd waren. Ach... Dus toen heeft Dennis hem maar uit zijn lijden verlost. Bleh, echt heel erg... Vond het echt zo zielig!
http://www.youtube.com/watch?v=vhE_5kOUhZo dit is een kruipfilmpje van een paar dagen terug! onderhand is ze al stukken sneller,
Michelle is woensdag 8 maanden! en dit weekend kruipt ze 2 weken! sinds een paar dagen nu zelf staan en dansen hahaha (met blauw oog als gevolg!)
Lindaa wat een geweldige foto's en filmpje!! JEetje mina!! Snelle tante!!! Geweldig hoor !! Heb er even van genoten!! Lindada: ach idd wat zielig. Ja dan had mijn mannetje hem ook uit z'n leiden mogen verlossen.. Durf ik ook niet !! Zoo en ikke hier net een verlepte vaatdoek. Ben echt snot verkouden en voel me flink bleagh! Jildou heeft haar pake en beppe (opa en oma) gister even laten zien dat ze heel goed kan rollen. Ze heeft het nu echt door. Echt cool !! Hihi en ze heeft gister een haarband gekregen, zal straks wel even spammen. Maar moet eerst foto's maken en jil slaapt nu weer..
hello! @lindaa: wat een snelle dame! @sam: beterschap meid! Milan kan nu echt een hele tijd alleen zitten, hij speelt dan met een loopkar waar hij balletjes in moet gooien en dan komt er een muziekje uit, hij heeft dat al goed door. maar dus ook dat hij ook gewoon met zijn handje het knopje in kan duwen wat in dat gat zit, dan komt er ook muziek uit! haha, slimmerik! net voor dat hij ziek werd steunde hij zo goed op zijn armen, maar daarna niet meer.. ik denk dat hij nog wat zwak was, want hij heeft nu weer laten zien dat hij het heel goed kan! en hier ook een tandje of had ik dat al verteld? even een vraagje, Milan wil sinds hij ziek is geweest opeens helemaal geen flesvoeding meer na zijn brood. verder eet hij alles en als ik er 's ochtends pap van maak wil hij het wel. ik denk dat hij zijn flessen voeding gewoon beu is. hij drinkt wel sap bij zijn brood. herkennen de mama's met wat oudere kindjes dit? liefs rebbel
Rebbel ik herken het niet van die fles, maar ja, ik heb ook een borst kind. Maar ik begrijp niet waarom hij sap bij het eten krijgt. Volgens mij is dan verzadigd en hoeft hij daarom de fles niet. Je kan ook de fles op een andere manier aanbieden he, bijv uit bekertje.
@jenny: hij krijgt ook geen sap bij zijn eten en dan de fles. ik probeer eerst gewoon de fles en die wil hij echt niet meer, heb hem ook al proberen te foppen door het uit zijn tuitbeker te geven, maar dan is het een slok en hoeft hij niet meer, terwijl als ik hem dan sap aanbied hij het wel drinkt, het gaat dus echt om de flesvoeding, dat probeerde ik te zeggen.
Het nieuwste kunstje is hier : zelluf gaan staan! En ik dat kind maar vertellen dat ze het es wat rustiger aan moet doen...... Wat balen van het spiraaltje Inez, kan me voorstellen dat je sjaggie wordt van 2 weken vloeien. Beetje balen dat je het nu niet mag laten verwijderen. Da's lang Treintje, 10 jaar een beugel. Ik hoop dat we een beugelbekkie met Danique nu kunnen voorkomen door die kleine operatie. We verkleinen iig de kans daarop, dus dat is mooi. Ja Jenny, de dag van de operatie zal wel even flink slikken zijn. De ingreep is niet groot, maar dus wel onder een roesje en het lijkt me heel vervelend om haar weg te zien zakken. Alternatief was dat iemand haar hoofdje onder dwang moest vasthouden en dan plaatselijk verdoven, maar daar kan mijn moederhart en Chris z'n vaderhart al helemaal niet tegen. Het is voor haar fijn dat ze er zo min mogelijk van meekrijgt. Wat fijn dat Jaron minder pufjes hoeft! Joh, ik wist heel niet dat jij bezig was met afvallen (en ook niet dat je het nodig had, zo toon je niet). Wat goed van je, 15 kilo maar liefst. Gefeliciteerd! Linda, Michelle staat al snel zeg, leuk! Zag ook je foto's voorbij komen, wat een lievie. Bengeltje, gaat goed met Julian zo te lezen, grote kerel! Die 8200 gram halen wij hier ook nog niet. Denk dat ze nu rond de 7500 zit, de krielkip. Sam, wat balen dat je je ziek voelt tijdens je vakantie. Rebbel, dat vind ik zeker slim van Milan!