Sam, beterschap. Natas, ook bij jou al zo'n vlotte tante met staan. Dat belooft nog wat. Lindaa, hoe is het nu met Michelle? Rebbel, ik herken het (nog) niet, dat de melkfles tussen de middag wordt geweigerd. Maar een sapje als drinken is toch ook niet zo erg? Alyssa drinkt al 2 jaar alleen maar appeldiksap, met heeeeel af en toe een beetje thee of een beetje water. Op het CB vinden ze dat ik haar dan maar een paar dagen geen drinken moet geven tot ze dorst krijgt en wel wat anders drinkt. Vind niet snel wat zielig voor de kinderen, maar dit vind ik toch te ver gaan. Alyssa heeft trouwens waterpokken. Ik geloof dat ze daar ook wat hoofdpijn bij kunnen hebben als ik het goed heb gelezen en onthouden. Nu is Alyssa helemaal fan van filmpjes van het dinosaurusje Platvoet. Zei ze vanavond. Ik heb au hoofd. Platvoet loopt over m'n hoofd. Ook jeukt het natuurlijk als de ziekte, dus: er lopen spinnen over m'n arm. Sneu hoor. Het lijkt er trouwens op dat Yelina ook de waterpokken krijgt. Nou ja, als het inderdaad zo is, dan zijn we daar ook meteen weer vanaf.
Dank jullie wel dames.. Maar komt wel goed hoor.. Hmm ik wil ff spammen maar plaatjesupload wil niet !! Nou ja, morgen dan maar !! Inez ach arme schatten, beterschap!! Natas: zozo ook al een vlotte tante! Jildou heeft vandaag bijna een uur op de grond/kleed gespeeld en maar rollen !! Zoo lief! Ze wil ook wel graag vooruit maar lukt niet helemaal. Wel draait ze trouwens als ze weer naar haar rug wil eigenlijk maar 1 kant op. De andere doet ze wel maar alleen als de andere kant echt, maar dan ook echt niet lukt! Is dat erg??
ZOooo uitgespammed hoor !! Ga zo m'n bedje opzoeken.. HOpelijk is Jil morgenochtend wat later.. kan ik even een goede nacht maken.. Ach en anders .. Maakt het ook niet uit , ons poppie!!
Wat een leuke foto's Sam, en ze heeft prachtige lichtblauwe ogen zeg. In de tijd dat Danique rolde had ze ook wel een favoriete kant. En nu met tijgeren merk ik ook dat ze zich meer afzet met haar rechterbeentje. Het lijkt mij niet erg. Inez, zielig joh van de waterpokken. En over dat "dan maar een paar dagen geen drinken", belachelijk.
Sam, leuke foto's. Leuk he, dat ze steeds maar omrollen. Zou me er geen zorgen om maken dat ze de ene kant meer omrolt dan de andere kant. Meestal draait dat wel bij. Yelina (Alyssa ook trouwens) rolde in eerste instantie ook alleen maar 1 kant op, maar inmiddels rolt ze alle kanten op.
Dank jullie wel Dan zal het wel goedkomen !! Maak me er ook niet veel zorgen over. Met slapen slaapt ze allebeide kanten wel goed op! Nou ik ben weer aardig opgeknapt. Nu alleen nog last van kriebelhoest. En jammer dat het hoestdrankje dat we in huis hebben niet met bv mag. Maar goed, voel me weer een heel stuk beter. Jildou was om half 7 wakker, gevoed en samen weer in slaap gevallen tot kwart voor 9! Hihi dank jullie wel! Iedereen zegt ook altijd als ze haar voor het eerst zien, wat een mooie grote blauwe ogen.. HIhi!!
Goedemorgen allemaal.. Nou ik zeg het ook nog even Sam.. idd mooie blauwe ogen! Hier rotnacht gehad, kleine heeft veel liggen hoesten.. Ik er weer uit.. en hij lag telkens gewoon te slapen.. Pippo al nieuws??
Wat een slim ventje! Ik geef geen melk bij zn brood. Hij krijgt water en dan smiddags om een uur of 3 een klein flesje.. Misschien nog een idee voor jou ook? Moet wel zeggen dat hij zn flesjes nog wel graag drinkt..
Rebbel: Superventje !! Bruidje: haha dank je wel !! Ooh jakkes van die rotnacht. Hihi Jildou lag vanochtend bij ons te slapen, en ik was nu degene die zich uit elkaar hoestte. Gelukkig sliep ze lekker verder !!
Even snel nieuws van me...moet straks weer gaan werken...morgen terug 2 dagen thuis... Gisterenavond bij het vegen roze...en zoals ik al dacht (en ook dochterlief) vannacht ongi...moet ik nu tellen van gisteren, of van vandaag?
Jammer Pippo. Inderdaad vanaf vandaag tellen! Wel handig zo'n dochter !! Nieuwe ronde nieuwe kansen!!
Wat jammer Pippo Danique heeft zich gisteren dus voor het eerst tot staan opgetrokken in de box, vandaag al lijkt het alsof ze nooit anders gedaan heeft. Sjonge jonge, als die beebjes een kunstje eenmaal doorkrijgen is het hek van de dam
Prachtig mooi tandje Jildou, gefeliciteerd! Nou idd Sam, als ze staan toont het héél anders en niet meer baby-achtig.