Gogogo Danique Inderdaad baby is er dan snel af .. Maar toppie hoor meid!! Hihi dat ding heeft Jildou ook in de box hangen !! Vond ze eerst eng. Heb jij ook dat als hij op muziek staat dat ding gewoon nooit meer stopt??
Klopt Sam, daarom heb ik 'm ook nooit op muziek staan want ik werd er gek van Ja, ze lijken dan heel anders hè Linda.
Tjeee, die Danique die staat al 'gewoon'. Ja, ze zien er dan inderdaad ineens heel anders uit. Maar ... ze blijven even lief. Zie dat je wel het voedingskussen erachter hebt liggen voor het geval dat. Sam, fijn dat je je weer beter voelt. Leuk plaatje weer van Jildou. Pippo, jammer, op naar de volgende ronde.
Alyssa werd vandaag helemaal gek van de jeuk, arm kind. Hopelijk is het snel weer over. Ze zeggen wel dat kinderen niet ziek zijn van de waterpokken, maar ze hangt nu al 2 dagen met een wit snoetje op de bank. Echt lekker voelt ze zich zeker niet. Bij Yelina zagen we gisteren wat rode vlekken en bultjes, vandaag waren die al weer weg. Of dat bij haar nu ook de waterpokken zijn geweest? Maar eens zien hoe het morgen gaat. Eerlijk gezegd heb ik liever dat ze ze nu meteen meekrijgt dan pas over een paar jaar.
Hey Inez, ik heb net ff in je winkel gespiekt !! Zal morgen ff wat beter kijken !! Ff kijken naar iets leuks voor Jildou !! Ze kunnen wel degelijk ziek zijn van waterpokken hoor!! Koorts, hangerig, heel normaal!! Maar wel heel zielig !! Dikke knuffel voor Alyssa. Yelina zal ze dan wel niet gehad hebben, maar krijgt ze vast nu wel.. Kans is wel groot iig! Nou ik ga naar m'n bedje.. Tot morgen!!
Hahaha ja Inez, nog wel even het voedingskussen achter haar in de box gelegd. Een paar daagjes, want het is nog wel heel wiebelig Wat zielig voor Alyssa, zo veel jeuk
goedemorgen meiden! ik heb niet bijgelezen, moet aan het werk! MILAN VANDAAG 10 MAANDEN!! vandaag en morgen ga ik werken en dan ben ik de rest van de week en de week erop vrij! fijne dag allemaal! liefs rebbel
Rebbel Heerlijk zeg !! LEkker van genieten!! En Milan alweer 10 maanden, time flies!!! Gefeliciteerd voor Milan.. En wat een vrolijke banner heb je !!! Word er zelf ook vrolijk van!! Hihi al ben ik dat ook wel. Zometeen op spreidbroek controle met Jildou, eerst nog even de honden uitlaten. Ben wat traag vandaag, niet zo'n lekkere nacht gehad, maar goed.. En.. WWJC (van forum), Wendy dus, is vannacht naar het ziekenhuis gegaan om te bevallen!! Eindelijk. Al 41 weken en 5 dagen zwanger vandaag! Ben benieuwd!
Gefeliciteerd Rebbel! Succes op de spreidbroekcontrole Sam (leuk woord voor scrabble ) Ben ook erg benieuwd hoe het met Wendy gaat! Kan me haar nog goed herinneren, ben haar later uit het oog verloren. Ik ga zo naar Alkmaar, naar het werk van mijn zus. Is een uur rijden (one way) dus wel een eindje weg, maar doe het omdat mijn zus zooooooooo graag haar nichtje aan haar collega's wil laten zien.
Hoi Allemaal, Jenny wat geweldig! Gefeliciteerd. 15 kilo das echt veel. Heb je een speciaal dieet gevolgt of gewoon voorzichtig aan gedaan? Inez, wat zielig dat Alyssa de waterpokken heeft. Hopelijk voelt ze zich snel wat beter Natas, wat een geweldige foto. Isis heeft ook in de box gestaan, maar dat was bij opa en oma en bij ons wil ze het nog niet laten zien (de stoutert) Lindaa wat een leuke foto's en wat een lief filmpje. Ze is echt een snellerd Met Isis gaat alles prima. Met mij helaas even niet. Ik ben er vrijdag achter gekomen dat ik tegen de overspannenheid aanzit. Mijn werk is op het moment veel te veeleisend. Na een enorme huilbui vrijdag (gelukkig werkte ik thuis) heb ik besloten dat het echt anders moet. Ik heb mijn baas een uitgebreide e mail gestuurd met de vraag om extra hulp, maar zelfs als dat niet kan, dan werk ik vanaf nu 80 procent en helemaal niets meer. Heb dit nog nooit gehad, voelt echt niet OK Nou fijne dag allemaal Kus v Treintje
goedemorgen allemaal! vandaag is Rihanna alweer 9 maanden oud! Officieel ontzwangerd! Jaron ook fijne 9e vermaanddag en Milan fijne 10e vermaanddag! vandaag of morgen moet ik ongi worden.... bruidje heb je je ei al gehad?
Sterkte voor de zieke kindjes.. Jij ook Treintje.. rustig aan meid! Hier rotnacht gehad.. hij is van half 4 tot 6 uur aan het spoken geweest.. Volgens mij zit hij weer in een sprongetje...
Treintje, heel goed van je om voor jezelf op te komen. Hoop dat je je snel weer beter voelt. En verstandig om even niet teveel hooi op je vork te nemen. Beterschap meid. Sam, succes vandaag op de spreidbroekcontrole. Leuk dat je even op m'n website bent wezen spieken. Staan best leuke dingen op, al zeg ik het zelf. (En er is een leuke kortingsactie nu) Natas, veel plezier in Alkmaar. Leuk dat je zus zo gek is met haar nichtje dat ze haar aan haar collega's wilt laten zien. Mijn schoonzus werkt bij Ikea en wanneer we daar langsgaan en haar daar treffen moeten de meisjes ook vaak even worden geshowd aan de collega's. Spannend voor Wendy, die kan ik me inderdaad ook nog goed herinneren.