ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Wwjc, VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON WYBE!

2. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    nee de vorige ronde heb ik dat wel gedaan, maar ik voel nu eigenlijk steeds mijn eisprong en met tempen daarbij vind ik hem ook wel! dat scheelt weer geld! ;)
    jij wel?

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Bruidje, vast wel joh.. Hij gaat ook wel staan ;) !!

Haha Natas, daar had je niet helemaal voor heen hoeven rijden natuurlijk, dat wist je allang :p !! Hihi arme pop, dat ze niet weet hoe ze terug moet ;) !! Gedwongen blijven staan is ook niet alles ;) !!

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ter ere van wat stond je in die folder Bengeltje?

5. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    WWJC, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Veel geluk samen.

Natas, leuk is dat altijd he? Al die complimenten. Tante natuurlijk ook apetrots!

Bruidje, die kleintjes trekken zich overal aan op. Kasten, stoelen, banken, tafels, hebben ze niet persé een box voor nodig.

Rebbel, hier gaat het wel aardig hoor. Welliswaar veel moe, maar dat ben ik de laatste jaren eigenlijk ook bijna niet anders gewend. Het houdt de gemoederen hier wel flink bezig en we hopen snel wat meer duidelijkheid te krijgen over wat er nu precies aan de hand is. En of behandeling met alleen bloeddrukverlagende middelen voldoende is of dat er meer moet gebeuren.

Gaat Milan nu volgende week inderdaad nog naar Nijmegen of gaan jullie dat cancelen?

Ik denk dat Alyssa de smaak te pakken heeft van naar de WC gaan. Binnen een half uur wilde ze ook al proberen haar grote boodschap op de WC te doen, dat is nog niet gelukt, maar voor het slapen gaan lukte een plasje nog wel. Grote meid. Ben zo trots op haar!

Ben benieuwd of en hoe vaak ik/wij vanavond en vannacht worden geroepen omdat ze naar de wc moet.

6. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    nou wij waren daar toevallig toen ze bezig waren met de nieuwe folder toen vroegen ze of wij in hun folder wilde komen omdat ze mensen te kort kwamen :D

7. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Tuurlijk gaat hij ook wel staan Bruidje :)
    Danique begint zich ook aan de salontafel op te trekken bijvoorbeeld, zat plekken buiten de box om te gaan leren staan.

En toch Sam is het weer leuk om anderhalf uur lang te horen van 6 kirrende vrouwen in Alkmaar :)
    Hahaha, nee gedwongen blijven wiebelen op je zwakke pootjes is ook niks :D

Yep Inez, tante glom ook!
    Ik vind het knap van Alyssa hoor, ze gaat meteen snel zeg.

8. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    goedemorgen!

@inez: ja ik kan me voorstellen dat jullie snel duidelijkheid willen, het is ook niet niks! knuffel! wij hebben toch besloten om deze onderzoeken in nijmegen toch nog door te laten gaan, het zijn voor hem geen zware onderzoeken, hij voelt alleen het prikje. en ik ben bang dat ik het anders toch niet los kan laten! hopelijk kunnen we het hierna afsluiten.

ow volgens mij heb ik mijn ei al gevonden! mijn temp was laag vanmorgen al op dag 11! das wel vroeg toch? iemand ervaring mee dat je ei veel eerder is na een mk?

ik ga werken, fijne dag allemaal!

liefs rebbel

liefs rebbel

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Aah op die fiets Bengeltje ;) !!

Haha Natas, tuuurlijk is dat leuk :D !!

Inez: zozo wat een knappe meid!! Vooral blijven belonen, dan blijft het leuk om naar de wc te gaan :D !!

Rebbel: hmm wel vroeg ja, maar verder heb ik er geen ervaring mee.

Zo hier weer wat een betere nacht. Gisteravond om half 10 werd ze nog 1x wakker voor nog wat drinken, dat had ik wel verwacht want mevrouw had eigenlijk maar 1 kant gehad en s avonds drinkt ze altijd 2 kanten. Verder nog wel 4x om een speen geweest vannacht, maar ach ;) !!
    Ik heb gisteravond bij lief! een jasje en een shirt voor haar besteld. Jasje was nu nog maar 13 euro ipv 45.. dus tip ;) !!

En dan nog even een vraagje: Ja of het ligt aan mij hoor, maar ik vind het ongelooflijk dat veel mensen vragen wat het geslacht is als ze haar zien zitten in een roze jas, roze schoentjes en naar mijn mening ook nog wel een echt meisjes hoofd maar goed, dat snap ik eventueel nog.. Echt ik heb het eigenlijk elke keer wel als ik met haar ergens zit te wachten.. Kijk als je een praatje wilt maken, vraag dan gewoon hoe oud ze is ;) !! Erger me er echt rot aan ;) !! Hebben jullie dat ook (gehad)?

10. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente

OOK VAN MIJ!!!

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    goedemorgen dames,

hier is alles goed gegaan met de diarree en de pil, ben vanmorgen netjes ongi geworden.
    ondertussen is de 3e juli mama onverwacht zwanger geworden ;)

hier wordt er nog niet gestaan in de box, wel probeert ze zich op te trekken maar volgens mij is ze meestal gewoon te lui

rebbel hoe is het met jou meid?

rihanna had gisteren echt een boutavond zeg....rond 20 uur is ze naar bed gegaan en kort daarna was ze alweer wakker want ze lag dubbelgevouwen te slapen en ik wil wilde haar neerleggen...ze heeft tot ongeveer 21.30 gekrijst ...tussendoor heb ik haar er maar even uitgehaald want ze was zo over haar toeren...
    gelukkig heeft ze vannacht wel goed geslapen....

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm Liesje, weer gezellige avond dus ;) ..
    Fijn dat je gewoon ongi bent geworden.

13. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Onze man heeft gister zn eerste schaafwond opgelopen.. gevallen.. wel zielig maar ja zal de laatste niet zijn..

Rebbel ik gebruik wel ovutestjes ik voel mn ei niet echt.. Ik kan me herinneren van mn mk dat ik juist een langere cyclus had.. maar dat is natuurlijk bij iedereen verschillend.. Hier nog altijd geen ei gespot..

Balen Liesje.. gelukkig dat ze vannacht wel goed heeft geslapen. HIer ging het slapen weer beter dan gister, hij is 1x wakker geweest (dat ik heb gemerkt in ieder geval) van het hoesten.. Jeetje de 3e juli mama alweer.. dat gaat snel! Beter dat je gewoon ongi bent geworden, dacht ook dat het de 1e week het meest onveilig was als je diarree hebt gehad..

Sam, zou ik me ook rot aan irriteren zeg.. Leuke dingen hebben ze bij lief! he.. ik heb er heel veel van. Heb je toevallig dat spijkerjasje met het vestje erin? Die heb ik.. en die was ook flink afgeprijsd..

Het optrekken zal dan wel komen.. hij doet wel pogingen volgens mij..

14. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Wauw Inez wat knap van Alyssa!!

15. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    tja en ik had me gisteravond voorgenomen om op de crosstrainer te gaan maar toen ik erop stond hoorde ik haar door mijn mp3 speler heen en toen had ik geen zin meer

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ach wat zielig, is ie op z'n koppie gevallen?

fijn dat het slapen bij jullie weer beter gaat

ja ik ben ook wel blij dat ik gewoon ongi geworden ben, was er ook eigenlijk niet zo bang voor dat het fout was gegaan

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm geen mail gehad. :( !!
    Aaah arme Rens.. Maar idd zal niet de laatste zijn.
    Hihi ik heb inderdaad dat jasje met vestje erin besteld. Wel handig met dit weer dacht ik zo ;) !! En een jasje erbij is nooit verkeerd, aangezien mevrouw minimaal 2x daags een uur buiten is en het hier niet vaak 30 graden is ;) !!

18. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    We maken er iedere keer een klein feestje van. En voor de eerste plas op de WC heeft ze meteen een cadeautje gekregen en voor de rest hanteren we voorlopig een beloningssysteem met stickertjes. Met 10 stickertjes krijgt ze een cadeautje. Inmiddels zijn er al 3!!! stickertjes geplakt. Dus ... dat gaat goed.

Bruidje, zielig voor de kleine man, maar zoals je al zegt, het gaat vast (helaas) vaker gebeuren.

Zooo, de derde juli-mama al weer zwanger?

Rebbel, ik zou denk ik ondanks alle positieve berichten zelf ook duidelijkheid willen als het om ons kind zou gaan. Succes volgende week. Jij ging toch met hem mee?
    En ei sneller na MK ... zelf geen ervaring mee. Cyclus na iedere MK hetzelfde.

Ja Sam, ook hier gebeurt dat vaak. Ondanks roze truitje, schoentjes, jasje ... 'is het een meisje? Ja, tegenwoordig zie je dat zo moeilijk he? Zowel jongetjes als meisjes dragen nu roze'.
    Pfffff. Zelfs al heeft ze een rokje of jurkje aan wordt het gevraagd. Dragen jongens tegenwoordig ook leggings en rokjes en broekjes of truitjes met roezels? Duuuh.

Nee Sam, het ligt echt niet aan jou.

19. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    hoi Dames,
    Heb niet alles gelezen.
    Maar Wendy gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

Bruidje, Pieter stond als eerste tegen onze bank aan, later pas in de box. Dus wees niet bevreest :)

Inez, wat knap van Alyssa.

En weer een boel mooie foto's voorbij zien komen!

Hier had ik van de week voor het eerst dat ik een zwangere vrouw zag in de winkel en dat ik dacht dat wil ik ook. Toen ik thuis was al niet meer, en ik vond het ook een beetje gek want op m'n werk lopen genoeg zwangere vrouwen rond en daar heb ik geen "last" van. Het was iig een hele grappige ervaring.

20. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    O en nog 2 dagen en dan gaan we een lang weekend naar Texel!
    Heb er heel veel zin in!

Deel Deze Pagina