ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lekker hoor, een paar daagjes er tussen uit.

Heb ook een tijdje het gevoel gehad als ik zwangere vrouwen zag dat ik dat heel graag nog een keertje zou willen. Inmiddels is dat gevoel weer een beetje weggegaan. Gelukkig maar. Want medisch gezien lijkt het me toch aan alle kanten beter om niet nog een keertje zwanger te zijn.

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    LekKER Mone :D !! Hopelijk wordt het wat beter weer dan vandaag!!
    Wij gaan vrijdag dus een weekendje weg weer.. Heb er ook wel zin in :D !!

Zo hier is alles gedaan :D !! Nou ja, wasje ophangen zo nog dan.. Vanmiddag ga ik even met Jil naar de kapper! Permanentje erin ;) !!

Ik vind het trouwens wel leuk om hier te lezen omdat al onze kindjes wat verschillen qua leeftijd, nou ja, bijna allemaal dan ;) !! Dan lees ik over staan, kruipen en denk ik .. ooh ja dat krijgen we straks ook nog :D ! HIHI!! Handig !!

3. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Goedemiddag iedereen!

4. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Even een vies vraagje over ongi...of misschien niet...

5. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    IK had na miskramen ook langere periode voor ik ei had...

6. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Inez, wij hebben dat hier ook gedaan met stickers, helpt heel goed...zij was toen net 2 jaar en nooit geen ongeluk gehad, tenzij ze echt ziek zijn (zoals diarree, maar ging nog vlot dan)...

7. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Zo, effen bezig met iets...dan kom ik terug...

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    vraag maar hoor!

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik had na mijn mk juist een kortere periode

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    ZOOOO :D WAAAAH Jildou is geknipt :D !! Ze vond het helemaal erg :D !! Mooi bij mij op schoot ;) !! Ziet er weer een stuk beter uit :D !!

11. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Daarnet ging ik naar het toilet en er zat een donker klontertje in mijn maandverband...(ik wilde het weer even bestuderen natuurlijk), als ik het mooi openleg, is het geen slijm van bloed, maar eerder een stuk draad, kan het moeilijk uitleggen eigenlijk...vraag me af wat het kan zijn...nog iemand ervaring met klontertjes?

12. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Hier nog niet knippen bij onze kleine man! :)

13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Sam, fijn dat Jildou het prima vond dat ze geknipt werd. Heb Yelina al 2x zelf geknipt. De eerste keer geen probleem, gisteren was het wat lastiger, maar dat was meer omdat mevrouw liever zelf met de schaar ging knippen.

Pippo, het beloningssysteem met stickers vind ik ook een prima systeem. Alyssa vindt het ook helemaal geweldig om ze op te mogen plakken. Score is inmiddels 5! Knappe meid.

Sorrie, kan je niet helpen met je vraag over klonters. Heb ze wel eens gehad, maar nooit uitvoering bestudeerd!

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha, ik heb het ook nooit uitvoerig bestudeerd, maar heb het ook wel eens gehad Pippo ;) !! Zijn gewoon stukjes baarmoederslijmvlies, niets ernstigs.. normaal hoor ;) !!

Ja stickers is een heel goed beloningssysteem!! Goed zo dames ;) Pedagogisch verantwoord hoor :D !!

15. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    He meiden!

Wendy gefeliciteerd met je zoon!

Sam, ik heb vrij weinig dat ze vragen of het een meisje is. Maar soms heb je van die mensen... En Deena heeft zo goed als altijd roze aan...

Pippo, klontjes heb ik ook wel eens gehad, maar ook niet uitvoerig bestudeerd... Enneh, ik ben nog maar 1x ongi geweest (op 2 maanden vloeien na de bevalling na dan), lang leve borstvoeding!

Mag ik stiekem een beetje jaloers zijn op degene die het over een tweede kindje hebben...? 3 Van mijn vriendinnen zijn ook al zwanger... allemaal van de tweede!

16. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Deena is de laatste paar nachten ook al zo onrustig! Ze wordt veel vaker wakker en gaat soms ook niet meer slapen daarna (helaas). Hoewel ze wel lief naar bed toe gaat.

17. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Heel ander koppie he Sam als ze geknipt zijn! Hier groeit het alweer over zn oren heen, en hij is net geknipt.. Ik durf het echt niet zelf daar is hij veels te druk voor.. als de dood dat ik in zn oor knip..

Volgens mij heb ik dat ook wel eens gehad Pippo, lijkt me niets bijzonders.. Maar twijfel je zelf of iets?

haha gaat het bij jou ook kriebelen Lindada.. ?

18. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    sam gaaf dat je haar haar al heb geknipt ag bij julian hoeft dat lekker nog langer niet

pippo misschien zijn dat nog restjes of kan dat niet?

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Lindada; nou jildou ook eigenlijk altijd roze aan, maar dan nog vragen ze het.. Hopeloos :p
    Hmm leuk voor je vriendinnen, minder voor jouw gekriebel! Is er echt niet met je mannetje te praten?
    Bruidje, ja al is er niet veel afgekomen hoor maar wel even die lange plukken.Ze heeft weer een knap koppie, anders lijkt ze net zo'n clown :p

20. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    mag ik mij even afreageren over mijn schoonmoe?

lange tijd heb ik mij niet aan haar geergerd, maar gisteren was het weer zover.
    Ik had van mijn schoonzus een loopauto gekregen voor Rihanna, maar omdat ik hem toen niet mee kon nemen heb ik hem bij mijn schoonmoe in de schuur gezet. Ondertussen staat hij daar al een maandje dus zeg ik gisteren van binnenkort neem ik hem mee naar huis, dan kan ik hem schoonmaken en dan kan Rihanna er thuis mee spelen als het buiten mooi weer is. Zegt mijn schoonmoeder van ja maar dan heeft ze hier niks om mee te spelen als het mooi weer is...ja hallo wie heeft dat ding nu gekregen zeg...ik zeg haar ook van ze kan er nu toch nog niks mee want ze weet niet hoe het werkt en dan moet je er met een gebogen rug achter lopen en dat is niks voor haar aangezien ze rugpatient is. Oh maar dat was nou ineens niet erg als dat buiten was. Man ze zat al te klagen toen de box naar beneden moest.
    Nou dat ding gaat echt wel mee naar huis met mij en ik ga niet met dat ding heen en weer slepen naar haar!
    grrrrrrrrrrrr ze probeert ook alles in te pikken...wie heeft het nu gekregen..zij of ik? :evil: :evil: :evil:

Sorry maar ik moest dit even kwijt :oops: :oops:

Deel Deze Pagina