Liesje.. oooh bah Ik had hem dan ook mee naar huis genomen hoor!!! 1 voordeel: Scheelt weer geld als het niet zo hard groeit !!
Tja het lijkt me toch logisch dat dat ding mee naar huis neemt! Als je er zelf nu al 1 had ok.. maar dat is niet zo.. En idd niet echt heel handig als je rugpatient bent..
zo is dat hoor!! Daar zijn we voor !! Man o man, ik ben ff de kaartjes die Jil heeft gekregen aan het inplakken. Nou ja even... uuh.. hoezo populair !!
Ah ok, is dan strikt normaal...neen was beetje ongerust omdat ik na het verlies van onze 2de dochter dat ook heb gehad (toen sukkelde ik een dik jaar met baarmoeder) vandaar...maar het zal gewoon baarmoederslijmvlies zijn...nu niet meer gehad...geen buikpijn, niets eigenlijk...
Hier is ventje beetje anders dan anders...fruitpap niet helemaal op...wat verhoging...denk dat er weer een paar tandjes klaarzitten...maar verder speelt hij mooi met zijn speelgoed...morgen en donderdag werken, hoop dat hij geen koorts heeft...nou straks nog even nemen voor het slapengaan...
WAAAAAH, zie ik daar niet alleen tandje 2 door, maar tandje 3 ook al bijna en tandje 4 staat ook klaar (onderin). Boven mag ik niet kijken !! Ben ik ook wel benieuwd naar!! Hmm hopelijk wordt ie niet ziek Pippo!!
Hmmm, vanavond 38,5 temp. Suppo gegeven en hopelijk morgen geen koorts meer. We zien wel morgenvroeg! Ja, gaat snel he de tandjes! Hier ook!
Ooh jee Pippo !! Beterschap voor Geno!!! Ja gaat veel te snel allemaal !! Maar ze is ook wel heel leuk zo !! HIHI ..
Dames: Jullie krijgen de groetjes van Jenny. Ze heeft het deze week erg druk en komt waarschijnlijk pas 6 mei weer online (vertelde ze net op msn ) !! Jenny geniet er lekker van!!
hoi meiden, ik ben zo moe, dus duik op tijd mijn bedje in. sorry voor het niet reageren. ik begin nu toch wel steeds zenuwachtiger te worden voor volgende week, de opname van Milan. pfff... was het maar achter de rug! en dan nog eens wachten op de uitslag... fijne avond meiden! liefs rebbel
Goedemorgen dames! Jaa ik snap t helemaal Rebbel!! Zou ook zenuwachtig zijn en helemaal dat wachten op de uitslag straks, bleagh!! Dikke knuffel voor jou!!
Goedemorgen, Wauww Sam, zo veel in 1x hihi.. Rebbel kan ik me goed voorstellen meid.. zou ik ook zijn! Nog steeds geen ei hier.. mmm.. Dalijk pasfoto's maken met de kleine man, ik moet m bij laten schrijven op mn paspoort voor de vakantie..
Bruidje, Pasen is al geweest Denk dat de eieren op zijn !! (grapje ) Leuk pasfoto's !! Ja gaat nu heel snel .. bah
hahha ja daar lijkt het wel op he.. hoop dat er nog een ei over is ergens Ja vind je het niet leuk? Ik vind het juist super dat hij nu wat groter wordt en dingen zelf kan en gaat doen.. Heerlijk zo'n mannetje wat de wereld aan het ontdekken is..
goedemorgen Zo sam dat zijn er idd veel tegelijk zeg...ik mag niet meer in het mondje kijken balen bruidje dat je ei nog steeds niet gespot is als je binnen europa op vakantie gaat, moet dat dan ook? ik heb trouwens een ID kaart...kan dat bijschrijven dan wel?
je mag wel een ei van mij hebben hoor.... heb ze dit jaar toch nog niet nodig ik vind het heerlijk dat mijn meisje steeds meer zelf kan en wil doen...vind het fantastisch om die ontwikkeling te zien