Ja dat vind ik ook leuk hoor en heb ook zin om straks spelletjes en zo met haar te doen !! Maar vind dat baby ook geweldig !! HAHA Liesje wat sociaal
Trouwens die meid van mij groeit als kool.. Ze had een jurkje maat 74 waar ze 2 weken geleden nog heel mooi inpaste. Zelfs aan de ruime kant.. Nou ze kan het nu gewoon niet meer aan... Ze heeft ook al hema-uni shirts maat 80 aan.. broekjes nog wel gewoon 68/74 (leggings dan )
Dan zal er wel weer wat aan komen bij d'r.. was hier tenminste wel.. toen kwamen er 4 tegelijk door! Denk eigenlijk niet dat dat kan Liesje.. en ja dat moet binnen europa.. wij gaan vliegen dus dan kan het sowieso niet anders.. Ik ga ervandoor.. tot later! Enne bedankt voor je ei aanbod hahahha
Hmm volgens mij niet Liesje!! Flinke kerel Bruidje, maar dat wisten we al !! Ik weet een baby die is nu bijna 5 maanden en weegt al 20 pond.. Volgens mij is die nog zwaarder dan Rens? Hij krijgt alleen nog maar flesvoeding, omdat er allergie in de familie voorkomt... BV is ze mee gestart, maar ze had borstontsteking al binnen een week en voelde zich heel slecht dus toen is ze daarmee gestopt.
dat scheelt weer...vind het een beetje onnodig om daar 42 euro voor uit te geven als we het niet nodig hebben
hoi hoi! @sam en bruidje: thanks, komt vast goed. @bruidje: ik had de laatste keer mijn ei pas op dag 19! succes met zoeken! maandag komt er een fotograaf op het kdv van milan, ben benieuwd! nou hier heeft meneer door dat hij ook kan staan op zijn benen! nog niet zelf, maar ik hoef hem nu in zit maar een klein beetje mee te "trekken"en dan gaat hij staan! hij houdt het ook best lang vol! verder doet hij zo hard zijn best om te tijgeren/kruipen, vanmorgen kwam hij een heel klein stukje vooruit, maar het frustreerd hem nogal! haha! ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor hij dat nu door krijgt. liefs rebbel
ben ongi geworden dus het is met mijn diarree en pil goed gegaan nog niet aan de klus hier want mannetje wil pas volgend jaar eraan beginnen
Waaah wat hebben wij weer een super apotheek: ahum.. Komt er 1 of ander mens zich ermee bemoeien dat ik op tijd moet bestellen.. Ja dat had ik 2 weken geleden al keurig gedaan.. Ja zegt de andere vrouw , die me verder hielp dat heeft mevrouw ook keurig gedaan.. Doe ik altijd als ik het al ophaal, maar vooruit.. Maar weer groot applaus: ik heb weer een 3 ml spuitje, terwijl jildou 4 ml per keer moet hebben.. TSJEEEEEEEEEEEEEES zo intelligent .... :S
Als je over de grens gaat (maakt niet uit hoe) moet de kleine of een eigen ID of bijgeschreven op paspoort.