Liesje, kijk maar eens bij Postbus 51. Daar heb ik onderstaande info vandaan: Geldig reisdocument Als u met uw kind naar het buitenland reist, is het verplicht dat uw kind een geldig reisdocument heeft. Dit geldt voor elk land, ongeacht de leeftijd van uw kind. U heeft de keuze uit een eigen paspoort voor uw kind of bijschrijven in uw paspoort. Alleen kinderen tot 16 jaar kunnen bijgeschreven worden in het paspoort van hun ouders. http://www.postbus51.nl/nl/home/themas/ ... nodig.html
Haha, ja, daar was ik in ons 35+ topic over getipt dat ik ineens 39 was geworden, terwijl ik al 40 was. Was kennelijk iets foutgegaan met het overzetten van de site, want ik ben toch echt in januari 40 geworden.
Hoe lang is het handig om door te gaan met het sticker-beloningssysteem? Alyssa krijgt nu voor iedere 10e sticker een cadeautje, (dus nu iedere 2 dagen een cadeautje voor het op de WC plassen). Was nog wel grappig vandaag. Was een pakje aan het wegbrengen, zei Alyssa tegen de dames achter de toonbank over Yelina: 'Dit is mijn Yelina'. LIEF!!!!!!
Dit staat op de site van onze gemeente: Wie op reis gaat naar het buitenland, moet over een geldig reisdocument beschikken. Dat geldt voor jong en oud. Met een Nederlands paspoort kunt u naar alle landen in de wereld reizen, maar voor sommige landen is een aanvullend visum nodig. Reist u alleen in Europa, dan volstaat een Nederlandse Identiteitskaart.
Inez: staat je geboortedatum wel goed? Want door nieuwe site, was de maand en dag omgedraaid en was ik ineens al 25, nou de tijd gaat snel, maar zo snel gelukkig nog niet !! (was in december jarig ) AAH en wat een lieve uispraak !! En wat betreft het doorgaan met stickers: Ik zou het straks eerst uitbreiden naar meer stickers voordat er iets volgt en als het gewoon wordt, kan je het laten vervallen.. Meestal neemt de interesse van het kind zelf ook wel af na enige tijd.
goedemorgen meiden, allemaal een fijne koninginnedag vandaag! wij gaan met een aantal vrienden en kids op stap! liefs rebbel
Gezellig !!! Jullie ook een fijne koninginnedag! Helaas hier geen vrienden met kinderen !! Nou ja, 1 stel dan, maar goed, wij zijn aan de klus !!
bij ons gingen de ze de stickers op een gegeven moment vergeten. Ook werden de cadeautjes wat eenvoudiger. Soms alleen een ballon. Soms een pakje fristi. En opeens werden ze zo slim dat ze soms wel 4x in het uur gingen plassen, elke keer kleine beetjes, want dan haddenz e zo 4 stickers bij elkaar. Dus dan gaf ik er een draai aan dat dat feest dus niet door ging. Volg je gevoel. Heeft ze de stimulans nog nodig van een sticker dan door gaan.
Sam en Jenny, bedankt. Alyssa denk nu al niet meer iedere keer aan een sticker. Dacht zelf ook inderdaad al aan uitbreiding van het aantal, of een sticker per dag droog. Maar eerst nog even zien dat ze nu 's nachts ook naar de wc of op het potje wil gaan. Dat gaan we ook maar met stickerbeloning doen. Sam, heb 2 weken geleden m'n geboortedatum aangepast, daarom staat mijn leeftijd nu weer goed. Poeh, wat een koninginnedag zeg. We zaten prinsheerlijk voor de buis omdat oma met haar en vele andere zangkoren voor de grote kerk voor het gezelschap zouden gaan zingen en we hoopten een glimp van haar te zien. En toen dat vreselijke incident. Inmiddels zijn er helaas al 5 doden te betreuren. Ik was echt compleet in shock nadat het gebeurd was, moet je nagaan hoe het dan voor de mensen is geweest die er met hun neus bovenop stonden. Ben inmiddels weer een beetje bijgekomen, maar ben echt de hele middag van slag geweest.
Oké Inez .. Maakt mij niet uit hoor, maar dat was bij mij het geval, vandaar !! Ja idd, ik ben me ook rot geschrokken. Niet best !!