Heb de laastste dagen hier niet geweest omdat ik emotioneel er wat door zat! Vezntje is dus heel goed ziek geweest, steeds 40°C als suppo uitgewerkt was. Donderdag naar kinderarts geweest en die was er niet gerust in omdat hij steeds kreunde...dus bloed genomen en urine laten onderzoeken! Gelukkig kon ik (doordat ik in het ziekenhuis werk) direct kidnerarts bellen en kon zijn mij ertussen nemen en kon ze mij ook direct de uitslag doorbelen op werk. Ik had hem nog noiit zo gezien! Uiteindelijk bleek zijn urine goed te zijn! Godzijdank, mocht er niet aan denken dat zijn nieren zouden geblokkeerd zijn...maar goed. BLoeduitslag, ontsteking was beetje verhoogd maar niet om te zeggen dat koorts daar van zou zijn! Wel had hij te weinig zouten en electrolyten in zijn bloed! Dus bij extra vocht (extra vocht is noodzakelijk bij hoge koorts) moest ik O.R.S. aan toevoegen! Zout en electrolyten! ALs dit de vrijdag nog zo was die hoge koorts en gekreun moets ik naar spoed gaan en terug bloed laten afnemen bij ventje om te kijken of er iets verandert was, want bij blijvend gekreun moeten ze dan verder gaan zoeken en worden dan foto's genomen en dergelijke! Bloed werd genomen omdat het misschien een bacteriële infectie kon zijn en was het goed dan was het viraal en was het een 3dagen koorts! Maar gelukkig was het gekreun weg! Hij kreeg dus telkens om de 4u een suppo, want tegen de 4u ging de temp weer de volle hoogte in! Dus hij had de 3dagen koorts! Was er behoorlijk erg emotioneel van dat het huilen me voortdurend overnam op mijn lichaam! Was er erg het hart van in! Maar we zijn nu gelukkig dat ons ventje weer ons ventje is! Nu heft hij wel een snotneus gekregen en gaat het ademen soms moeilijk tijdens het slapen en krijgt hij het dan ook benauwd. Maar hoop dat hij nu deze nacht eens kan doorslapen alleen voor zichzelf, want hij is een beetje op! Maar het gaat de goede kant op!
Bruidje, succes en hopelijk is je eitje bevrucht! Als je 4dagen geklust hebt, moet het toch prijs zijn he! Rebbel, hopelijk laat een ei bij je niet lang op zich wachten!
Lindada: Jildou heeft ook nog paar 68 shirtjes aan, maar ze past er echt niet meer in hoor. Leggings ook niet meer.. zijn te kort. Dus minimaal 74. En van boven heeft ze dus de 74 al de eersten die niet meer passen.. Kan er ook niets aan doen !! Pippo: Gelukkig knapt hij nu weer op! Jakkes !! Dames die hun eierern zoeken/ moeten benutten, succes!! Hier alles goed. Vanavond gaan we naar huis, mannetje moet morgen weer werken. Dus ik kom vanavond wel weer ff langs.. al zal het hier wel niet druk zijn ; !!
Sam, hopelijk hebben jullie het naar jullie zin gehad van het weekend! Hier een beroerde nacht gehad (alle in de vroege nacht)...hier is hij wakker geworden om 23u30 en gehuild tot 1u30, dan maar melk gegeven en dan heeft hij mooi doorgeslapen van 2u tot 10u! Hij drinkt al niet meer van als hij 7weken jong was 's nachts, maar ik vermoed dat oma hem die nacht dat hij bij haar logeerde, 's nachts melk heeft gegeven! Hopelijk komt hij deze nacht niet terug voor melk, want dat is zeker niet van zijn gewoonte! Anders gaat het de goede kant op met hem! Speelt en lacht terug! En zei al een paar keer 'mama', ook deze nacht gezegd! Morgen terug gaan werken! Is hier wel erg rustig!
hoi meiden! @sam: leuk geweest op je weekendje weg? @pipo: pfff... gelukkig gaat het weer beter met je mannetje! liefs rebbel
Haha Sam hier heb ik hetzelfde. Ik heb zelfs wel eens een oudere her gehad die mij niet geloofde toen ik zei dat het een meisje was Mensen kijken gewoon niet. Vandaag was ik de verjaardag de zoon van vrienden die 1 jaar werd en toen gaven de buren Isis het kadootje omdat ze dachten dat zij dat jongetje was Xx Treintje
Hoi allemaal! Was je weekend leuk Sam? Hoe gaat het met jou Treintje, voel je je weer wat beter? Hihi nou idd het lijkt wel pasen ja! Leuk he Rebbel dat tijgeren en zo.. en al een ei gespot
ja echt leuk!! hij komt nu echt stukjes vooruit, maar het gata nog wel erg moeizaam hoor! @treintje: ja een verlaat paasei! haha! hoe is het nu met jou meid? ik heb vanaf vanmiddag wat lichte steekjes, dus ik verwacht nu vandaag of morgen wel mijn ei!
Natas:"spannend zeg! Maar wel leker vlot al. Lekker op vakantie dus! ben benieuwd hoe dat gaat! Hmm die tanden vliegen hier door het tandvlees heen .. Er zijn nu 2 onder en 1 boven door en nr 4 en 5 staan ook klaar.. Verder kletst ze me de oren van de kop Rebbel wat goed van Milan!!! Hier een erg gezellig weekendje gehad. Alleen het huisje was 3 x niks maar goed. Het was gezellig Wij zijn nu weer terug. Mn broer was vanmiddag al richting huis, want wilde graag naar t voetballen van h'veenm nou prima moet kunnen. Mn ouders en jongste broeryje gaan morgen naar huis.
Ooh Natas; wat vervelnd dat danique moeilijk uit bekertje wil drinken. En geen yoghurt. Die van ons is een echte vreetkees. Kan haar alles wel geven Al krijgt ze alleen wat ze mag hebben...
Zo, hij ligt al even in bed...hoop dat hij weer goed zal doorslapen...en anders misschien tot morgen, morgen werken en dan even weg erna...dus denk dat het eerder dinsdagnamiddag zal zijn...dinsdagmiddag moeder, zus en man naar luchthaven brengen...
Hier juist dat ze steeds minder wil drinken bij mij. Hooguit nog 4 x .. en ook heel snel klaar. Naast fruit en warmeten krijgt ze nog toetje yoghurt, verder niets meer. Ja een broodkorst tussen de middag maar ook niet altijd.
Pippo, vervelend dat je mannetje zo ziek is geweest. Beterschap voor de kleine man. Ik kan me goed voorstellen dat je er even doorheen zat. Het is ook niet niks wanneer je kindje een paar dagen zulke hoge koorts heeft. Natas, fijn dat je al een datum hebt waarop Danique geholpen kan worden. Dan zit je er tenminste ook niet zo heel erg lang tegenaan te hikken. En leuk, de vakantie is besproken. Heerlijk zeilen in Turkije. Leuk om naar uit te kijken. En ja, ik ben ergens best blij dat m'n hormonen niet meer direct met me op de loop gaan wanneer ik een bolle buik zie. Maar ... vanmiddag bij op die verjaardag kwamen nog even buren op visite met zo'n heerlijk klein popje van 8 weken, toen voelde ik me toch weer heel even week worden hoor. Dus helemaal over is het nog niet, maar het begint wel meer naar de achtergrond te raken. Hoop voor jou dat jouw hormonen je nu snel met rust laten wat dat betreft. Sam, fijn dat jullie een leuk weekeinde hebben gehad. Rebbel, de kleine man al aan het tijgeren. Goed man! Wat zijn er weer veel tandjes doorgebroken of staan op doorkomen. Zijn onze kleintjes een wedstrijdje aan het doen? Ben benieuwd wanneer hier de volgende tandjes gaan komen. Meende wel een hard puntje te voelen, maar de 'score' staat al ruim 3 maanden op 2 ondertandjes. Hier zijn de waterpokken al weer flink aan het verdwijnen, gelukkig. En, onze grote jongedame is nog steeds droog overdag. Komt het netjes aangeven als ze moet. We kunnen zelfs rustig even boodschappen met haar doen zonder dat er een ongelukje gebeurt. En vandaag waren we op verjaardagsvisite en daar is ze zelfs ook op de WC geweest. Vind het toch wel erg knap van haar.
Ah Pippo, wat naar dat Geno zo ziek is geweest. Daar kan je moederhart niet tegen hè, ah gosh. Treintje, je had dat cadeautje gewoon moeten aannemen Sam, ja wij zijn ook wel blij dat de operatie al zo snel kan. En mooi een paar weekjes voor onze vakantie, niet te krap tijd ertussen. Nee, yoghurt is nog echt een no-no...... knijpen met de oogjes, slaan met de handjes, vies bekkie trekken, rillen, de hele mikmak. Ik probeer het nu elke dag eventjes, tot nu toe is dit het eerste wat ze niet lust (en mandarijn is ze niet zo dol op. Wanneer ga je beginnen met brood geven? Ik blijf het vreemd vinden dat Danique nog evenveel bij me wil drinken als voor de bijvoeding. Dat Jildou nu minder wil drinken lijkt mij logischer. Inez, echt knap van Alyssa!
Hoi Meiden, Het gaat gelukkig weer een stuk beter met me. Vorige week even goed met mijn manager gepraat. Ik krijg hulp alleen duurt het even voordat alles is geregeld, tot die tijd probeer ik zo goed mogelijk alles te doen, maar ik werk niet meer over, dat weten ze. Voel me wel opgelucht. Inez, wat is Alyssa een knappe meid dat ze zo goed al zindelijk is! Pippo, wat rot zeg dat je ventje zo ziek is geweest. Hopelijk gaat het alweer beter met hem. Natas, Had idd het kadootje moeten houden haha. Klinkt trouwens als een leuke vakantie. Mevrouwtje zal tegen die tijd wel lopen als ik dat zo hoor. Wij hebben een caravan gehuurd een gaan daarmee naar Verdun (FR) met vrienden die een zoontje hebben van dezelfde leeftijd. Heb er nu al zin in. Heeft de rest al vakantieplannen? Haha Mone, de kriebels. Ik ken ze hoor. Ik onderdruk ze nog even Liefs v Treintje
Natas: Ja dat zou je wel denken dat ze dan minder willen drinken.. Ik ga deze week beginnen met tussen de middag brood geven. Ze vindt eten gewoon lekkerder dan drinken geloof ik !! Vannacht half 1 werd ze dus weer wakker voor deel 2.. Aapje is het ook.. Nou vanavond maar weer gewoon vroeg drinken en als ze maar 1 kant wil, dan uur of 10 nog maar ff wekken en dan.. Want ik moet donderdag wel weer aan het werk !! Tuthola Treintje wat lullig btw dat ze Isis aanzagen voor een jongetje .. Hmm Maar ja kan gebeuren natuurlijk.. Maar was ook beetje beduusd geweest !! Fijn dat het weer wat beter met jou gaat! En lekker met de caravan weg dus! Hier geen concrete plannen. Misschien wel een paar dagen weg, maar we willen hier ook wat doen en we zijn niet zulke vakantiegangers. Als we gaan blijven we iig in NL! Inez.. Fijn dat de waterpokken weer wegtrekken! En heel knap van jullie meid dat ze het zo goed doet!! Topkind !! Nou ik zal ff met de hondjes uit Tot straks!