ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Geen idee ;) !! Net wat je wilt..
    Bij een meisje in ieder geval de ogen open hebben m'n collega en ik laatst geconcludeerd :p !!

2. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Alles was goed bij het CB. Danique weegt nu 7365 gram en is 72 centimeter. Ze volgt weer mooi het onderste lijntje op de curve qua gewicht en de middelste qua lengte. Alles helemaal oké.

Pippo, weet jij toevallig nog waar de laatste lijst ergens staat? Zou je voor mij willen toevoegen dat we op 6 juli weer naar het CB gaan en op 26 mei de kaakoperatie in het ziekenhuis?
    Hoe is het met Geno?

Treintje, een mens is nooit te oud voor de Eiffeltoren :D

Oooh jongens, wat was ik bang voor een MK/MA. De eerste keer al, en toen bleek het zo te zijn...... de 2de keer scheet ik weken lang 3 kleuren bagger. Dat is het enige 'nadeel' wat ik zie aan weer zwanger worden, die angst en die weken weer door. Maar voor de rest lijkt het me zo heerlijk.

Rebbel, we hebben nog geen autostoel. Denk dat het bij ons straks de MaxiCosi Tobi gaat worden.
    Have fun meid! 8)

3. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    goedemorgen meiden!

Milan gister ook weer gewogen en hij is na het afvallen van het ziek zijn nu weer mooi aangekomen! 9300 gram! :D

hier mijn kaartje, ik denk dat ik het gister goed gevoeld heb! ;)
    ow enne... die piek op dag 14 kwam door iets teveel alcohol de avond van te voren! :oops:

spannend hoor! nu maar weer op het wachtbankje!

Milan slaapt nog! maar ik kon niet blihven liggen, heb al de hele nacht gedroomd over echos en bloed prikken! bah! ik zal blij zijn als het allemaal voorbij is! vanmiddag ga ik de stad in met mn schoonmoeder, dus dan vliegt de tijd vandaag wel weer hoop ik! ;)

liefs rebbel

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen dames.
    Fijn dat alles weer goed was bij het cb :D !!
    Rebbel: Ik snap het helemaal hoor.. Ik zou ook niet bepaald rustig zijn.. bleagh!

Hier een topnachtje gehad :D Was weer een paar weekjes geleden dat ik Jildou s nachts helemaal niet hoorde maar vannacht was er weer 1. Om half 9 laatste voeding en om 7 uur was ze weer wakker :D !! Komt mooi uit, want donderdag moet ik weer aan het werk ;) !! Maar goed, woensdagavond maakt ze er altijd een potje van :p !!

Nou ik zal jil ff wassen en dan met de hondjes uit. Tot straks!

5. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Goedemorgen,

Goede cb berichten hier.. Ik moet volgende week weer, dan krijgt hij ook weer een prik..

Spannend Rebbel, ik begrijp niet zo veel van dat temperaturen. Maar je hebt goed geklust begrijp ik? Fingers crossed.. Kan me goed voorstellen dat je daarover droom.. bleghhh.. hoop dat het voorbij vliegt voor je!

Lekker sam, zou hier ook wel weer eens lekker zijn.. moet er ook iedere nacht wel 1x uit om hem even goed te leggen. Hij draait veel op zn buik en wordt dan vaak huilend wakker omdat hij niet terugkomt..

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Bruidje.. ooh bah, weer prikjes :(
    Ooh ja, dat is dan wel vervelend idd dat hij op z'n buik draait. Dat doet Jildou niet. Ze is vaak 1 of 2 x haar speen kwijt..

7. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hey bruidje!
    ja we hebben goed geklust, om de dag dus dat moet wel genoeg zijn lijkt me! ;)

maar ik denk toch dat vandaag mijn ei is, gister had ik ook wel steekjes, maar nu is het overduidelijk, is echt een rotgevoel :confused: maar dat hebben we over voor een mooi ei! ;) het ligt er nu aan wat mijn temp doet, ik verwacht mijn kruis iig op gister of vandaag!
    en volgens ff kan ik de 16e al testen, ik denk omdat ik altijd een lf van 12 dagen heb...

dank je, ik hoop ook dat het voorbij vliegt en dan ookl de weken op het wachten van de uitslag..

hoe is het met jou? over 4 dagen testen, spannend! voel je al iets?
    ik heb tot nu toe steeds 3 dagen voor nod een posi test gehad! haha!

liefs rebbel

8. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    heerlijk nachtje sam! :D

9. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    ja is wel irritant dan ligt hij in zn slaapzak gewikkeld en komt tie niet meer terug.. hij slaapt wel weer gelijk hoor daarna..

Ja heb ook niet echt zin in de prikken :(

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja knapt een mens van op :p

11. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Om de dag lijkt me ook genoeg idd :D . Ik heb alleen vaak een paar dagen voor mn ei al een beetje zeurderig gevoel in mn buik.. Mijn banner klopt niet helemaal.. Ik heb dag 19 mn ei gehad, dus ik denk dat mn cyclus iets langer is deze keer. Mijn lf is ook altijd kort dus ik denk dat ik zondag wel een test waag.. Bij Rens was mn lf altijd 11 dagen en toen had ik ook 4 dagen voor NOD al posi getest hihi. Verder voel ik nog niets hoor.. hier en daar wat steekjes maar dat kan ik me ook verbeelden :D

12. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    spannend!! :D

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha Rebbel.. dat verbeeld je je vast :p :)

14. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    wat?

15. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    goedemorgen dames,

ik heb niet bijgelezen...druk druk druk op het werk..

hier wel een goede nacht achter de rug...eventjes wakker om half 10, volgens mij speen kwijt ofzo....

wat een geklus om mij heen zeg....ik wil ook! :)

16. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Er wordt weer geduimd voor Rebbel en Bruidje!

Op de 1 of andere manier heeft de Babyfoon vannacht uit gestaan..... de slaapkamers liggen ietsje uit elkaar en beide deuren dicht, werd om 05.30 wakker van een KRIJSENDE Danique. Dikke huilogen, enorme snotneus, rooie vlekken over haar gezichtje, man oh man wat voelde ik mij even een slechte moeder!

17. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dat kan iedereen gebeuren hoor...wij hebben 's nachts de babyfoon helemaal niet aanstaan, onze deur en haar deur op een kier
    normaal wordt ik overal wakker van maar afgelopen weekend stond mannetje ineens met haar bij ons bed....ik had haar helemaal niet gehoord....

18. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Denk dat Sam mij bedoelde..

Heb ik ook weleens gehad hoor Natas.. maar wel zielig he`!

19. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hoi biw niet bij gelezen was druk weekend hiero

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Om de dag lijkt me ook genoeg idd :D . Ik heb alleen vaak een paar dagen voor mn ei al een beetje zeurderig gevoel in mn buik.. Mijn banner klopt niet helemaal.. Ik heb dag 19 mn ei gehad, dus ik denk dat mn cyclus iets langer is deze keer. Mijn lf is ook altijd kort dus ik denk dat ik zondag wel een test waag.. Bij Rens was mn lf altijd 11 dagen en toen had ik ook 4 dagen voor NOD al posi getest hihi. Verder voel ik nog niets hoor.. hier en daar wat steekjes maar dat kan ik me ook verbeelden :D

Dat bedoelde ik.. sorry dacht dat Rebbel het zei ;) !!!

Aaah natas, kan iedereen gebeuren hoor.. maar snap dat je het wel heel zielig vond!!
    Hier ook s nachts de babyfoon aan hoor.

Deel Deze Pagina