Hier dus een paar dagen thuis, ik liep dus voor conditie, maar is niet ten goede gkomen! Linkervoet erg gezwollen en deed enorm vel pijn! Naar dokter geweest en het is ingetapt...rusten... Wou dan eens wat doen voor conditie en moet er even mee stoppen! Door zwangerschap rekken de ligamenten wat uit en zal dus nog niet herstelt zijn...vandaar dus sneller last bij lopen...
Linda, hier zit mannetje altijd rechtop in relax. Dus vermoed dat relax bijna de zolder in mag! Voor je het weet kruipt Michelle er dus uit? Ze zal haar val vast niet meer herinneren
Pippo, balen zeg van je voet!! Rustig aan maar dan!!! En bedankt he !! Zo hier ff een echte tandenborstel voor mevrouw gehaald !! Kan ze vanavond maar poetsen !!
hoi meiden, geen tijd om bij te lezen, sorry! maar wil jullie toch even op de hoogte houden! alle onderzoeken zijn nu gedaan, van de spierecho en hartfilmpje krijgen we morgen de uitslag als het goed is! het oogonderzoek hebben we al binnen en dat was goed gelukkig! er zijn geen afwijkingen gevonden die kunnen wijzen op een stofwisselingsziekte! pfff.... dat is 1, nu de rest nog! ze hebben vanmiddag een infuus in zijn voetje geprikt en daar halen ze nu steeds wat bloed uit, morgen na de lunch de laatste en dan mogen we naar huis! liefs rebbel
Nou jaaa zeg, jildou wil altijd zelf naar bed rond deze tijd.. En nu ligt ze te krijsen.. maar weer ff kijken
nou.. was al wat ik dacht, kleine haaibaai.. Ze drinkt de laatste tijd om een uur of 3/ 4 echt 2 /3 slokken bv. Dus ik dacht, dan krijgt ze dan iets van soepstengel ofzo en dan wat diksap. En dat ging prima, maar eenmaal in bed, hoefde moest ze toch nog ff drinken blijkbaar.. Nu heeft ze amper wat gehad en ligt nu gewoon in bed.. HIHI..
rebbel super dat hij geen stofwisseling ziekte heeft beter dames nog bedankt de pin is uit me teen ging redelijk heb hem mee na huis gekregen wat een lang ding zeg pffff