we moeten nog meer uitslagen krijgen meid! dit zegt nog niet alles helaas, maar wel positief natuurlijk!
Milan zou nu thuis al lekker in bed liggen, maar hij gewoon helemaal hyper! vanmiddag 1 uur geslapen en thats it! we gingen even wat eten in de hoop dat hij zou gaan slapen, maar hij gilde alles bij elkaar, toen hebben de zusters hem bij hun gezet en dat vond hij wel gezellig! ik zit nu even achter de pc en mannetje loopt hier nu met Milan rond in de wagen in de hoop dat hij in slaap valt! Milan doet het verder super, alleen zijn het heel veel indrukken en is echt super actief! hij zal morgen wel uit zijn doen zijn ben ik bang. hopelijk kan ik morgen weer goed nieuws brengen! liefs rebbel
Haha dus Milan vindt het wel een gezellig uitje !! Hij heeft gelijk, die zusters maar om je vinger winden, daar zijn ze toch voor !! Slaap kindje slaap Milan ..
nee ok niet zeker dat alles goed is maar dit is al wel positief toch :d ja hij vind het blijkbaar een leuk uitje die milan nou ik ga hier ff zingen dan valt die wel in slaap we wachten tot morgen hopelijk heb je positieve nieuws te brengen sam het voelt raar na 5 weken gewoon de pin eruit moet nog wel wennen aan schoenen aan die voet mag dus maar 1 uur de gewone schoenen aan aan die voet per dag moet ik opbouwen en de andere tijd moet ik nog die speciale schoen aan want het is toch wennen om nu weer plat op je voet te mogen lopen na al die lange tijd liep je door die schoen meer op je hak
Bengeltje, ja dat geloof ik wel!! Nou dames, niet te veel kletsen vandaag want ik ben weer aan het werk !! Ach maar 2 weekjes en dan is het alweer vakantie voor mij. !! En dan nog een week of 5 en dan zomervakantie !! Ooh wat heb ik het zwaar ! Zal Jildou zo wakker maken, die slaapt nog heerlijk, nou ja ik ben nu mooi klaar. Gisteravond primeur: mevrouw heeft op mn schoot heerlijk bij me liggen kroelen en knuffelen! Dat doet ze eigenlijk nooit, dus extra van genoten. Ondertussen lag ze met haar vader te communiceren. Zo mooi !! Zij 'gillen' hij zei wat terug, zij weer wat terug. Geweldig! Fijne dag vandaag allemaal en tot vanmiddag!
goedemorgen lieve meiden! super lief dat jullie allemaal zo met ons meeleven! ik vroeg vanmorgen of er toevallig al bloedwaardes binnen waren! ik dacht ik probeer het gewoon! nou die waren dus al binnen van gister en vanmorgen! dezelfde dus als die bij ons in het zkh afwijkend waren... ze zijn nu goed!! ik ben zoooo blij! ze moeten minder dan 2,2 zijn en ze waren 1,8 1,9 en 1,3! er wordt nu nog 2x geprikt dus we zijn er nog niet natuurlijk en we krijgen nog de uitslag van hart en spieren, maar dit is wel een heel goed begin want doordat deze waardes licht afwijkend waren zijn we doorgestuurd! vanmorgen weer een verpleegkundige die vroeg wat zijn klacht was en die zich niet voor kan stellen dat er wat met hem is! poeh dit is echt een opluchting! nog even duimen meiden! liefs rebbel
Goedemorgen meiden! Kom alleen ff naar jullie zwaaien, en melden dat ik er vandaag denk ik niet zo super veel zal zijn (vanavond wel) heb het vrij druk 2day! eerst CWI, daarna sollicitatie *biberdebibber* en daarna met chelle naar het CB! iedereen dus fijne dag, en beetje duimen voor me ok?
goedemorgen! Waaaaahhh, joepie Rebbel.. goed nieuws alvast meid!!! Succes Lindaa`! Werk ze Sam, denk wel eens had ook in het onderwijs moeten gaan met al die vakanties hahaha
Rebbel, wat fijn! Echt super! Het zal ook wel goed zijn! Wees er maar gerust in! Toch blij dat jullie die onderzoeken hebben laten doen zeker?
Lindaa, veel succes en de duimen draaien hier op volle toeren! Succes bij CB ook! Bengeltje, kan ik goed geloven dat het een raar gevoel moet hebben...maar je zal het wel weer gauw gewoon worden! Komt goed!
rebbel wat fantastisch nieuws zeg! sam lekker zeg over zo'n korte tijd weer vakantie...ik moet echt wachten tot begin augustus bruidje...nog geen stempeltje binnen? nog 3 dagen en dan testen he
Gister was de eerste werkdag dat ik nog maar 1 voeding heb gegeven onder werktijd. Dat is goed gegaan, wel vrat ze me zowat op toen ik haar thuis meteen voedde. Maar goed, het lijkt erop dat ze het op het KDV wel trekt dus dat is fijn. De tandjesstand is hier net op 8 komen te staan, er is weer een ondertandje door. Leuk hè Liesje, dat staan in de box! Inmiddels trekt Danique zich overal aan op waar het maar enigszins mogelijk is. Moet ik wel haar sokjes uitdoen want anders is het te glad op de houten vloer. Linda, Danique heeft ook soms klimneigingen in de wipstoel. Dan haal ik haar eruit, heeft ze er overduidelijk even geen zin in. Ze zit er bij ons niet vaak in, heel soms 's in de tuin even of 's avonds. Succes met de sollicitatie! Rebbel, je verhaal uit het ZH klinkt gelukkig goed. Ik hoop dat je snel alle uitslagen krijgt maar dit klinkt heeeeeeeel positief allemaal. Beterschap met je voet Pippo, en ook aan Bengeltje.
ja dat is echt leuk dat staan zeg...ik hoef haar sokjes gelukkig niet uit te doen ondanks de laminaatvloer....ze heeft slofjes met anti slip
ja pippo idd raar gevoel punt is ze hebben stukje bot weg gehaald dus me kleine teen kan ik niet meer buigen hahaha hij blijf nu stijf oke is stukje kleiner maar ag komt wel goed
ff snel: IK BEN AANGENOMEN BIJ SKL! Ik ga nu eerst een poosje rouleren op verschillende basischolen hier, en als er een school is waar ik mij lekker voel etc, en dat vind de school ook dan kom ik daar voor vast! helemaal happy dus!