ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Gefeliciteerd Linda!

Liesje, ik heb ook antislip sokjes maar dat helpt hier niet genoeg. Ze zet zich ook vaak een beetje af met de zijkant van haar voetje, dan glijdt ze helemaal snel weg.

2. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    lina gefeliciteerd

3. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Wauw gaaf Lindaa, gefeliciteerd!!

Liesje gister gehoord dat de vergunning tussen half mei en half juni gaat komen.. nog even geduld dus :(

Verder idd testen van het weekend, maar verwacht er niet veel van. Voel nog niets..

4. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    toevallig, dat heb ik met mn grote teen :D

5. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Fijn dat het goed gewerkt heeft gister.. toch altijd maar weer afwachten!

Ook 8 tanden nu.. hier ook al een paar maanden.. maar er komt volgens mij nog even niets nieuws bij.. Leuk dat optrekken. Kleine gaat hier vooral op zn knietjes zitten en dan met 1 voet plat op de grond.. maar daar blijft het vooralsnog bij..

6. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    hihi ja hoor.. aan het wachten he... maar nergens last van dus het zal niet..

7. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    mmm een dwarsliggertje dus...

ik kreeg deze de nieuwe wij jonge ouders en 1 jaar! daarin stond een artikel over in wat voor categorie je je kindje kon indelen....

nou die van mij valt echt in de categorie Rauwer! dus wild en onbesuisd hihihi

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    mwah...wat balen dat je nog moet wachten...die gemeentelijke instanties ook

dat je niks voelt hoeft niks te zeggen he...in een ander topic wat ik gevolgd heb zei er ook iemand die een cryo had teruggeplaatst gekregen en die voelde ook niks maar die heeft gisteren wel dik posi getest he!
    dus het hoeft niks te zeggen....ik duim nog steeds voor je

9. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ja dat is waar inderdaad.. nou ja ik hoop zondag of zo wat meer te weten.. het is een beetje lastig omdat mn ei zo laat was deze maand.. (dag 19).. enne thanx voor het duimen!

Die Wij heb ik een tijdje terug ook gehad volgens mij hier ook een rauwer hahaha

10. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    alles moet hier kapot en slaan en gooien hihihi

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    ZO vrij rustig geweest vandaag ;) tegendeel van mij dagje ;)

Lindaa gefeliciteerd..

Bruidje en Bengeltje: ik zou net zeggen, nog even en we zijn het pin in de teenforum :p !!

Zoals ik al zei: heavy day vandaag.. Bah. Kinderen erg druk, alsof ze thuis geen regels hebben.. Alsof we weer helemaal opnieuw moesten beginnen. Door elkaar schreeuwen, aan elkaar zitten, grote mond, blablabla..
    Daarbij ook nog te horen gekregen dan onze oppas er waarschijnlijk mee ophoudt of zwart wil werken.. Ze houdt er nu amper nog wat aan over.. omdat ze alle toeslagen die ze kregen terug moet betalen.. dus verdient ze er eigenlijk geen snars aan. Ja als ik haar was, zou ik dan ook niet meer willen. Maar goed, baalde wel flink dat ze dat vanochtend moest zeggen. Ze vindt het zelf ook niet leuk en stond dus gewoon te huilen.. En dan houd ik het dus ook niet droog ;) !! We moeten nu maar ff aan de reken hoe en wat. Heb al wel van iemand gehoord dat ze wel wil oppassen op donderdag en ze kan 1x in de 2 weken ook op vrijdagochtend. Dan zou jil die andere vrijdagochtend nog wel naar mn vriendin kunnen.. maar goed, we moeten dan maar even rekenen hoe en wat. En wat het beste voor Jildou is... Het leuke is wel dat ze daar dan op een boerderij is ;) !!

12. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @lindaa: gefeliciteerd meid! :D

13. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden,

wij zijn weer thuis en allemaal ontzettend moe!
    ik probeer even op te schrijven hoe en wat..

onderzoeken:
    oogonderzoek: uitslag was goed! :D
    hartfilmpje: uitslag over 2 weken..
    spierecho: uitslag over 2 weken..

bloedprikken waarde tot 2,2 is goed.

1e keer: 1,8
    2e keer: 1,9
    3e keer: 1,3
    4e keer: 1,4
    5e keer: 2,3
    6e keer: 2,2

de laatste 2x waren dus net wel/net niet! :(
    maar het afnemen ging de laatste 2 keren niet goed, ze kregen geen goede stroming uit het infuusje en moesten veel trekken met een spuitje om er bloed uit te krijgen, hierdoor was de kalium heel erg hoog bij de 5e keer, wat even voor paniek zorgde!! dit kon door het verkeerd afnemen komen en daarom hebben ze toen toch even vanuit de ader geprikt en toen was de kalium gewoon goed! gelukkig maar! het is schijnbaar zo dat als de kalium te hoog is daardoor ook de lactaat waarde, die (2,3) omhoog gaat, dus dat is wel te verklaren en de laatste is dus gewoon geprikt wat weer veel huilen en stress met zich mee bracht bij milan en waar ze weer wat moesten duwen (stuwing) waardoor de waarde, die (2,2) ook omhoog kan gaan.

het komt er dus op neer dat de 1e vier keer toen het afnemen zonder problemen ging de waardes goed waren en de laatste 2x toen het afnemen moeilijk ging de waardes weer iets hoger waren. dus we gaan er maar vanuit dat het daar aan lag!

verder hebben ze er nog niks over gezegd want ze wilde duidelijk geen uitspraak doen tot alle uitslagen binnen zijn. er is namelijk nog een waarde uit het bloed (aminozuren) die een paar weken duurt.

over 2 weken iig de uitslag van hart en spieren en misschien van de andere bloedwaarde, aan de hand daarvan beslissen ze of we er mee kunnen stoppen.

nog geen duidelijkheid dus, maar wel redelijk positief toch? alleen baal ik van die laatste 2 waardes! nog 2 weken....

liefs rebbel

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Rebbel.. Idd vervelend zeg dat je nu nog 2 weken moet wachten. Helemaal omdat een hartfilmpje zo afgelezen kan worden.. maar goed.. Nog even afwachten meis.. Denk idd dat die waardes dan hoger zijn door de stress.. Komt vast wel goed meis!!
    Nou lekker bijkomen.. Knuffel voor jullie!!

15. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    nou dat vroeg ik dus ook sam, over dat hartfilmpje, maar toen kreeg ik als antwoord: ja dat kan wel, als het moet kunnen we alles binnen een uur hebben als we er spoed van maken, maar omdat er niet direct iets ernstigs verwacht wordt, (nou ik vind het nogal wat) kijkt er de cardioloog naar wanneer hij tijd heeft!

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou jullie moeten toch al dingen afwachten, dus dan kan de uitslag van het hartfilmpje ook nog wel even wachten. zo zullen ze daar wel denken... Zal wel niet veel bijzonders uitkomen.. Denk sowieso als ik het zo hoor dat er niets aan de hand is met jullie mannetje :D Als Jildou zo'n holter om heeft gehad (24 uurs registratie) zijn ze 2 uur bezig met aflezen, en dat is dus van 24 uur. hartfilmpje is wel net iets uitgebreider, maar ook behoorlijk korter. Kan idd heel snel, al had ik ook graag meteen de uitslag gehad :D !!

17. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Rebbel, jeetje terug 2 weken afwachten, hoop dat het snel voorbij gaat! En het komt wel goed! ;)

Sam, wat jammer van je opvang..maar vertoeven op de boerderij kan inderdaad heel leuk zijn voor je meid! :)

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dat weet ik wel zeker ;) !! Aangezien ik dat zelf ook geweldig vind en m'n mannetje ook ;) !! Ooit willen we zelf ook een woonboerderijtje, stukje land, paardenbakje, paardjes.. maar ja, dan moet het gezinnetje compleet zijn en kindjes naar school en ik dus meer werken ;) !! Maar je dat doen we , later als we groot zijn :p (zeg ik altijd ;) )

Maar er zit ook nog wel wat nadelen aan want ik weet dat ze zelf straks / bezig zijn voor een beeb. Ze heeft al een dochter van 4. En ja, ik wil niet dat jil dan weer daarheen moet en dan weer daarheen.. etc..

19. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Bruidje, zou zo maar es kunnen zijn dat het niet lang meer gaat duren dat Rens gaat staan. Bij Danique begon het ook zo, op de knietjes zitten en 1 pootje op de grond.

Wild en onbesuist Liesje...... van wie heeft ze dat? :)

Wat balen Sam dat je oppas ermee ophoudt.

Het klinkt positief Rebbel, ik duim!

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha wat zeg je dat mooi Natas: met 1 pootje op de grond, net een hondje ;) !!

Nou er is al een optie afgevallen, die oppas waar ik het over had.. Hoorde gisteravond van collega dat ze zwanger is ;) !! En dat wil ik niet. Super voor hun hoor, maar ik wil niet dat Jildou eerst een paar maanden daar is en dan weer moet verkassen ;) !!
    Gisteravond met mannetje over gehad en het liefst hebben we dat ze naar een gastouder toe gaat. Dus we moeten maar even horen hoe en wat. We hadden het ook nog over dat ik eventueel ga stoppen met werken, maar waarschijnlijk word ik daar doodongelukkig van. Ik heb nu al heel veel op moeten geven. Ik was nooit thuis, altijd onderweg met de paarden. En ik heb het het heel graag voor overhoor en ik wil ook niet anders, want s avonds ben ik kapot, maar ook als ik wegga, moet ik weer kolven etc.. dan heb ik al gauw zoiets van laat maar.. maar als ik het werk ook nog ga laten, dan wordt m'n wereldje helemaal zo klein en dan bestaan de dagen echt alleen maar uit honden uitlaten en Jildou en poetsen. En dan gaat er ook nog een auto weg, want dat heeft dan ook geen nut. Nou ja, voor mijn sociale contacten wel ;) !! Dus het gastouderbureau iig maar inschakelen!

Zo zijn jullie weer even op de hoogte :p !! Verder weer topnachtje gehad :D !! En moeders heeft niet heel erg veel liggen piekeren gelukkig :D !!

Deel Deze Pagina