ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zou ik ook doen Lindaa.. Misschien kan je er iets anders eventueel mee combineren..

2. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    idd sam!

3. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ik heb vanmiddag een autostoeltje gekocht, het is de maxi cosi tobi geworden! Milan zat helemaal te glunderen, hij kan nu mooi alles zien! :D

@bruidje: das veel te vroeg meid! ;) mijn duimen draaien!

liefs rebbel

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Noh waarom krijg ik nu weer geen mail ... Nou jaaa zeg, hoe kunnen ze mij nou vergeten ;) !!
    Haha en het oppassen verandert waarschijnlijk toch :D !! Schoonmoeder bood aan dat ze wel 1 dag in de week op wil passen.. en dan kan ze vr.ochtend alsnog naar onze 'oude' oppas.. Is wel heel handig als zij wil, dan komt ze bij ons thuis, ook leuk voor de honden! En mag ze ook wel ff stofzuigen :p (gekheid hoor :p ) Maar dan hoeft Jildou er niet meer om 7 uur al uit! En kunnen we lekker rustig aan doen.. Of ik ;)

5. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    goedemorgen meiden,

Milan was gister echt uit zijn doen met slapen, werd steeds wakker, ik denk toch door alle indrukken van het zkh. hij had ook 37,6 vanmorgen en ik zou vanmiddag gaan shoppen met mn moeder en Milan! :( ik denk dat het door zijn tandjes komt, maar met 37,6 kan hij toch wel naar buiten?

gister een autostoel gekocht, de maxi cosi tobi. en 's avonds een mamafiets uitgezocht, de batavus mambo deluxe 2009! :D dus ik is blij! :D

ow en ik heb mijn ei gehad, zit nu ook op het wachtbankje, maar volgens ff heb ik m op woensdag gehad en zelf dacht ik dinsdag! :(
    als ik hem op woensdag heb gehad hebben we niet heel goed geklust door de zkh opname van milan, dan hebben we 2 dagen voor ei geklust, maar ja dat was de vorige keer ook en toch zwanger, dus we wachten maar af! ;)

liefs rebbel

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Daarom Rebbel.. Het kan allemaal wel hoor!! We duimen hier weer :D !!
    Gave fiets is dat he Rebbel? Ik moet hem nog uitproberen, maar waarschijnlijk gaat die het voor mij ook worden!!
    Ik denk dat ik wel gewoon was gaan shoppen hoor, als hij verder niet ziek is ofzo.. Ik hoop dat wij vanmiddag ook nog ff op stap gaan. Maar mannetje is net naar m'n ouders gegaan om een dakraam te plaatsen.. Maar goed, hij verwacht dat die er tussen de middag wel in zit.. Allemaal leuk en aardig, maar het komt hier zo weer niet af... Bleagh :( !!

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh dochterlief heeft zelf haar spreidbroek even los gemaakt.. zal hem weer ff vastzetten ;) . Gaat wel goed trouwens met dat ding volgens mij. Ze schopte anders wel alleen met haar rechterbeentje, en dat doet ze nu nooit meer...

8. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    hoi hoi meiden!

vandaag zal ik er weinig zijn, want lief is jarig! :D
    we houden verder geen feest ervan ofzo, maar er komt vanavond wel wat visite!
    Vanmiddag boodschappen etc doen, en de laastste dingen voor m-dag (voor mijn mams en smams!)
    Lief is nu dingen doen voor mijn M-dag hahaha!
    Fijne dag iedereen!

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Gefeliciteerd Lin :D !!

Hier druk aan de poets..

10. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    goedemiddag dames!
    Hier gaat alles goed. Heel leuk weekend gehad afgelopen week op texel. Heerlijk om er even tussenuit te zijn met z'n drieen.
    Hier nog wat gebeurd?

groetjes

11. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Sinds lange tijd kan ik weer een keer reageren :D .

Deze site is zo vreselijk langzaam. Hij loopt ook heel vaak vast zodat ik de computer weer uit moet zetten, en dat heb ik alleen op deze site.

Al weer veel dames aan het proberen zwanger te worden? Nog veel nieuwtjes?

Hier gaat alles goed met Lucas ook, heeft nog geen tandjes. Maar van de week ging hij in een keer zelf zitten (is ook maar bij 1 keer gebleven ;) ).

12. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Op speciaal verzoek van Mone ;)
    Ik heb eindelijk wat recente foto's in mijn album gezet :D

Fijne zondag

xx Treintje

13. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Wat een mooi meisje! Dat het zo lang duurde voor je spamde ;)

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hee Ischa, wat goed van Lucas :D !!

Treintje wat een mooie meid :D !!

Mone.. Ook hallo :D !!

En WAAAAAAH ben zo blij, gisteravond vertelde mannetje me dat vrienden van ons zwanger zijn :D !!! Zijn we niet meer de enigen in de vriendenkring.. Ben zo blij :D !!
    Maar ondertussen.. ;) wil ik ook weer ;) ...

15. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Goedemiddag iedereen!

16. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Sam, ook al beginnen?

Hier volop aan de klus, vandaag of morgen ei! Dus lekker in de nacht van vrijdag op zaterdag, dan gisterenavond...misschien dat mannetje vanavond ook wel zin heeft...wie weet...:)

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Gezellig Pippo ;) !!

Nou hier nog geen ongi meer gezien na januari.. dus klussen heeft weinig zin, ja wat niet kan.. Maar ik moet ook een beetje aan mezelf denken en er moet nu nog geen 2e bij. Volgend jaar rond april maar weer aan de klus. Nu nog maar niet ;)

Pff wordt btw niet goed van m'n moeder soms.. gisteravond zei ze.. je bv loopt nu wel terug denk ik.. Ja tuurlijk, daarom liep ik vanochtend ook met stuwing ;) !!! En ze zei je kunt wel gaan afbouwen.. Ik zo ja kan wel, maar waarom. Wat voor meerwaarde heeft dat? ze drinkt nog maar 3x bij me. Verder eet ze een boterham tussen de middag, fruit om 10 uur en warm eten om half 6. En dan s ochtends, tussen de middag en s avonds voor het slapen gaan nog bv.. Waarom zou ik haar dan op kv zetten tussen de middag? Die ene keer dat ik moet kolven in de pauze op het werk, is ook geen probleem. Snap niet zo goed waarom ze het zegt, ze heeft zelf ook bv gegeven aan ons alle 3.. Het is MIJN kind en MIJN ding. Laat me lekker zolang het zo mooi gaat toch? Lekker goedkoop ;)

18. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Groot gelijk hoor Sam. Isis krijgt ook nog steeds 3 flessen dus waarom zou dat dan geen BV kunnen zijn? Het blijft toch het allerbeste?

Mone, ja haha, nu pas gespamt. Ben een betje te druk denk ik. Heb meteen ook maar weer eens wat op de Hyves gezet

Zeg dames, wat gaan jullie je kleintjes voor hun eerste verjaardag geven? Ben benieuwd. Ik weet het nl nog niet zo goed

Groetjes v Treintje

19. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    wel bijgelezen, maar heb even geen puf om te reageren! ik ben vandaag lekker in het zonnetje gezet door mijn 2 mannen, Milan heeft heel mooi voor me geverfd! maar nu zit ik ineens in een dipje... maak me toch best wel zorgen en vind de tijd tot de uitslagen van Milan zo lang duren, normaal vliegen 2 weken, maar nu niet.. :cry:

ik duik er vanavond maar op tijd in, morgen weer werken, dus tot morgen avond denk ik!

liefs rebbel

20. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Hou vol meid. Het moet heel moeilijk voor je zijn. Ik kan me niet voorstellen dat er dingen mis zijn joh

Xxx en een dikker knuffel v Treintje

Deel Deze Pagina