oh....soms moet ik gewoon eerst vooruitlezen maar spannend zeg...en je weet wat ik vorige week gezegd heb he....en je zult zien dat ik ook nog gelijk krijg hihihi
wij kopen zelf een driewieler met duwstang en vragen zo'n dubbele zandbak en de loopauto heeft ze al....
Klopt bruidje.. Het is puur afwachten!! Is hij al wel duidelijker dan de vorige x? Niet dat je m ontzettend in het licht moet houdeN?
dit weekend met mannetje weer over een 2e kindje gehad...hij is echt 100% zeker dat ie een 2e wil alleen nog niet wanneer....hij heeft deze keer niks gezegd over dit jaar niet ofzo dus misschien beginnen we dit jaar al wel te oefenen
ik feliciteer je heeeeeeeel voorzichtig! heb je toevallig een foto van de test? maar je moet vanmiddag naar de gyn? begreep ik dat goed? ja begint erop te lijken he....kan niet wachten tot het zover is dat ik de pil kan laten staan
yep he Sam....hij is nu helemaal om alleen weet ie nog niet wanneer... hij wil nu eigenlijk ook wel hebben dat ik 3 dagen ipv 4 dagen ga werken
IU..8 DF [ (jildou wil nog 8 broertjes en zusjes zegt ze (dat stukje hierboven typte zij .. Of moet ik zeggen, ramde zij,...
hoi meiden willen jullie op michelle stemmen? http://www.babyvanhetjaar.nl/baby/20973 Groetjes Linda en een knuff van chelle! ik heb zo mijn eerste keer werken! spannnneeennnddd!
ja he....maar dat wordt toch niet eerder dan het nieuwe jaar ik maak eerst mijn ouderschapsverlof op en dan zie ik wel verder, dan zal ook wel wat meer bekend zijn over het bedrijf omdat het nu niet echt super goed gaat hier
Sorry Liesje geen foto, maar denk dat je toch niet zo gek veel ziet want zo donker is hij nog niet.. Spannend LIesje.. moet je je zorgen maken om je plekje of dat niet?