mmmm was wel benieuwd naar een foto zorgen maken om mijn plekje? nee nog niet....en tegen de tijd dat mijn ouderschapsverlof op is dan zal er toch meer bekend moeten zijn...
Sam, hier is mannetje ook niet te spreken over condooms, dus dan maar de natuur zijn gang laten gaan! Hier ook op wachtbankje! Zolang nog...
Ja ik ook .. Idd spannend Pippo!! Pippo: Nou we hadden er gisteravond wel lol om, en hebben ook echt een poging gedaan.. Maar het wilde echt totaal niet met dat ding om.. bleagh.. Ach en het zou wel heeeeel knap zijn. Na al die maanden, nu net een eisprong !! 1 Voordeel: Ik heb nog 2 testen liggen, dus mocht ik twijfelen, dan kan ik altijd ff testen, anders zijn ze ook nog over datum in september !! Idd Liesje, jij liever dan ik !! Ik hoef niet veel te werken, maar vind het wel heerlijk om er even tussenuit te zijn. Even m'n hoofd ergens anders bij!
Dat snap ik.. wij zouden ook aardig aan de geeuwhonger liggen als ik niet zou werken Dat had ik gemist Sam. had je ook echt een eisprong..?? Heb je m gevoeld of zo?
hier ook geen condooms hoor..maar ja ik ben gewoon aan de pil dus we hoeven 'nergens' op te letten en als het wel gebeurd dan zal het zo moeten zijn
Dat kan ik me helemaal voorstellen! Linda, succes![/quote] zag ik gisteravond nou mooie foto's van jouw meisje? Super hoor
ik zie mezelf ook niet de hele week thuiszitten hoor, vind het heerlijk om aan het werk te zijn al mocht het van mij wel 3 dagen zijn ipv 4 dagen
haha nou ben benieuwd Pippo! ja dat kan ik me voorstellen dat je graag een dagje minder zou willen Liesje!
Bruidje. Neej niet dat ik weet een eisprong. Ben na bevalling 2x ongi geweest. Laatste keer in januari. Omdat ik bv geef, weet ik niet of ik misschien nu net een eisprong zou hebben. Maar daar ga ik maar niet vanuit !! Zou wel heel knap zijn, wij hupsen, net een eisprong en dan ook nog zwanger... hmm !! Denk het niet Liesje. Ja wat dat betreft is de pil ideaal.. Alleen kan dat ook niet in combi met bv.. Ja er is wel 1 maar die lijkt me ook niet alles. Dus laat maar.