Ik kreeg dus geen mails meer, ik dacht wat is het daar rustig! Staan hier gewoon 4pagina's vol! Bruidje, SPANNEND ZEG! Duimen draaien hier! Dochterlief was in bad met me en was aan het vertellen over een meisje in de klas. Dat meisje heeft in haar mama's buik gezeten! Ik zei toen, "jij hebt ook in mama's buik gezeten!" En toen zei ze, neen, nu kan ik er niet in hoor, je buik zit vol!" Vol! Zei ik! Waarom? Ah, omdat er een baby inzit! en het is een zusje! Waahhaa, misschien zegt ze morgen wel dat er geen meer inzit!
Hoi hoi, was ik ook weer eens. Las dat Bruidje een licht pos. test heeft gehad? streep is streep toch? hoe is het hier verder? wij zijn er even een aantal dagen tussenuit geweest naar een camping, met de camper van mijn schoonouders. Ging erg goed, deze eerste vakantie met ons drietjes. Lekker gezwommen en rustig aan gedaan. Heerlijk! Voel me nu ook weer wat beter. De Rust heeft me echt even goed gedaan.
Jootje, lang geleden zeg! Wat leuk dat het je goed gedaan heeft! Amaai, Denise al 6maanden geweest! Gaat snel! Hoe is het met haar?
Pippo: gaat erg goed met ons meisje tijd vliegt inderdaad voorbij. Maar vind dit wel erg leuk zo. Ze eet gezellig mee aan tafel in de tafelstoel en drinkt nu zelf haar flesje leeg, zonder dat mama hem hoeft beet te houden. Rollen kan ze al, alleen helaas nog niet terug Verder is het een erg gezellig, rond meisje!
Oei pippo wat spannend. Zou wel bizar zijn als je meisje het gewoon weer goed zou hebben! Ik hoop het heel erg voor je Xx Treintje
Het zou wat zijn Pippo, als je dochtertje gelijk heeft zeg! Bruidje, ik duim voor je. Jenny, lees je wel mee? Alles goed?
goedemorgen, @pipo: haha, dat zou echt wat zijn zeg! ik ben benieuwd of je dochtertje gelijk heeft! ik ga zo weer werken! fijne dag allemaal! liefs rebbel
Jootje fijn dat het allemaal weer wat beter gaat!!! Ja de tijd vliegt he... Gister heel even met Jenny op msn gesproken. Alles gaat goed met haar. Erg druk! Ze leest wel mee, dus over haar roddelen kunnen we niet !! Hier verder alles oké. Weinig nieuws !! Zometeen met de honden uit! Vanmiddag komt een vriendin langs. Tot straks.
denk er om he sam, jenny ziet alles (althans dat maak ik mijn ontdeugende kinderen wel wijs). Ik heb zo nu en dan wat mee gelezen. Ik ben de pc aan het opschonen en elke keer als ik wilde reageren moest ik eerst inloggen enzo. Werd er wat moe van. Dus dan dacht ik weer 'laat maar'. verder zijn we vorige week 5 dagen bij mijn ouders geweest. Was erg leuk. Ik heb daar ook wat vriendinnen dus ik kon ook eens een avond weg. En eindelijk ook eens een avond samen weg! doordat Jaron eenkennig is naar de oppas was dat er nog steeds niet van gekomen. Nu zijn we druk in huis. De tuin is nu redelijk op de rit, alhoewel het perk voor tussen ons en de buren nog moet, maar laat haar eerst maar bevallen. dat komt daarna wel (en zo vinden we elk jaar een excuus om de klus te laten liggen). De jongens gaan geweldig. Timo heeft zijn veterstrikdiploma gehaald en is trots. Probeert bij iedereen nu geld los te peuteren zodat hij pokemon kaartjes kan kopen. Verder zeurt hij dat hij nu wel eens zakgeld wil. dus ook daar zijn we de lijnen voor aan het uitzetten. Ruben zit in de miep piep fase. Knettergek word ik ervan. Eerst piepen, dan janken en pas als wij er iets van zeggen vraagt hij het normaal. 's Avonds met naar bed gaan is het helemaal bal. Wat een geklier en gedonder. En dan hoop je dat het in de ochtend beter gaat, maar nee hoor, gewoon heel vroeg wakker worden en weer verder keten. (Ze slapen samen) dus we zitten nu in een strak regime. Heel strak, maar het begint de vruchten af te werpen. Bij Timo werkt dat iets beter dan bij Ruben. jaron gaat lekker. We zitten nog maar op 1 puf per dag. jihaa! 2 juni (LIJSTJE!) moet ik terug komen. Hopelijk mogen we dan helemaal stoppen. Hij is 69 cm en weegt precies 10 kilo. Hij tijgert het hele huis door, heeft 2 tanden, eet alles wat je hem voor zet (brood fruit, rijstewafel en warme hap). Bij mijn ouders was hij onrustig met slapen. Kwam opeens weer voor een nachtvoeding en hield dat patroon thuis ook aan. Oef, dat was even wennen. Maar inmiddels is het weer een slaapkopje. het kolven voor de andere baby gaat ook weer goed. Ik heb even een produktiedip gehad dus alles wat ik kolfde was voor Jaron maar nu gaat dat weer prima. mijn werk is leuk en druk. Ik merk dat ik nu minder op de groep werk en veel meer mijn eigen uren kan inplannen. Dat is erg handig met de kinderen. Volgende maand ga ik met mijn werk op vakantie. Daar kijk ik erg naar huis al vind ik het ook wel weer lastig om mijn gezin achter te laten. Ik ga van ma-vr en op woensdag komt mijn man met de jongens langs. Dat moet haast wel wil ik de bv in stand houden. Verder zijn we druk met alle vakantie plannen. deze zomer 3 weken kamperen in zuid-limburg. We bedachten ons van de week dat de vorige keer Ruben nog in het campingbedje sliep dus we moeten voor hem nog een hele camping uitrusting aanschaffen. In oktober gaan we met de jongens naar Engeland om mijn familie op te zoeken. Dus ook dat ben ik nu aan het regelen. Liesje hier moeten dus ook ID kaarten aangeschaft worden. Duur grapje maar wel noodzakelijk. Of we moeten in NL blijven en dat willen we niet. Wij rekenen het nu maar uit per jaar en dan valt het mee. Dan is een ID een tientje. Maar goed, Timo moet ook een nieuwe en mijn man nog een nieuw rijbewijs, dus KASSA! goed, jaron wil naar bed en ik wil in het huis aan de gang. Dag dames! (bruidje HOU HEM DROOG!)
Goedemorgen allemaal! Pippo zou tof zijn als je dochter gelijk heeft Hier vanochtend een lichtere test dan gister maar heb gister wel erg veel gedronken.. dus hoop maar dat het daar aan ligt.. En je hcg verdubbelt toch om de paar dagen pas? Wat een verhaal Jenny hihi, maar gezellig dat je er weer bent! fijn dat het zo goed gaat!!
Hmm Bruidje. Wat je zegt klopt helemaal. Ik zou nu gewoon morgen ff niet testen, al zal dat moeilijk voor je zijn ! En dan eventueel overmorgen weer.. Je houdt het wel spannend
Idd Jenny.. ships dan moet ik me maar weer inhouden met mn geroddel !! Fijn dat het zo goed gaat met Jaron en zn pufjes. Hopelijk gaan je andere 2 boys straks ook weer normaal doen
goedemorgen dames, zo goed en wel weer aangekomen op het werk na het cb vanmorgen. Rihanna weegt nu 9950 gram en is 74 cm lang dus mooi gemiddeld. Kreeg wel te horen dat ze snel in de ontwikkeling was....nou ja ieder kind zijn of haar tempo toch? 30 juni om 8.20 uur mogen we weer en dan krijgt ze weer prikken bah... bruidje.....nu weer een iets vagere test? je bent gewoon zwanger want het streepje komt niet voor niks hoor! wat zegt mannetje ervan?? jenny ook alles goed??
Neej Liesje, je moet Rihanna afremmen hoor, veel te gevaarlijk zo'n snel ontwikkelend kind !! Pffff, dat cb soms.... Vriendin van ons haar zoontje rolde met 3 maanden al om. Nou dat geloofden ze niet... Tot hij bijna naast het kussen lag daar, omdat hij dus omrolde.. !! Ooh hij kan het toch wel... pfffff... Maar hun jongste dochter was pas 1,5 toen ze eindelijk los ging lopen !! Het zegt allemaal niets, en ieder hun eigen ontwikkeling!!