ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ze gaat je leerpakketten proberen aan te smeren maar onthoudt dat het allemaal vrijblijvend is he!
    ze is hier ook geweest en ik heb niks genomen

die pakketten vond ik veelste duur...je kan per maand betalen en als ik het me goed herinner was de goedkoopste rond de 13 euro per maand en de duurste rond de 21 euro per maand
    dan betaal je een jaar lang dat bedrag per maand...nou ik niet

2. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    wat voor leerpakketten? :-k

en pagina 3300? :D

3. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Krijg nou wat, Danique wil de fles niet meer :(
    Al vanaf een week of 5 kolf ik regelmatig en laat andere mensen (Chris, m'n moeder, m'n zus, Chris z'n dochter, etc.) haar een flesje geven. Twee of drie keer in de week dronk ze uit een flesje, maar nu al 3x niet meer. No way, eerst pruilen, dan huilen tot gillen aan toe. Hmmmm........

Ah gelukkig, Luna en Mariss begrijpen mij en m'n gevr**t :D
    Echt man, ik blijf ook de hele dag maar trek houden. Ik eet 's avonds nog meer dan Chris en zou dan wel onmiddelijk nog wat willen eten. Had ik vroeger nooit, en ik snoepte ook nauwelijks. Zelfs niet na het stoppen met roken. Maar nu, oei! In de rem hangen vind ik wat moeilijker, merk toch wel dat het niet roken en geen wijntje daarin een rol spelen. Zo van "dan mag ik helemáál nix meer".

Hoe is het vannacht gegaan Treintje, zo na de prik en zonder inbakeren?

Ischa, fijn dat alles goed gaat met je knulletje.
    Maar wat naar dat jij je nog zo belabberd voelt. Hou je taai, ik hoop dat het snel beter met je gaat.

Die 3300 pagina zal het juli-topic wel zijn?
    Vreselijk, zo veel pagina's. Niet meer bij te houden toch :confused: :D

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm Natas.. dat is vreemd en vervelend :( !

HUH? Jildou heeft net 25 min aan 1 borst gezeten.. Wat een verademing voor mij :D ! Heerlijk zeg :D ! Hij stond echt op springen, nu hoop ik dat ze nog even aan de andere kant wil, want die wil ook nog wel wat kwijt :p !

5. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Hoi Natas,

Zouden jullie zoveel trek hebben door de borstvoeding> Voedingsstoffen moeten toch ergens vandaag komen? ;)

Vannacht ging prima zonder bakerdoeken. Merkte helemaal geen verschil! Ze lag heerlijk met haar handjes boven haar hoofd te slapen. 's avonds had ze het wel heel moeilijk want dat zijn altijd al moeilijke uurtjes voor haar.

We houden het bakeren nog een weekje of 2/3 vol, maar dit geeft veel vertrouwen voor het moment dat we stoppen.

Ben vendaag voor kleren wezen shoppen Ben 1 a 2 maten gegroeid kwa broek (snif). Het zijn echt de heupen want mijn gewicht is gelijk aan voor mijn zwangerschap. :(
    Wel leuke kleren gescoort.

Groetjes v Treintje

6. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Natas, da's wel even balen dat Danique ineens geen flesje meer wil. Hopelijk komt dat weer snel goed.

3300 pagina's, dat zijn inderdaad de julimama's. Die zitten geloof ik gemiddeld op ruim 30 pagina's per dag. Niet leuk meer om bij te houden. Bij het zwangerentopic gingen ze ook al hard, maar ze blijven doorgaan.
    Ik vraag me af waar ze de tijd hiervoor vandaan halen. Daar moet je toch wel een paar uur per dag mee bezig zijn als je dat wilt bijhouden.

Ik geef geen BV, maar heb ook steeds trek. Heb eens ergens gelezen dat dat vrij normaal is na een bevalling. De kunst is om daar niet teveel aan toe te geven, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

Helaas ben ik inmiddels helemaal met de BV gestopt. Yelina kreeg er maar met moeite nog een paar drupjes uit en wilde eigenijk ook amper meer de borst aannemen.

Best wel jammer, maar ik ben toch blij en trots dat ik haar in ieder geval nog een beetje moedermelk heb kunnen en mogen geven, aangezien me verteld was dat het helemaal niet mogelijk zou zijn ivm een borstverkleining.

7. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ja de 3300 pagina's is idd het juli mama's topic...
    is wel gezellig daar maar het gaat daar zo hard met de pagina's, dat is echt niet bij te houden hoor

hier gaat het 's nachts redelijk, maar toch nog minimaal 3 keer wakker

Inez, jammer dat je helemaal moest stoppen met de BV maar op een gegeven moment levert het meer frustraties op als plezier

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HEEY dames :D !
    Tsjong, gisteravond om uur of 9/ half 10 heeft Jildou gigantisch gedronken :D ! Kon ik daarna eigenlijk meteen naar bed en om 20 over 3 kwam ze pas weer.. :confused: .. Heerlijk!
    En vanochtend de wijkverpleegkundige langs geweest. Madam was even 200 gram gegroeid vanaf zaterdag :confused: .. Krijgt krachtvoer dus ;) !

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    fantastisch sam! zo wil je het graag hebben toch?
    ben blij dat het bij jou wel goed loopt met de BV

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja heerlijk :D ! En het eerste pakje maatje 56 past gewoon al niet meer ... :( .. ;) !

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dat is snel zeg!
    mijn ervaring zegt wel dat ze eerder uit maatje 50 van de zeeman groeien als van de prenatal :)

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    JA Dit was ook een kleine 56ér hoor :D ..gelukkig maar ;) ! Maar daar heb je wel gelijk in. Mijn pakjes van prenatal zijn veel groter dan die van de zeeman idd :D

13. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Zeg dames,
    Hebben jullie ook zo'n haaruitval?
    Hoop dat er nog wat overblijft :(

Vind overal haren.....

Vervelend Liesje dat Rihanna nog steeds zo vaak per nacht komt. Huilt ze dan heel erg hard? Isis huilt ook wel eens, maar tegen de tijd dat ik ernaartoe wil gaan is ze dan al in slaap gevallen.

Groetjes v Treintje

14. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Jeetje Sam, Jildou nu al uit maatje 56? Wij beginnen hier pas net mee. Yelina heeft nog steeds een paar pakjes en wat truitjes maatje 50 aan.

En hier is het precies andersom. Maatje 50 Prenatal en Hema passen allang niet meer, maar die van Zeeman juist nog wel. Grappig.

Liesje, dat ze niet bij te houden zijn was bij de zwangeren al duidelijk. Ik heb daar ook na de geboorte van Yelina een berichtje gepost dat ik het er gezellig vond, maar dat ik niet meeging naar de mama's.

15. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @treintje: jaaaa! ik verlies ook heel veel haar! de kapper vertelde dat het tot een half jaar na de zwangerschap kan duren! :confused:

pfff... hier 3 gebroken nachten op een rij! Milan sliep netjes door, maar sinds we op 4 voedingen zitten word hij rond 4.00 wakker... ik dacht dus dat het van de honger was, maar hij wil niet echt drinken, dus dat is het niet... misschien is het even wennen.

liefs rebbel

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    yep ik heb ook nog heel erg last van haaruitval...ik word er helemaal tureluurs van, die haren overal en ik vind het zo vies al die haren op de grond. Nou stofzuig ik al wel elke dag maar toch

Ja het is idd wel vervelend dat ze zo vaak per nacht wakker wordt, ze huilt de ene keer wel hard en de andere keer niet. Laten huilen helpt niet, ze valt niet weer in slaap. Meestal huilt ze omdat ze de speen kwijt is en op haar rug is gedraaid (Ze slaapt het liefste op de zij) en halverwege de nacht huilt ze weer maar dan geef ik haar de fles....
    Rihanna blijft 's nachts gewoon huilen tot je bij haar gaat kijken..
    nou ja het is niet anders....het is wat minder dat ik volgende week weer moet werken, dan zit ik als een zombie op het werk maar goed dat overleven we ook wel weer!

17. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ben ik nu gelukkig niet de enigste die 's nachts rond die tijd wakker gemaakt wordt.... (afgezien van de andere 2 keer)

Inez, Rihanna was al heel gauw uit maatje 50 van Zeeman maar maatje 50 van Prenatal heeft ze nog een week of 2-3 langer aan kunnen hebben.
    Ze zit nu grotendeels in maatje 62 met hier en daar 68

18. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    nou ik mag toch hopen dat het even wennen is! :p
    en vergeleken bij jou moet ik niet zeuren he! ;)
    ik hoop dat je meisje gauw door slaapt... kan ze het niet koud hebben 's nachts? daar worden ze ook wakker van natuurlijk. ik ga vanavond even iets extra erover heen leggen, kijken of het helpt.

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    nou ze heeft een pyamaatje aan en een lakentje met een dekentje erover heen en als ik 's nachts bij haar kom dan is ze in haar nekje niet koud, dus ik denk niet dat ze het koud heeft (ook niet te warm)
    dus wat het wel is? ik heb geen idee

20. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Hoi allemaal!

Hier drukke daagies wederom gehad.. Kleine man nog steeds zo verkouden! En vannacht om het half uur wakker.. wat een ramp.. Waarschijnlijk had hij darmkrampjes, van de fruithapjes vermoed ik.. dus daar stop ik maar weer even mee.. wel jammer want hij vond het zo lekker!

Heb je alweer een beetje zin om te gaan werken Liesje? pfff 3300 pagina's wat veel zeg.. snap idd niet waar die meiden de tijd vandaan halen.. Ik kom hier al veel te weinig.. dus bij de juni mama's heb ik me niet aangesloten.. gaat mij allemaal te hard. :)

Wat balen dat Yelina opeens de fles niet meer wil.. lijkt me toch wel vervelend zeg.. kun je het nooit even uit handen geven..

Wauw Sam wat goed zeg 200 gram gegroeid in die paar dagen! Rens was de 1e maand toen ook 1,3 kilo aangekomen op borstvoeding.. echt niet normaal..

Deel Deze Pagina