ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Rihanna had gisteren echt een huildagje hoor....knalrode wangen...dus ik vermoed dat er weer een tandje aankomt...ik mag helaas niet in haar mondje kijken

2. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    is het weer bijna weekend voor je! Ik moet morgen nog... maar ben natuurlijk wo en do vrij.. dus mij hoor je niet klagen :). Hier goed hoor! Heb net voor de gein een ovutestje gedaan, is grappig slaat positief uit..

3. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    ach wat zielig! Ja dat zal vast dan.. hadden wij hier ook.. toen kwamen er 4 ?!?! tegelijk!

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dat heb ik ook eens gedaan, sloeg ie posi uit maar ik was niet zwanger
    maarruh...je mocht van jezelf toch niet meer testen?????

wat zei mannetje???

5. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ah liesjezielig is dat he als ze zo huildag hebben
    julian heeft van kwart over 11 tot 9 uur vanmorgen geslapen weer lekker dus :D

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    :confused: :confused: :confused:

wat zielig zeg

7. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    'gelukkig' was ze gisteren bij oma
    hopen dat als het aan de tandjes ligt dat ze er gauw door zijn, want ze heeft ook knalrode wangen

8. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Geen zw.testen meer kopen.. Deze had ik nog liggen en vond ik wel grappig :)

Ja was echt zielig ja.. Ga er hier een wakker maken we moeten naar het cb..

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Succes en ik ben benieuwd hoe zwaar dat ie is :)

10. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Nou weer terug.. meneertje is 12,8 kilo en 77,5 cm.. Niet bepaald een klein exemplaar..

Verder nog wel leuk.. hubby belde of ik niet nog een test kon doen omdat mn streepje gister nog zo licht was.. niet tegen dovemansoren gezegd natuurlijk hihi.. en een dikke streep nu.. voelt stukken beter :)

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    zo he wat een beer zeg....

toch nog een testje gedaan hihihihi toch wel lekker om dan een dikke streep te zien

(ik wil ooooooooooooooooooooook)

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hahaha Bruidje :)
    Met Jildou gaathet weer toppie bij de oppas.. Moeders toch nog wel last van zere borst... Auwie...

13. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    oh bruidje ik had het gemist super van harte gefeliciteerd zeg =D> =D> =D> :whistle: :whistle: :whistle: \:D/ \:D/ \:D/

14. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dames....HELP!!!

ik ging net plassen en ik verlies bloed!
    ik moet nog helemaal niet ongi worden....pas op de 25 of 26e
    dit heb ik nog nooit eerder gehad.....

HELPPPPPPPPP wat is dit????

15. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    heb mannetje net al een sms gestuurd en die vind het ook raar en vraagt zwanger????

16. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hmmz dat is wel raar maar lijk me niet dat je nu zwanger bent als je de 25 ste a 26ste ongie moet worden dat duurt nog meer dan 2 week toch ?

17. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dat wel tenzij het van de vorige maand is....ongi was laatst ook zo weer weg
    ben net nog weer naar de wc geweest en ik blijft slijmerig bloed verliezen

18. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hey Jenny, fijn weer wat van je te lezen.
    Goed zeg, dat het beter gaat met Jaron en zijn pufjes. Zijn de grote jongens nog steeds in een klierbui?
    Veel vakantieplannen, lekker. Die vakantie met je huis, lijkt me lang om zo veel dagen van je kids weg te zijn. Of vind je dat zelf niet?

Inez, nee hoor ik vind het zeker niet vervelend om Danique nog BV te geven. Tuurlijk komt het me wel eens niet goed uit, maar ook als ik wel een keus had gehad was ik nog niet gestopt.
    Fijn dat de waterpokken weer minder zijn geworden.
    Wel goed bericht toch, van het UMC? Dat ze meer onderzoeken niet nodig vinden is positief, of had je ze liever wel gehad?

Lindada, fijn dat je een goed gesprek op je werk had.

Wat een mooie banner Bruidje! :D

Ischa, hoop voor je dat Lucas snel geen koorts meer heeft. Zou idd door een tandje kunnen komen.

Sam, wat vervelend van je zere borst. Laat je Jildou goed drinken? En als je de pijn voornamelijk aan 1 kant voelt haar dan aan die kant aanleggen. Masseren onder de warme douche wil ook wel helpen. En verder veel aanleggen en rustig aan doen.

Wat raar Liesje! Ik heb geen idee.

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Natas dank je. Nou hier echt een klte bericht gehad. Ons hele team verandert en ik ben er niet blij mee. Kan er nog ff niets over zeggen. Wel dat ik wel bli ben dat ik nu 2 dagen op dezelfde school heb. Maar nu vraag ik me af wat 2 dagen bij hun zijn, zoveel dat ik nu draai of 1,5 dag wat ik nu draai en de woe ochtend... Het zal me benieuwen..Zal ik morgen even om bellen. 2 Hele dagen trek ik wel maar niet verspreid over 3 dagen.

Liesje, ik heb geen idee. Doorbraakbloeding? Ik zou als ik jou was wel ff de ha bellen nu ook ivm met je eisprong voelen..

20. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @liesje: wat raar! even de ha bellen idd! ook al zou je zwanger zijn, lijkt me slijmerig bloed verliezen niet goed...

vanmorgen was mijn temp 36,9 en had ik een ongi gevoel! :(
    maar nog geen ongi te zien en ongigevoel is weg, ik heb nu steekjes! :rolleyes:
    temp is nog boven de coverline en de vorige keer dacht ik dat het game over was en de volgende dag toch weer een hogere temp en een posi test, dus ik geef de moed nog niet op! ;)

als het nog nodig is ga ik morgen misschien wel een testje doen. :)

fijne avond!

liefs rebbel

Deel Deze Pagina