Ons geno is deze voormiddag 3u wakker geweest zonder een krimp te geven...liggen kijken ....mama zat toen in de kapperstoel! Heb een hele verandering gedaan, haren zijn nu echt kort! Amaai, veel haar dat er lag op de grond! Maar heb er geen spijt van!
Ik hoor ons geno bijna tot niet wenen...enkel als hij honger heeft! Zo een rustige baby! Hier sta ik met plezier op 's nachts, maar ik heb zeker niet te klagen, hij wordt gevoed en als hij terug in zijn bedje ligt, is hij zo vertrokken of hij ligt nog wat te kijken tot hij een windje heeft gelaten en slaapt hij alleen in....
Bruidje, ik heb helemaal geen zin om te gaan werken maar ja het moet toch he ik denk als ik eenmaal weer aan het werk ben dat ik het wel lekker vind maar ja niemand wil z'n kindje missen dus ik ook niet Pippo, ik hoop ook dat Rihanna beter gaat slapen want zo vaak eruit en werken dat wordt nog een hele kluif...
HIHI dames, was wel een kleine 56 hoor De rest past ze nog wel! Ja deze dame zit nu op 4120 gram.. Zuipschuit Jildou huilt ook weinig. Alleen als t haar wat te lang duurt of met aankleden! En dan kan ze behoorlijk krijsen
Ik vond het eerlijk gezegd wel lekker om weer te gaan werken.. denk dat ik een leukere mama ben dan dat ik heel de week thuis ben.. of vind je dat raar?
Pippo, wat een voorbeeldig mannetje toch. Hier gaat het inmiddels net zo. Hoewel Yelina in het begin toch best veel huilde, zeker in vergelijking met Alyssa, gaat het nu wel goed. Ze is helemaal tot rust gekomen en heeft in principe gewoon een vast huiluurtje.
Liesje, zo gek is het niet hoor, dat je nog geen zin hebt om weer te gaan werken. Ook dat is weer van persoon tot persoon verschillend. De een kan niet wachten tot ze weer aan het werk mag, de ander blijft liever thuis. Bruidje, het is dus zeker niet raar dat jij liever wel dan niet werkt. Ik hoor het wel meer van anderen dat ze denken een leukere moeder te zijn wanneer ze ernaast nog kunnen werken. En net zoals met alles geldt ook hiervoor, je moet gewoon doen wat voor jou goed voelt. Ik heb de mazzel dat ik vanuit huis kan werken ivm eigen zaak, maar eerlijk gezegd zit ik er ook nog niet om te springen om weer te beginnen. Ik doe al wel steeds wat kleine dingetjes, maar heb eigenlijk nog niet de energie om er weer vol voor te gaan. Maar goed, ook dat zal wel weer goedkomen.
Ben vanochtend met Alyssa op het CB geweest. Ze heeft een mooie groeispurt gemaakt en hoewel ze nog wel onder het gemiddelde zit, zit ze gelukkig niet meer helemaal onderin de curve. Verder heb ik een doorverwijzing gekregen voor de oogarts omdat ze loenst. Dat heeft ze helaas niet van een vreemde. Ik heb daar zelf 2x een operatie voor gehad. 1x toen ik zelf nog een kleuter was en 1x een paar jaar geleden. Ik hoop dat een operatie bij Alyssa niet nodig is en dat we het met simpele oefeningen en eventueel afplakken kunnen verhelpen.
hebben jullie dit al gelezen? echt belachelijk! http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=115581
he, is er iemand die zojuist trauma NL heeft gekeken? Mijn opa was erop hahaha! precies op hetzelfde moment terwijl ik op de verloskamers lag te puffen! ze wouden mij ook opnemen, maar dat zag ik absoluut niet zitten..
Nou ja zeg, waar bemoeit dat mens zich mee. Ik ben er zelf ook al wel achter dat je ze bij het CB niet wijzer moet maken dan ze zijn. Alleen de hoogstnodige info verstrekken en that's it.