ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Hier kan ik eindelijk kleertjes van 50cm gebruiken! ;)

2. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Ons geno is deze voormiddag 3u wakker geweest zonder een krimp te geven...liggen kijken ....mama zat toen in de kapperstoel! Heb een hele verandering gedaan, haren zijn nu echt kort! :) Amaai, veel haar dat er lag op de grond! Maar heb er geen spijt van!

3. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Ik hoor ons geno bijna tot niet wenen...enkel als hij honger heeft! ;) Zo een rustige baby!

Hier sta ik met plezier op 's nachts, maar ik heb zeker niet te klagen, hij wordt gevoed en als hij terug in zijn bedje ligt, is hij zo vertrokken of hij ligt nog wat te kijken tot hij een windje heeft gelaten ;) en slaapt hij alleen in....

4. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Ik hoop dat rihanna volgende week wat beter kan slapen als je terug aan het werk moet Liesje!

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Bruidje, ik heb helemaal geen zin om te gaan werken maar ja het moet toch he
    ik denk als ik eenmaal weer aan het werk ben dat ik het wel lekker vind maar ja niemand wil z'n kindje missen dus ik ook niet

Pippo, ik hoop ook dat Rihanna beter gaat slapen want zo vaak eruit en werken dat wordt nog een hele kluif...

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HIHI dames, was wel een kleine 56 hoor :p De rest past ze nog wel! Ja deze dame zit nu op 4120 gram.. Zuipschuit :p
    Jildou huilt ook weinig. Alleen als t haar wat te lang duurt of met aankleden! En dan kan ze behoorlijk krijsen :p

7. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ik vond het eerlijk gezegd wel lekker om weer te gaan werken.. denk dat ik een leukere mama ben dan dat ik heel de week thuis ben.. of vind je dat raar?

8. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Pippo, wat een voorbeeldig mannetje toch.

Hier gaat het inmiddels net zo. Hoewel Yelina in het begin toch best veel huilde, zeker in vergelijking met Alyssa, gaat het nu wel goed. Ze is helemaal tot rust gekomen en heeft in principe gewoon een vast huiluurtje.

9. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Liesje, zo gek is het niet hoor, dat je nog geen zin hebt om weer te gaan werken.
    Ook dat is weer van persoon tot persoon verschillend. De een kan niet wachten tot ze weer aan het werk mag, de ander blijft liever thuis.

Bruidje, het is dus zeker niet raar dat jij liever wel dan niet werkt. Ik hoor het wel meer van anderen dat ze denken een leukere moeder te zijn wanneer ze ernaast nog kunnen werken. En net zoals met alles geldt ook hiervoor, je moet gewoon doen wat voor jou goed voelt.

Ik heb de mazzel dat ik vanuit huis kan werken ivm eigen zaak, maar eerlijk gezegd zit ik er ook nog niet om te springen om weer te beginnen. Ik doe al wel steeds wat kleine dingetjes, maar heb eigenlijk nog niet de energie om er weer vol voor te gaan. Maar goed, ook dat zal wel weer goedkomen.

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ben vanochtend met Alyssa op het CB geweest. Ze heeft een mooie groeispurt gemaakt en hoewel ze nog wel onder het gemiddelde zit, zit ze gelukkig niet meer helemaal onderin de curve.

Verder heb ik een doorverwijzing gekregen voor de oogarts omdat ze loenst. Dat heeft ze helaas niet van een vreemde. Ik heb daar zelf 2x een operatie voor gehad. 1x toen ik zelf nog een kleuter was en 1x een paar jaar geleden. Ik hoop dat een operatie bij Alyssa niet nodig is en dat we het met simpele oefeningen en eventueel afplakken kunnen verhelpen.

11. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
  12. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Kan het niet lezen rebbel!

13. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    heb t boven ff aangepast...

14. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Webpagina kan niet weergegven worden zegt hij

15. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Is wel echt belachelijk! Dat was iemand van de oude stempel zeker? ;)

16. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Zo ik ga dan gaan slapen....

17. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    truste pippo!
    ik duik er ook in!

18. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    he, is er iemand die zojuist trauma NL heeft gekeken? Mijn opa was erop hahaha! precies op hetzelfde moment terwijl ik op de verloskamers lag te puffen! :) ze wouden mij ook opnemen, maar dat zag ik absoluut niet zitten..

19. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Nou ja zeg, waar bemoeit dat mens zich mee. Ik ben er zelf ook al wel achter dat je ze bij het CB niet wijzer moet maken dan ze zijn. Alleen de hoogstnodige info verstrekken en that's it.

20. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Goedemorgen iedereen!

Deel Deze Pagina