goedemorgen! Aangezien het znm topic aardig stil is zou ik hier ook wel mee willen kletsen als dat mag. Rebbel, las dat je weer zwanger bent, super zeg!!! Hoop dat ik het hier een beetje bij kan houden, want volgens mij gaat het vrij vlot hier. Met Lara gaat alles goed. De krampjes worden minder. Ze slaapt sinds een dikke week door. Ook overdag kunnen we haar nu in bed leggen (eerst wilde ze alleen in de kinderwagen slapen overdag). Ze kijkt graag naar haar mobile boven de box en de beestjes van de wipstoel. Er zit wat meer ritme in allemaal. Ze zit nu in de overgang van maatje 56 naar 62. De een wat krap, de ander wat ruim. Langzaam nemen we afscheid van maatje 56. 62 klinkt ineens zo groot. Heb wel het idee dat ze een stuk langer is geworden. Volgende week maandag naar cb, ben benieuwd naar haar lengte.
Hey Hartewens, alles goed met je? Heb je afspraak erbij gezet op onze lijst! Van harte welkom hier meid!
hartewens tuurlijk ben je welkom om hier lekker mee te kletsen.. bruidje hoe is het?? besef je het al dat je weer zwanger bent?? al last van kwaaltjes??
Hier enkel wat braakneigingen bij tanden poetsen, verder niets...ga dan ook vanuit dat ik mandag ongi wordt...
hihi Liesje, doe maar hoor gezellig! Ben benieuwd Pippo.. we hebben wel een vruchtbare maand hier.. dus misschien doe je wel gezellig mee!
Hartewens welkom meid!! Gezellig!!! Ja gaat snel he?? Hier al 1 in maatje 80 Hoe is het met jou verder??? Voel jij je alweer wat beter?? Trouwens dames. ik heb een baby cd op lappie. Van iemand gekregen. Is echt leuk. Jildou vindt het prachtig
Fijn Rebbel dat de streep dikker was! Pippo, beterschap voor Geno. Sam, sterkte met je hoofdpijn. Ik ben ook een hoofdpijnklantje, niet fijn! Hartewens, wat leuk dat je hier mee komt kletsen! Alweer naar maatje 62, wat gaat dat hard hè. Danique zit nu in 68, da's nog helemaal niet zo groot voor haar leeftijd maar elke keer als ik een maat weg moet doen gaat dat met weemoed in mijn hart.
Niet echt eigenlijk, ik vergeet het nogal eens hahaha.. van het weekend voor het eerst toen ik op een feestje aan de cola stond . Verder geen kwaaltjes, gevoelige boobs en verder niet.. laat maar komen.. vind ik wel fijn
Jeetje Natas.. Want een kleine meid heb jij !! M'n collega haar kindje is een week ouder als Danique en die zit in 80-86.. Nou Bruidje roep dat maar niet te hard .. Kwaaltjes zeggen niets he?? Ik voelde me bij Jildou een stuk beter dan bij m'n mk.. Zo hier is mn collega net geweest.. We gaan dus uit elkaar, ze moet naar een andere school !! Wist ik al, maar goed, baal er wel heel erg van. Hopelijk komt er dan een ervaren leerkracht naast mij! Nou ja, we zien het allemaal wel!! Ben nu wel beetje over de schrik heen, al vind ik het nog wel schandalig hoe ze met ons om zijn gegaan... En vooral met haar... Ik hoop voor haar dat ze het wat naar de zin krijgt op de andere school.. Ze gaat dan wel hier in het dorp werken .. Dus kan altijd even bij haar langs gaan en zij bij mij !!
wat jammer dat het nu echt is Sam.. wel leuk dat je elkaar nog op kan zoeken.. Hhaha nee daar heb je gelijk in met die kwaaltjes.. heb bij Rens ook tot 30 wkn nooit zoveel last gehad
ik hoop dat het zo voor je blijft bruidje...ik ben bij Rihanna tot 18 weken zoooo misselijk geweest...niet leuk meer!
Daarom.. Ach en volgend jaar vraag ik gewoon mobiliteit aan naar haar school !! Hihi ernstig !! Maar goed, wie weet ben ik dan ook wel zwanger en is het handiger om op dezelfde school te blijven ! We zien het wel!!! Gelukkig was ze zelf nu ook wat bijgekomen van alles... WHAAAH m'n hoofdpijn is wel over !!!