ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    haha zou wat zijn Sam.. ben benieuwd hoe alles er over een jaar weer bij staat..!

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    hmm kennen jullie jent ook van het forum???
    Nou iig is die gister bevallen :p .. Ze was tijdens mk wel veel op t forum..

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    idd Bruidje :p

4. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ik ken haar niet, maar wel van harte!

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik hoop voor je dat het zo blijft!

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Was heel gek.. zat net op hyves.. kijk nooit naar de nieuwe foto's van anderen.. staat in t begin dus zo'n stukje van nieuwe foto's van vrienden ... en ineens zie ik bij haar een foto van een baby staan tussen de babykamerfoto's :p !!!
    Echt grappig en toen zag ik dus staan dat ze 17 mei om uur of 2 s nachts is bevallen.. Neej weet ook niet of ze meeheeft gekletst.. volgens mij niet..

7. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Bruidje, zou leuk zijn, maar ga er niet vanuit...

8. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
  9. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0

Hihi Wij hebben maat 74 zelfs al helemaal weg! Jaron zit in maat 80.
    Ons bulletje is alweer de 10 kilo gepasseerd (en 69cm).
    Zo zwaar heb ik ze overigens nog niet eerder gehad, terwijl die andere twee ook geen lichtgewichten waren. Nu wel trouwens. Zijn twee magere lange jongens.

10. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Hartewens welkom, dat het bij ZNM zo rustig is komt omdat de mama's allemaal hier rondhangen.
    Gaat alles goed met je meisje?

bruidje en Rebbel hoe gaat het als zwangeren?

Pippo hou je het hoofd nog koel? Nog heel even geduld he dan weet je of je mee mag zwangeren met de dames. Ik duim voor je!

Sam wat verrekte balen voor je collega en voor jullie samenwerking. Hadden jullie samen deze klas? Heb je volgend jaar weer de kleuters of is dat nog niet bekend? Je hebt nu toch voor vast een kleutergroep?

Natas ik zie je wel reageren maar vertel eens, gaat bij jullie alles goed?

Ik mis hier trouwens wel weer wat meiden. Mimi, teddy, latoya... hoe zal het met ze zijn he?
    Annna heb ik hier ook nog niet gezien. Ik ben ze benieuwd hoe het haar als moeder bevalt.

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Idd Jenny dat dacht ik ook al t weekend.. Jammer... hopelijk voegen ze zich nog bij ons!!

Jenny ja ik houd de kleuters wel waarschijnlijk maar hoe en wat weet ik hopelijk morgen.. Ja mijn collega doet ma t/ m woe en ik dus donderdag en vrijdag.
    We kunnen heel goed met elkaar opschieten en samen op verlof etc.. was gewoon erg leuk..

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Trouwens heb ik ff geluk.. kom net de deur binnen met de honden terug, begint het behoorlijk te regenen :p :D

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland

Hihi handig he, zo'n babygym als klimrek :D !!

En natuurlijk moet ze ook even haar dagelijkse situps doen :p Al zie je het hier niet zo goed op, maar hoofd omhoog, benen omhoog ;) !! In haar nieuwe kleertjes ;) !!

Jenny wil je Liesje niet van die gekke dingen vertellen/ laten zien?? straks wil haar man geen 2e meer... Stop daarmee :p

14. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Ben ik ook wweer eens bijlezen is wat onbegonnen werk maar in de laatste pagina's gezien dat bruidje en rebbel zwanger zijn! Mooi zeg gefeliciteerd! Verder nog iets gemist?

Hier een heerlijke vakantie gehad met name overdag is Tom super, hij kruipt pijlsnel ook op en af hindernissen/ trapjes en gaat overal staan... Leuk hoor! Maar 's nachts is het een monstertje, nu een maand minimaal 3x per nacht... En soms echt eindeloos vaak, ik heb nu mijn eerste nachtdienst weer en heb echt voor het eerst in tijden weer eens meer dan 2-3 uur geslapen aan een stuk... Maar ja een lach... Daarom was ik er ook even niet, geen puf.

Zo nu eerst douchen, ik hoop tot straks!

15. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Douch ze mariss...wat jammer van de gebroken nachten...:(

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hihihi mooie foto Sam!

ach mannetje weet dat wel hoor sam....wij zijn ook al aan het sparen voor school!

17. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    haha leuke foto's Sam!

Wat balen van je gebroken nachten Mariss.. ik weet wel hoe het voelt alhoewel het hier gelukkig juist alweer een tijdje goed gaat..

En Jenny, het gaat lekker hoor als zwangere.. Alhoewel ik na jouw artikel alle kans op een intelligent kind ben verloren :)

18. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Ik ga lekker naar huis....ben vanmorgen om 7.30 uur begonnen dus het zit er voor mij op!

tot morgen dames!

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh en ik kreeg weer geen mail :( !!
    Lekker naar huis Liesje!!!

Bruidje.. Haha helaas.. Die van mij wordt dus ook niet intelligent :p !! Nou ja, als ze maar gelukkig wordt :p !!

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh en Mariss.. Bah wat beroerd zulke nachten.. Moet je dan ook voeden??? Hopelijk gaat het snel weer beter!!!

Deel Deze Pagina