Hoi allemaal... Vandaag voor de nacontrole bij de gynaecoloog geweest. Uiteraard was ik weer te laat. Had al even gebeld dat ik later kwam dus ze waren op de hoogte haha Kom ik aanlopen... staat de gyn natuurlijk net een patient naar binnen te roepen en zegt heel leuk tegen me: Te laaaat! met een grijns op zijn gezicht... Goed... ik had cadeautjes bij... dus duurde even voordat ik in de auto zat vanmorgen haha... Eerst tompoezen afgeleverd bij de assistentes.. Ik had voor alle artsen, echoscopisten, assistenten etc. een lekkere tompoes meegenomen als dank. Voor de fertiliteitsarts een vetplantje in een wit potje als dank. Ik mocht even tussendoor bij haar naar binnen om het even persoonlijk af te geven en haar te bedanken. Ze heeft Sven even goed bewonderd Die had ik ook voor de zusters van de afdeling waar ik gelegen heb en voor de gynaecoloog had ik 'het' kookboek onder de Italiaanse kookboeken meegenomen geschreven door DE chefkok van Italie... Hij was er ontzettend blij mee en had dit boek ook nog niet. Dus dat komt mooi uit! Hij vroeg of ik er even wat voorin wou schrijven... Hahaha... oke... wat schrijf je dan he haahahah... Dus toen toch wel een beetje zenuwachtig ik wat opgeschreven. Hij deed het geboortekaartje er ook bijin. Hij is nog even met Sven op de foto geweest ook. Ik zal de foto's nog even naar een acceptabel formaat maken en dan even hier neerzetten ook Ik moet ze ook even naar de gyn sturen.. die vond het ook wel leuk om ze te krijgen... Met mij was verder alles goed. Had nog wel wat vocht in de baarmoeder, maar ik moest niet raar opkijken als ik dat een dezer dagen nog verlies... Geen cystes... Wond ziet er super uit... Onderlagen voelen goed... Baarmoeder voelt goed... Ik ben volledig goed gekeurd... Ik had willen vragen of ik voor een evt. 3e weer een keizersnee mocht, maar dat zei hij uit zichzelf al... En heeft het ook opgeschreven. Ook zei het op de dictafoon dus het komt ook in het eindverslag in het dossier te staan. Was een heel gezellige morgen zo! Iedereen vond het een knap kereltje En kletsen dat ie deed tegen de dokter hahaha... en lachen! Vanmiddag naar het CB voor de prikjes...
Hoi meiden, Jee wat is er alweer veel gebeurd zeg! Rebbel en Bruidje gefeliciteerd!!!!! Wat snel, geweldig! Pippo, ik duim voor je dat het snel raak is meid. Leuke foto's ook weer geplaatst. Liesje wat een vreemd verhaal van je bloeding. Hopen dat het bij 1 keer blijft. Natas, ik begrijp je verlangen heel erg goed. Zou willen dat er een oplossing was. Jullie redenen om er niet aan te beginnen begrijp ik ook. Maar vaak denkt het hart anders dan het hoofd he. Hier gaat alles lekker. Isis is een beetje gefrustreerd omdat ze niet weet hoe ze moet gaan staan terwijl ze dat wel hel graag wilt. Mams is dus een gewillig slachtoffer. Slapen gaat echt supergoed. Madam wilde opeens weer een nachtfles (en eigenlijk zelfs wel 2). In overleg met het CB hebben we haar toen laten huilen. Buren ingelicht, goede dagen gepland (voor het weekend) en toen maar begonnen met pijn in het hart. We gingen wel elke 5 min kijken en haar weer instoppen. Het duurde twee dagen 1.5 uur en sinds dien slaapt ze als een roos. Mijn moederhart wel een beetje gebroken, maar het was gelukkig niet voor niets. Verder heb ik gisteren voor het eerst een uitstrijkje gehad. Nou na een bevalling stelt dat gelukkig niets meer voor Xxx v Treintje
Zooooo Wish en Treintje.. jullie kunnen er ook wat van Wat een verhalen. Fijn dat het zo leuk was en alles goed was Wish! Denk je dan nog na over een eventuele derde? Treintje.. Kan me voorstellen dat je moederhart dan ff gebroken wordt. maar het resultaat mag er dus wezen !! Liesje... Ja het zou kunnen en twijfel nu ook een beetje omdat ik dus bijna niet in slaap kom en wel bekaf ben.. was vorige keren ook zo toen ik zwanger was. Want hoeveel stress ook, meestal slaap ik wel goed.. dus maar zal wel niet
***GEBOREN*** Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm Rebbel, 25 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram Treintje1, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 3 juli met 35w+4d van dochter ISIS bijna 3000 gram en 49 cm Jenny (luna) , 35 jaar, 3e kindje, bevallen 27 juli met 40w+2d van zoon JARON NIEK 3550 gram en 50 cm Liesje, 31 jaar, 1ste kindje, bevallen 27 juli met 41w+ 6d van dochter RIHANNA NOELLE 4065 gram en 51 cm Inez, 40 jaar, 2de kindje, bevallen 29 juli met 40w+1d van dochter YELINA 2660 gram en 47 cm Natas, 42 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 39w+6d van dochter DANIQUE MARLINE 2800 gram en 52 cm Mone, 31 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 41w+5d van zoon PIETER CORNELIS, 4115 gram en 53 cm Mariss, 34 jaar, 1e kindje, bevallen 6 augustus met 39w+1d van zoon TOM, 3910 gram en 53 cm Lindaa, 23 jaar, 1e kindje, bevallen 29 augustus met 38wk+6d van dochter MICHELLE ILANA, 2895 gram en 49 cm Wens3, 28 jaar, 3e kindje, bevallen 17 september met 40wk+2d van dochter MARE, ? gram en ? cm Pippo, 28 jaar, 3e kindje, bevallen 23 september met 40wk+3d van zoon GENO,3350 gram en 49 cm Lindada, 26 jaar, 1e kindje, bevallen 27 september met 41wk+3d van dochter DEENA LARA, 3840 gram en 53 cm Ischa, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 01 oktober met 38wk+6d van zoon LUCAS, 2970 gram en 49 cm Sam, 23 jaar, 1e kindje,bevallen 04 oktober met 41wk+2d van dochter JILDOU 3910 gram en 50 cm Tatty Teddy, 27 jaar, 1e kindje,bevallen 14 oktober met 39wk+3d van dochter KAYRA LINN 3365 gram en 49 cm Jooze, 27 jaar, 2e kindje , bevallen op 1 nov met 39 + 3d van dochter STERRE MADELIEF 3500 gram Jootje24, 26 jaar, 1e kindje, bevallen 6 nov met 39w+0d van dochter DENISE 3520 gram en 48 cm Bengeltje86, 22 jaar, 1e kindje, bevallen op 17 dec met 38w+4d van zoon JULIAN 3630 gram en 49à50 cm Lola1982, 26 jaar, 1e kindje, bevallen op 18 dec met 39w+5d van meisje NENA 4060 gram en 52 cm Natas23, 23 jaar, 1e kindje, bevallen op 31 jan met 40wk van dochter ISA-BEAU ? gram en ? cm Wishgirl, 34 jaar, 2e kindje, bevallen op 02 mrt met 38wk+4d van zoon SVEN 2970 gram en 47 cm Hartewens, 34 jaar, 1e kindje, bevallen op 06 mrt met 38wk+3d van dochter LARA LYNN ? gram en ? cm Jojo8, 24 jaar, 1e kindje, bevallen op 8 mrt met 42wk+1d van zoon MILAN 3810 gram en 52 cm Annna, 40 jaar, 1e kindje, bevallen op 19 mrt met 41wk+6d van dochter YARA ? gram en ? cm Mimi1981, 27 jaar, 2e kindje, bevallen op 1 april met 39wk+6d van dochter DEBBY LIZA SOPHIE 3700 gram en 53 cm De statistieken 20 jongens 20 meisjes AFSPRAKEN 20 mei: Uitslagen Milan 25 mei: Sam CB, Jootje24 (Denise) CB (controle voorkeurshouding), Hartewens CB 26 mei: Danique kaakoperatie, Jildou (controle spreidbroek) 04 jun: Pippo CB 12 jun: Jildou Cardioloog + holter 30 jun: Rihanna CB 06 juli: Danique CB De zwangeren kletsen hier: viewtopic.php?t=95043&postdays=0&postorder=asc&start=
zeg nooit nooit Sam wish fijn dat je weer helemaal bent goedgekeurd! altijd leuk om de mensen daar weer te zien he treintje, idd na een bevalling kan zo'n uitstrijkje er ook nog wel bij he... ach ik heb daar nooit zo'n probleem van gemaakt gelukkig
Treintje, wat goed dat je hebt doorgezet zeg. Oef uitstrijkje, daar zeg je me wat, ik moet ook nog. Whis, zo die zijn flink verwend zeg! Sam, ik had ook bij mijn zwangerschappen (ook bij die mk's) dat ik niet kon slapen. De 2e keer dat ik zwanger was kreeg ik meteen zo'n gevoel van... zou het? En ja hoor! En ook deze zwangerschap vanaf dag 1 slapeloze nachten. Spannend allemaal hoor! Wij hoeven er nog niet over na te denken. Door de keizersnee mag je zowiezo een half jaar niet zwanger zijn en met de traumabevalling nog op mijn netvlies heb ik zoiets van... denk er nog niet over na. Wel mis ik het zwanger zijn, hahaha. Maar wij weten zowiezo niet of we voor een 2e biologisch kindje gaan. Mogelijk wordt het nog adoptie. We hebben beginseltoestemming voor adoptie. Onze procedure is gestopt vanwege de zwangerschap en mag een jaar na de geboorte hervat worden. We hebben dus nog wel even de tijd om er over na te denken. Mijn hart zegt, de adoptieprocedure oppakken, maar mijn verstand brengt me wel op andere gedachtes (de hoge kosten, we hebben al een kindje en de wachtlijst staat vol met kinderloze echtparen, de steeds hogere eisen die gesteld worden en vooral ook de ellenlange wachtlijsten) Gelukkig hebben we nog ruim de tijd om er over na te denken. We willen graag meer kindjes, maar hoe, dat zien we wel. Makkelijk zwanger worden we niet, dat is wel een feit.
Nou en of! Telkens als ik haar zie denk ik weer, wat een wondertje. Soms zo onwerkelijk nog. Ons droomkindje. Ze ligt trouwens nog steeds te slapen. Gister de hele dag niet en nu de hele dag slapen, haha kind heeft geen ritme. Heb trouwens nog een lief filmpje van haar in de wipstoel. http://www.youtube.com/watch?v=zOUNJQ5T4EI
Ik weet eigenlijk niet meer hoe ik sliep vorige keer.. Kan me wel herinneren dat ik ergens in het midden een paar weken slecht heb geslapen.. maar nu merk ik daar allemaal nog niets van..
ik sliep alles aan elkaar vast....ben benieuwd waar ik de volgende keer last van krijg ik weet nog wel dat ik direct na innesteling last kreeg van een ijzersmaak in de mond
Hartewens: Hier is het niet helemaal de bedoeling nog dat ik weer zwanger wordt/ ben eigenlijk !! Ben het eigenlijk wel eens met 9 maanden zwangeren, 9 maanden ontzwangeren. Begrijp me niet verkeerd, het zou wel een wondertje zijn en zeker van harte welkom want ja, kinderen plan je nou eenmaal niet... Moet wel heel eerlijk bekennen als ik nu zwanger zou zijn ik dan wel even aan het idee moet wennen dat we straks wel 2 kleintjes hebben rondlopen.. Ook omdat ik het nu pas wat makkelijker allemaal ga vinden. En omdat we van Jildou de eerste weken niet echt hebben kunnen genieten en dat wil ik bij een volgende eigenlijk wel kunnen.. Maar goed, we zien het allemaal wel.. Mocht t zo zijn hebben we nog even de tijd om aan t idee te wennen Maar goed ik heb de zwangerschap ook prima geslapen hoor, op de laatste weken na en dus de eerste 3/ 4 weken heel moeilijk in slaap komen... Heel irritant.. Vooral als je wel bek af bent! Wat een prachtige meid hebben jullie Die mooie rode haardos.. Poppie !! Ik wist helemaal niet dat jullie met adoptie bezig waren.. Ik snap jullie overwegingen volkomen.. Ja Wish, krijgen wij ook wat ??