hoi meiden, sorry ik kan het niet bijgelezen krijgen doordat ik steeds een error krijg! de site is echt zo traag! niet leuk meer zo... hebben jullie er ook last van? ik ben er dus maar weer vandoor, zo gauw de site weer normaal doet zal ik weer meekletsen! morgen de uitslag van Milan! hoop ik tenminste! jullie horen het wel... liefs rebbel
Inez, fijn dat je HA zo snel is met de verwijzing. Ik ben benieuwd wat er uit de onderzoeken gaat komen. Wat een leuk cadeautje heeft Danique van je gekregen! Hij is nog iets te groot dus d'r koppie moet nog even wat groeien, maar hij staat d'r ontzettend leuk! Sam, ik herken dat niet in slaap kunnen komen na een nachtvoeding of vroege ochtendvoeding. Vervelend is dat hè, kost je zo veel slaap. Wie weet, jij zwanger......... Wat een leuke foto Bengeltje! Ah gosh, zielig is dat dan hè Hartewens. Phoe Treintje, dat zullen een paar zware en emotionele nachten zijn geweest. Gelukkig nu geen dikke tranen meer.
Hoi Dames, Hier alles ook goed, vraagje, hoe kan ik makkelijk naar een bepaalde pagina browsen? Moet nu iedere keer weer elke pagina kijken voor ik weer ben waar ik wil zijn Heb alles wel gelezen, Rebbel alsnog van harte gefeliciteerd en succes morgen ik duim voor je. Sam zwanger? hihi zou wel een heel doelgericht zaadje zijn geweest dan! Pippo, wanneer ga je testen? En wat zegt dochterlief? is niet alles, maar ik weet niet alles meer, en ik moet nu lekker naar bed!
Rebbel, ik denk aan je en duim voor een hele goede uitslag voor jullie mannetje!!! Natas, graag gedaan!!! Veel plezier ermee! Mone, ergens onderaan staat een opmerking over het aantal berichten dat is gepost, in het regeltje ernaast kun je kiezen naar welke pagina je wilt gaan. Scheelt weer een hoop zoekwerk. Treintje, goed volgehouden meid. Het doet je moederhart inderdaad pijn (sprak ze uit ervaring) maar het resultaat mag er inderdaad zijn en daar gaat het uiteindelijk om.
goedemorgen meiden! dank jullie wel voor al het duimen! gelukkig is zp nu niet zo traag. ben de uren aan het aftellen, we worden tussen 13.00 en 14.00 gebeld. liefs rebbel
Spannend Rebbel! ZP is echt irritant zeg. Krijg ook steeds foutmeldingen of kom er soms helemaal niet op.
Goedemorgen!! Ja hier ook zo Hartewens.. En hoe is het met jullie??? Hier weer een rotnacht gehad. Ben er vaak uitgeweest om speen te brengen en om 4 uur moest mevrouw weer drinken en een schone kont... En als klap op de vuurpijl heb ik van 4 tot 5 niet kunnen slapen. Lukte niet meer.. En ik word vervolgens wakker met net zo'n zeer borst als nog geen 2 weken geleden alleen is het nu de ander en een keer zo erg... Voel me ook niet echt op en top... We duimen nog even door Rebbel!!!
Rebbel succes! Sam, wat rot dat Jildou ze slecht slaapt en jij dus ook. Is slopend. Hopelijk gaat het snel wat beter. Fijne dag allemaal Liefs v Treintje
Goedemorgen! Rebbel, ontzettend veel succes meid.. ik denk aan je! Sam, wat balen zeg.. Enig idee waarom ze zo vaak wakker wordt? En moet je niet naar je borst laten kijken..? Toch raar dat je dat nu al voor de 2e keer hebt.. ook al is het de ander.. Hier goede nacht gehad, alleen vroeg wakker (6 uur..), maar goed hij heeft nog wel tot kwart voor 7 in zn bedje gespeeld.. en nu ligt hij weer lekker.. Moeders voor moeders komt hier straks.. wel leuk weer testen
Ja ben een beetje in dubio.. Voel me nu ook echt niet lekker. Zo eerst maar een pcm. Denk dat ik het even afwacht.. Qua ontsteking voldoet het niet echt aan het beeld. Dan moet er een harde schijf in zitten en een rode plek en koorts.. En dat is bij een verstopt melkkanaaltje ook zo (excl koorts dan).