goedemorgen iedereen... even gauw tussendoor want druk druk druk op het werk leuk bruidje, nog een keertje testen en leuk dat je weer meedoet met MvM
Pffff vanmiddag 10 over 3 bij de ha zijn. Tenzij ik me beroerder ga voelen, dan gerust gaan bellen. Volgens mij stijgt de koorts nu ook...
Ik ga niet testen voor NOD! Ik wacht gewoon af en anders dinsdag testen als ik maandag nog niet ongi ben...maar zal wel
OOOOH GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!! Belde m'n moeder me net even zegt ze: krijgt ze s avonds wel genoeg dan, omdat ze s nachts nu steeds weer komt.... OOoooooh word daar zo langzamerhand gek van! Sorry moest er even uit...
zo zijn moeders helaas...die denken dat ze het allemaal beter weten dat heeft mijn moeder ook wel gedaan hoor en mijn vader heeft ook wel eens een opmerking gemaakt van, wij lopen er altijd nog 2 voor op jullie....nou ja waar slaat dat nou op... ik snap je frustratie hoor Sam!
@sam: beterschap meid! en kan me voorstellen dat je je daar aan stoort! succes bij de ha! @bruidje: veel plezier met testen! haha! liefs rebbel
ja dat is waar, maar ik heb milan ook gewoon pate gegeven moet ik zeggen... maar dan moet je me er niet op vast pinnen hoor! ja nog even... oooh wat is dit een afschuwelijk gevoel! dat we over een paar uur weten of ons mannetje gezond is of misschien wel ernstig ziek..
Ja dat geloof ik wel Rebbel.. Verschrikkelijk lijkt me dat!! Nou ik vraag het straks bij de ha wel even .. Voor de zekerheid