Kijk, je hebt cb's die kunnen zeuren over de kleinste dingen. Die moet je inderdaad niet wijzer maken dan dat ze al zijn. Maar kom op zeg, als je zo iets al niet meer kan zeggen, want dan nog wel? Ik vind (zeker op die leeftijd!) samen badderen volkomen normaal. Wij douchen nog steeds samen, zelfs moet timo van bijna 6 ! Straks kun je ook niet meer zeggen dat je met de auto naar het cb komt, want weet je wel hoe slecht dat voor het mileu is en dat lopen of fietsen veel gezonder voor het kind is.
HIHI dames, had ik even geluk! Ik zou Jildou badderen, en had haar even andersom gelegd op de commode.. Met de billen van de gordijnen af .. Nou dat was maar goed ook... Luier uit, schone kont, toen plassen met een giga harde natte scheet erachter aan! Anders had het in de gordijnen gezeten
Wat een verhaal, Nou dan ben ik ook verkeerd bezig, want ik zet Isis gewoon met haar wipper in de badkamer als ik een douche neem. Arme meid zal wet een trauma krijgen later Groetjes v Treintje
zoals jullie weten ben ik toch al niet meer weg van het CB maar dit slaat toch echt wel alles hoor ik snap helemaal niks meer van de slaaprituelen van Rihanna hoor, gisteravond om kwart voor elf de fles en om 23 uur naar bed. om kwart over 12 was mevrouw alweer wakker en geen honger, geen vieze luier, niet te warm en niet te koud....HUH? vervolgens om half 4 weer wakker en fles erin en toen wel doorgeslapen tot half negen.. ik snap het niet meer hoor
mmmm.. wat raar Liesje.. maar dit is dan in ieder geval wel een betere nacht geweest als voorgaande toch?
Ha Sam dat zal je leren! Dit was de waarschuwing! Toegegeven ik heb met Tom nog zeer regelmatig plasincidenten.... Maar de poep is voorbehouden gebleven aan onze kraam! (oké tegen de rug omhoog tel ik niet mee....) Natas, hier gaat het flesje soms ook beter dan andere keren. Als ik het geef is het nooit een probleem, maar dat haalt het doel een beetje onderuit! Geduld?! Als ze echt honger heeft zal ze echt wel drinken lijkt me, dus als het straks echt nodig is.... Ik onthoud trouwens nu niet meer wat ik niet mag, maar wat allemaal wel weer kan nu... en soms drink ik zelfs een heel klein slokje wijn, anders verleer ik nog dat ik het zo lekker vond! Kan er heel erg van genieten en het daarna prima laten om nog een slok te willen. Maar niet alles wat voor de een werkt.... ***fluister*** Ik durf het bijna niet hardop te zeggen, maar hier lijkt alles een ritme te krijgen... Overdag meestal 2,5-3 uur en 's nachts eerst een langer slaapje en dan om de 3 uur! Ik raak nog uitgerust! Nog maar 1 a 2 keer er uit in de nacht afhankelijk van hoe laat hij zijn laatste slok heeft gehad. Ik krijg goede hoop voor als ik weer mag gaan werken! Toch die 2 weken bakeren ook overdag of gewoon wat ouder, ik ga het niet uittesten!
HIHI Mariss.. Neej zeg nog maar niets ! ! Hier is Jildou tot nu toe behoorlijk regelmatig.. Dus ik klaag zeker niet! 1 keer in de nacht ! Topmeid! HIHI hoop niet dat het hier zover komt bruidje !
Maris **** fluister terug **** dat lijkt de goede kant op te gaan. Lekker gevoel geeft dat dan he? Sam, tja, ook meiden kunnen met een flinke straal wegplassen. Yelina heeft zo haar papa een keer ondergeplast. (We stonden eigenlijk bijna klaar om naar een verjaardag te gaan, kon papa eerst douchen en omkleden ).
hey meiden, kom even snel zeggen dat het bij het CB wel goed is gegaan! Heb er wel 2 uren gezetn Michelle heeft haar eerste 2 prikjes gehad en voelt zich nu dus niet zo super lekker! Gelukkig heb ik haar in slaap gekregen en ben nu echt toe aan een bakje koffie! haha! wat was dat een zielig gezicht zeg, die kleintjes aan de prik Ze is na de laatste keer wegen 760 gram gegroeid! YEAAH! Ze weegt nu 4060 gram en is 52 cm! op 21 november CB 2e prikjes en op 19 december CB 3e prikjes
Mooi dat alles goed was Lin.. Idd zielig die prikjes ! HIHI Jildou is nu al zwaarder dan Michelle ! Wat een verschil dan he ? Wij moeten 6 nov voor het eerst naar cb.. Maar er heerst hier kinkhoest dus het kan zijn dat ze dan haar prikjes al krijgt, maar dat hangt er nog een beetje vanaf.. Ik bereid me er iig maar vast op voor ! HIHI wat dat plassen betreft. Ik heb deze week 2 dagen gehad dat ze elke keer als ik de luier had verschoond, nieuwe om zou doen dat ze alles er nog even onder plaste ! Ze deed t er gewoon om !
ja sam, door die kinkhoest heeft michelle ook vandaag haar prikken al gehad! hahah ja grappig dat jildou zwaarder is.. maar verschil moet er blijven he