ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Hoi allemaal,

Sam fijn dat je je beter voelt.
    Ga je eigenlijk nog testen? Lijkt me lastig. Wanneer moet dat ou.

Isis heeft hier bij een vriendje voor het eerst in de zendbak gespeeld. Ze krijgt er 1 voor d'r verjaardag van opa en oma. Ze vindt het schitterend

Groetjes v Treintje

2. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    De functie is telefoniste/receptioniste. Heb echt zin in het gesprek. Ga morgen even naar de kapper dat ik er ook op mijn best uitzie volgende week :D.

Oh Sam dat is nog behoorlijk spannend dan. Ben benieuwd.

Hey Pippo voor jou ben ik heel hard aan het duimen dat het snel raak mag zijn :D .

Wat lief Isis in de zandbak. Foto????

Lucas heeft nog steeds geen tandjes, is dat niet een beetje laat? Of valt dat wel mee?

Heeft hier toevallig iemand de gazelle bloom? zit te denken om die te kopen.

3. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Hartewens wat een mooie foto's zeg! Heb je die zelf gemaakt?

4. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Hier helaas bloed gezien! Wel veel te vroeg! Snap er niets van! :(

5. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Moet normaal zondag of maandag maar ongi geworden zijn :(

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Treintje, ik ga denk ik dinsdag testen. Heb vandaag de hele dag al weer zo'n vieze metaalsmaak... Steekjes hier en daar.. Maar goed, is vast niets...

Aaaah Pippo wat balen... Kan t geen innesteling zijn?

Treintje: wat leuk een zandbak!! Denk dat we die ook voor Jil haar verjaardag halen :D

7. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Groot nieuws !!!
    Tom heeft doorgeslapen, zomaar van 23.30 tot 06.00, heerlijk!
    Tom krijgt een loopdriewieler denk ik ( kan later loopfiets worden)

Jammer Pippo, maar het is ook nog vlot na de tweede... Kan Geno tenminste lopen als nummer drie komt

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA MARISS!! Heerlijk meid :D !!!!
    Daar was je vast ook wel eens aan toe!!!!

9. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Wat goed Mariss! ;)

Wil nu weer zwanger worden :(, op naar volgende ronde zeker....

10. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Zou het niet weten Sam! Misschien maar afwachten hoelang bloeding duurt en hoeveel het wel is...maar zullen we regels zijn...heb ik nog nooit gehad zoiets...zelfs zo vroeg nog niet...

11. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Die site doet hier vandaag echt super raar! Wil mijn gegevens aanpassen en het lukt gewoon niet! Grrr....:(

Zo even uitwaaien aan zee...

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja hij is ook super traag Pippo...
    Ja afwachten, meer kan je niet doen...

Lekker uitwaaien aan zee :D !!

13. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    nee rebbel :( dat is niet nieuws wat iemand wilt ontvangen he bah

hopelijk komt het allemaal goed

14. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Mariss wat Fijn dat Tom ook heeft laten zien dat hij kan doorslapen. Of het nu eenmalig was of niet, deze nacht pakken ze je niet meer af! hopelijk volgen er nog vele!

Ischa ik heb de gazelle bloom. Heerlijke fiets. Ik vind het voordeel tov de batavus en de amazone dat het stuur niet zo belachelijk breed is. Dus het is ook nog een redelijk stuur zonder voorzitje.

Pippo wat balen dat het deze maand niet zo heeft mogen zijn. Raar dat je ongi veel te vroeg was.

Rebbel fijn dat er nu eindelijk duidelijkheid is rondom de gezondheistoestand van Milan. Wat een boel grijze haren heeft je dat gekost zeg! Wat zuur dat de uitslag helemaal goed leek en dat je dan toch nog weer een tweede telefoontje kreeg. En dan nu weet je nog niet wat het allemaal voor Milan betekend. Wat zal dit energie vreten zeg. Ik kan niets anders doen dan je sterkte, geduld en wijsheid te wensen. Mocht ik wel iets anders voor je kunnen betekenen dan hoor ik het graag!

Liesje lastig is het he om geduld te hebben als iedereen om je heen opeens zwanger lijkt te zijn of te willen worden. Dan duurt 'volgend jaar' nog zoooo lang. (Bedenk maar zo, zij hebben dan hun zwangerschap gehad en jij mag dan lekker nog.)

Linda van harte met je 4 jarig feestje.
    geeft toch niets dat je af en toe iets duurs koopt. Mijn keus is het niet maar ik zal ook vast wel weer geld aan dingen uitgeven wat jij weer zonde vindt. Zolang je er zelf maar achter staat en je het je kan veroorloven.

Sam hoe gaat het voeden nu? Is de BO weer op zijn beloop? Oh lees nu dat het beter gaat. veel blijven aanleggen he en zorgen dat de bh tijdens het voeden niets afknelt.

hartewens mooi meiske zeg!

ischa succes met je solli!

Verjaardagscadeautjes voor Jaron: van ons denk ik Boumy's (babyslofjes) en van opa en oma een driewieler (de oude is echt helemaal verweerd). verder heb ik werkelijk geen idee. Oja mijn vriendin gaat een kinderschort voor hem maken met een naamapplicatie.

Ischa jaron was ruim 9 maanden met de eerste tand. Dus nee Lucas is zeker niet laat. pas als hij met zijn verjaardag tandloos is is hij echt laat.

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HEY Jenny,
    Voeden gaat wel goed. Pijn is ook veeeel minder. Alleen veel aanleggen is hier geen optie want dat wil Jildou niet.. Die is meer van: als ik drink, drink ik goed zeg maar ;) !! Dus de kolf maar in de buurt! Maar zoals ik al zei: gelukkig is de pijn bijna weg! Hoe was je weekje weg??

Liesje: Nou meid, ik hoop van harte dat ik volgend jaar gezellig met jou voor een brusje kan gaan en nu dus niet zw ben ;) !!

16. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    hihi ben al weer 2 weken terug hoor sam :)
    Maar het was in elk geval erg leuk. Nu ben ik een lang weekend aan het werk terwijl de rest van NL van de extra vrije dagen geniet.

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Huh?? Ik dacht dat je deze week weg was... zonder kinderen en dat woensdag je man met Jaron zou komen??

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja offf... ;) Ik word weer dement :p !!

19. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Lees nu pas van Rebbel.. wat balen meid.. sterkte met zn drietjes en ik hoop van harte dat het allemaal meevalt!

Sam, wordt spannend bij jou.. :)

Pippo.. nu al bloed?? Is het doorgezet? Jammer.. :(

Hier alles goed, wel beetje onrustig nachtje maar ach dat overleven we wel..

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen.
    Ja Bruidje daar wennen we wel aan met kinderen he ;) !! Alleen nu je zwanger bent, misschien iets minder fijn?? Nog 1,5 week en dan echo zeker?? :D
    Hier voor de verandering een topnachtje.. Zou ze nu niet te veel krijgen ;) (haha grapje :p )

Deel Deze Pagina