ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Hé Sam!

Ja gek he daar wen je idd aan.. Ik ben wel moe s'avonds, maar ga gewoon wat eerder naar bed.. Ja, 2 juni eerste echo.. ben nu al zenuwachtig :)

Heerlijk zeg.. hier gaat het nu eigenlijk altijd goed met af en toe een wat mindere nacht.. zoals vannacht hihi

Jij nog symptonen?

2. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ik dacht ook dat je nog weg was haha, met je werk toch? Jemig gaat de tijd zo hard...

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ah gelukkig ben ik niet de enige.. wat betreft Jenny ;)

Symptomen.. HAHA ik negeer ze ;) !! Nu nog nergens last van. Op wat steekjes hier en daar na.. Gister had ik het steeds zo warm.. Had ik ook toen ik.. ;) !! negeer, negeer :)

4. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0

oh nee dat is 15 juni pas (aaaahhhh er hangen nu aftelkalenders op mijn werk voor de mensen. Ik wil het helemaal nog niet weten.)

5. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    je hebt nog geen cyclus dus de kans dat je precies in die dagen een eisprong had is natuurlijk heel klein. Oke niet nihil maar wel klein. Dus hou het hoofd koel. Ik denk zelf dat het met een sisser af zal lopen dat je volgend jaar lekker met liesje samen gaat zwangeren. ;)

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    oooooooooooooooooooooooooooooh :p

7. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Goedemorgen trouwens!

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jenny dat hoop ik ook ;) !!
    Nou ik zal even douchen :p

9. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    is ook zo Jenny.. maar een collega van mij had het ook. Kwam er 3 maanden na de geboorte van haar jongste achter dat ze weer zwanger was. Dus wat je zegt kleine kans maar wel aanwezig.. :)

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    SSSST Bruidje :p

11. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Belangrijke mededeling!
    Zoals jullie waarschijnlijk wel gemerkt hebben is het forum soms traag. We hebben goed nieuws! Vandaag starten we de overgang naar onze nieuwe forum software. In de loop van vandaag wordt er een backup van alle berichten gemaakt en die gaan mee naar de nieuwe site. Alle berichten en gebruikers die na de backup worden geplaatst of aangemaakt worden niet meegenomen naar de nieuwe site. De overgang kan wel een paar dagen duren.

12. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Goed om te weten!

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Oké Jenny bedankt!!

14. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    he dames,

oeh sam, spannend hoor...wanneer ga je testen??

bruidje hoe is het met jou?

hier verder niet bijgelezen ...nog nieuws??

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja van Rebbel: hartfilmpje van Milan was niet goed. Waarschijnlijk iets met de hartspier.. moet je even teruglezen... Dus Rebbel moet eerst even het een en ander op een rijtje zetten en komt even niet.

Denk pas dinsdag testen als ik dat volhoud ;) ...

16. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    He Liesje, jij hebt een lekker lang weekend!

Hier goed, heel weinig kwaaltjes.. vind het een beetje eng.. maar goed.. het zal hopenlijk wel goed zijn..

17. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Spannend hoor Bruidje. Het komt vast goed meid.
    Ben wel een beetje jaloers. Hier wordt manlief nog volop bewerkt om aan nr 2 te beginnen haha. Ik krijg hem wel zo ver hoor

Net een fietszitje gekocht en op mijn fiets gemaakt. Wat een ellende. Ik heb een normaal postuur en toch pas ik niet tussen zadel en zitje. Kan niet eens op en afstappen en omdat ik niet zo groot ben, kan ik ook niet met mijn voet op de grond. Best gevaarlijk dus. Mijn ouders zijn nu een moederstuur voor me aan het kopen. Dan moet ik meer ruimte hebben. Ben beniewd.

Manlief is een weekend weg dus ik had zitje helemaal zelf gemonteerd (glim). Nu ook nog een stuur. Ik weet niet of ik dat wel kan hihi

Sam wat spannend dat je binnenkort gaat testen. Lastig wat ik nu voo rje moet hopen. Ik hoop maar op een uitkomst waar je zelf tevreden mee zal zijn.

Xx treintje

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Treintje..
    Knap hoor!! :D Geen moederfiets voor jou??
    Ja wat je voor mij moet hopen.. Nou ja, het enige is dat het gewoon niet erg praktisch is om 2 zulke jonge kinderen en 2 honden waar ik minimaal 2x daags flink mee moet lopen.. Maar goed, als het zo is, dan is het zo en dan redden we het ook wel hoor :D.. We zijn er altijd blij mee.. Dan wel een echt wondertje :D

19. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Hoi Sam,

Nou het zou idd een wondertje zijn. :D
    Kan me voorstellen dat het wel erg druk is. Wat voor een honden heb je eigenlijk?

Geen moederfiets voor mij. Te duur, ik fiets te weinig om die investering te doen. Ben benieuwd naar het moederstuur. Hopelijk is dat de oplossing

Groetjes v Treintje

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Treintje ik ook ja.. Al ben ik bang dat je probleem dan nog niet is opgelost..

Wat voor honden hebben we..
    Een Jack Russel en een kruising mechelse herderX schotse collie x van alles :p ... Dit zijn onze poppies :D

Deel Deze Pagina