ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

we zijn weer terug!
    gelukkig maar.
    ik heb vanmorgen een echo gehad omdat ik het allemaal niet vertrouwde.. mijn borsten waren weer gevoelloos, nu doen ze gelukkig weer zeer!en ik had hele zware benen, een ongi gevoel. maar omdat ze mijn onzekerheid wel begrepen na 2 mk mocht ik komen voor een echo! gelukkig was alles goed!
    maar wat denk je? vanavond ineens bruin slijm bij het afvegen.
    maar goed, de gyn zei al dat ik misschien wel wat bloed zou gaan verliezen omdat het kleintje zich nu nog verder in gaat nestelen en ik heb ook een gevoelige baarmoeder. maar we hebben vanmorgen het hartje nog zien kloppen, dus ik ga ervanuit dat dit onschuldig is. net lekker rustig aan gedaan en net geen bruin slijm, dus hopelijk is het snel over! bij milan heb ik dit ook gehad en het is niet helder rood en ik heb geen krampen ofzo..

verder hebben we een brief binnen gehad dat de hartecho van milan pas op 20 juli plaats kan vinden, terwijl de arts tegen ons gezegd had 15 juni, dan hebben we namelijk al een afspraak voor de laatste bloeduitslagen! we hebben gebeld, maar het kon echt niet eerder. maar ze liet de afspraak van 15 juni ook staan omdat ze echt niets uit de hartecho verwacht en ze zei dat als we de uitslagen op 15 juni hebben we er eigenlijk al zijn. de echo is puur voor de zekerheid.
    ze blijven aan de gang en ze blijven maar zoeken heb ik het idee! wij hebben dus besloten om de echo niet meer te laten doen als de uitslagen verder goed zijn! goed is goed hoor.. Milan doet het goed en als de rest van de onderzoeken ook goed zijn is het klaar, dan moet er maar eens wat rust komen hier.;)

wat flauw je mag maar 1 smiley per bericht...
    en ik kan geen banner maken want je kan de uitgerekende datum maar tot 2009 invoeren!

liefs rebbel

2. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Wat fijn Rebbel dat je even kon komen en dat alles goed is.

Gisteren met Lucas naar het CB geweest en hij weegt al 8900 gram en is 71cm, hij groeit als kool :).

Alleen vanavond heeft hij verhoging van 38,3 misschien nu toch eindelijk een tandje, had ook erg dunne poep.

Ik heb vorige week een sollicitatiegesprek gehad was goed gegaan had ook een erg positief gevoel alleen hebben ze helaas voor iemand anders gekozen ze dachten dat zij beter in het team zou passen. Ik hoop dat er snel iets anders komt. Heb het echt helemaal gehad op mijn werk. Vorige week ook beoordelingsgesprek gehad en had 7 onvoldoendes van de 14. Nooit heeft iemand gezegt dat ik mijn werk slecht doe, krijg zelfs regelmatig complimenten per e-mail (gelukkig ook bewaard) heb dus ook onder protest getekent, ben blij dat ik over 3 weken vakantie heb.

Ik heb trouwens geen gazelle bloom gekocht maar ga de batavus mambo de luxe kopen, erg fijne fiets.

Trouwens vind ik deze indeling van de site veel overzichtelijker.

Alles goed met iedereen?

3. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    zo daar zijn we weer!

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    WAAAAAAH, we zijn er weer !! !!
    Rebbel fijn dat je terrecht kon. Balen van die hartecho zeg. Maar jullie hebben gelijk!! Het moet nu eens gebeurd zijn!

Ischa, ach wat jammer en wat lullig van je onvoldoendes terwijl je complimenten krijgt... Vreemd! Gaat maar lekker met Lucas. Hij heeft Jildou nu wel lang en breed ingehaald hoor ;) Nou ja, lang scheelt het niets, breed dan !! Jildou was 2 weken geleden 7595 gram...

Hier verder vandaag lekker geshopt. Mooie schoentjes en kleertjes voor Jildou gekocht!! En voor onszelf ook nog (mannetje en mij)
    Vanmiddag naar wedstrijd geweest van vriendin. Was erg heftig. Friese hengst ging op de kletter achter de merries aan op het inrijterrein. De ambulance was er nog voor een ander, die eraf was gevallen en paard op haar had gehad (zij lag dus in de ambu) en heeft meteen ook nog naar de meid gekeken die door die hengst achtervolgd werd en er afgevallen was. GElukkig hoefde zij niet met de ambulance mee. maar brrr, dan komt er wel wat aankletteren hoor.. bah... Maar was wel een bloedmooi paard ...

5. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik snap er nix meer van alles staat door elkaar

6. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    ja irritant he
    ze hebben hem gesorteerd op alfabet ipv op datum/tijdstip

7. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    he mijn handtekening staat er opeens!

8. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hoe krijg je de banner van beebiesite erop

9. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    de mijne ook ineens huh ik vind dit nog lelijker dan het andere

10. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    geduld dames! Geef jezelf de tijd om het forum te leren kennen en om beheer de boel op de rit te krijgen
    ik zie veel goede verbeterpunten, maar ja het uitpakken van de dozen is stom werk. Zeker na 2 verhuizingen achter elkaar.

11. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja ik vond de andere beter nix op aan te merken deze vind ik echt nie mooi

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm ik vind deze wel overzichtelijker geloof ik.. HAHA.. Ach het went wel weer allemaal!! Het kan niet allemaal hetzelfde blijven natuurlijk, en wat Jenny zegt ben ik het helemaal mee eens ;)

13. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ik vind deze ook prettiger, kon aan de andere echt niet wennen.

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    zooo, nou ik heb de boel weer wat in het gareel geloof ik ;) !!
    Tot morgen dames! Ik zoek m'n bedje op!!

15. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    dan maak je toch een andere banner ischa

16. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Is denk ik niet voor mij bedoeld ;)

17. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    heey meiden!
    ff kijken of allles het weer doet hier haha!

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Denk dat Jenny die van Rebbel bedoelde :D !!

Ooh ik vind het echt veel overzichtelijker allemaal!! Ik ben blij in ieder geval!!

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Trouwens Ischa en Lindaa jullie waren er ook maar weer vroeg bij vanochtend!
    Hier lekker met z'n drieën nog wat langer in bed gelegen, zondagochtendritueel :D

20. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    hahaha sam, ik wou ook wel heel graag nog ffies lekker liggen!
    Helaas Pindakaas voor mij, had chelle daar maar weinig zin in!
    Ze ging aan mijn haren trekken, aan mijn neus en ogen friemelen.. dacht nou dan er maar af! haha

Deel Deze Pagina