Ja ik vind nu Jildou nog 3/ 4 keer bv krijgt al dat ik soms zoiets heb van je moet toch ook wat drinken tussendoor???
nee dan moet je de popup toestaan moet je erop klikken dan popup altijd toestaan haha ja ,me kat zit vaker met zijn kont op toetsenbord pff en das lastig typen
ja boven in komt de popup daar opklikken dan popup altijd toestaan dan heb jij gedrukt op toestaan dan blokkeerd die hem weer bij elke bericht ofzo
Ja dat snap ik wel Pippo . Maar gewoon qua gevoel. Kijk Jildou hoeft ook niet vaker drinken, maar soms denk ik wel eens om van 1 tot 6 niets meer te drinken vind ik wel lang.. dus doe ik dan nog altijd wel een poging met iets
Hier zit hij echt op 4voedingen, 'smorgens zijn fles, 'smiddags zijn groentepap met vlees, rond 16u fruitpap (laatste tijd meer fruit in stukjes of een boterham) en 's avonds terug zijn fles
Neen, alleen water tussendoor...hij geeft ook niet aan dat hij iets wilt...soms als wij eten rond 18u, dan eet hij een koekje
zeg ook niet dat het niet goed is hoor .. Jildou wil ook vaak niet meer, maar ik heb soms zelf wel zoiets van, helemaal geen drinken zolang
Vaak zie je dus ook dat flessen kinderen op een gegeven moment andere dingen tussendoor gaan drinken zoals dipsap terwijl wij dan sneller weer een borst zullen geven. (Jaron heeft nog nooit iets anders dan borst gehad, oke een enkel flesje thee als ik er niet was). zolang ze op een hele dag maar genoeg krijgen en dat gaat met de flessen kinderen over het algemeen best goed hoor.