hahahahaha! nou de fles doet het ook wel aardig! jij hebt tijdens je zw gewoon te veel spinazie gegeten
HIHI Neej, want mannetje is niet zo'n spinazie man Hooguit 1 keer gehad ! Denk dat m'n broer erg blij met mij zou zijn in de melkput !
***GEBOREN*** Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm Willeke26, 28 jaar, 1e kindje, bevallen 25 juni met 38w+5d om 18.12 uur van dochter MEIKE 3080 gram en is 51 cm Rebbel, 25 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram Treintje1, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 3 juli met 35w+4d van dochter ISIS bijna 3000 gram en 49 cm Luna, 34 jaar, 3e kindje, bevallen 27 juli met 40w+2d van zoon JARON NIEK 3550 gram en 50 cm Liesje, 31 jaar, 1ste kindje, bevallen 27 juli met 41w+ 6d van dochter RIHANNA NOELLE 4065 gram en 51 cm Inez, 39 jaar, 2de kindje, bevallen 29 juli met 40w+1d van dochter YELINA 2660 gram en 47 cm Natas, 40 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 39w+6d van dochter DANIQUE MARLINE 3060 gram en 52 cm Mone, 31 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 41w+5d van zoon PIETER CORNELIS, 4115 gram en 53 cm Latoya, 23 jaar, 1e kindje, bevallen 4 augustus met 39w+6d van zoon LEVY SHANE, 3640 gram en 49 cm Mariss, 34 jaar, 1e kindje, bevallen 6 augustus met 39w+1d van zoon TOM, 3910 gram en 53 cm Mandje, 21 jaar, 1e kindje, bevallen 10 augustus met 40w+6d van dochter RUBY, 3520 gram en 52 cm, Croky, 34 jaar, 1e kindje, bevallen 13 augustus met 41w+2d van zoon ?, ? gram en ? cm Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, bevallen 13 augustus met 39w+6d van zoon TEUN, ? gram en ? cm Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, bevallen 29 augustus met 38wk+6d van dochter MICHELLE ILANA, 2895 gram en 49 cm Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, bevallen 17 september met 36+3 van zoon DAAN, ? gram en ? cm Wens3, 28 jaar, 3e kindje, bevallen 17 september met 40wk+2d van dochter MARE, ? gram en ? cm Pippo, 28 jaar, 3e kindje, bevallen 23 september met 40wk+3d van zoon GENO,3350 gram en 49 cm Lindada, 26 jaar, 1e kindje, bevallen 27 september met 41wk+3d van dochter DEENA LARA, 3840 gram en 53 cm Ischa, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 01 oktober met 38wk+6d van zoon LUCAS, 2970 gram en 49 cm Roshi, 24 jaar, 1e kindje, bevallen 04 oktober met 41wk+2d van dochter JENNA LYNN 3260 gram Sam, 23 jaar, 1e kindje,bevallen 04 oktober met 41wk+2d van dochter JILDOU 3910 gram en 50 cm Joli, 28 jaar, 1e kindje, bevallen 05 oktober met 39wk+1d van zoon QUINTEN 3650 gram en 50 cm Nony, 31 jaar, 1e kindje, bevallen 7 oktober met 39w+2d van een zoon OLLYVIER 3500 gram en 50 cm De statistieken 13 jongens 11 meisjes AFSPRAKEN 20 okt: Liesje eerste werkdag 24 okt: Inez controle kinderarts 29 okt: Rebbel controle kinderarts 30 okt: Jaron cb (2e vaccinatie) 03 nov: Luna eerste werkdag 03 nov: Rebbel eerste werkdag 03 nov: Rebbel cb (3e prikjes) 04 nov: Rihanna cb (2e prikjes) 06 nov: Pippo gyn controle 06 nov: Sam 1e keer CB 11 nov: Natas eerste werkdag 13 nov: Inez CB (2e prikjes) 21 nov: Lindaa CB (2e prikjes) 01 dec: Natas CB (2de prikken) 11 dec: Inez CB (3e prikjes) 19 dec: Lindaa CB (3e prikjes) 05 jan : Natas CB (3de prikken) De zwangeren kletsen hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0
Zonder gekheid, maar het zal me niet verbazen dat zoiets nog werkelijk gaat gebeuren ook in deze betuttelende maatschappij. Hier in de omgeving zijn zelfs al scholen die willen verbieden dat ouders hun kinderen met de auto naar school brengen. Niet alleen met oog op de veiligheid, maar ook het oog op de gezondheid van ouder en kind. Ben benieuwd of ze dat daadwerkelijk kunnen gaan verbieden.
Treintje, zou kunnen dat je door BV geven veel meer trek krijgt..... maar kan Danique dan niet eerst die 4+ kilo van m'n buik af eten? Oh jeetje, volgens mij zijn mijn heupen ook wat breder net als bij jou. Snotter! Ik schreef al eerder dat mijn grote-haar-uitval-na-zwangerschap periode was begonnen. Werkelijk, met 1 douchebeurt raakt het putje nu al verstopt. Ja Inez, echt balen dat Danique geen flesje meer wil. Morgen gaan we het weer proberen, mag mijn zus het doen en ga ik een blokkie om met de hond. Wie weet helpt dat want (aan Mariss) ze lijkt mij te blijven willen volgen met haar ogen. Jammer dat je moest stoppen met de borst, maar niemand neemt je de afgelopen tijd met de kleine borstvoedingen meer af. Ik ga duimen dat Alyssa geen oogoperatie nodig heeft, ah gosh. Wat gaat Jildou lekker zeg, da's genieten Sam! En de spuitpoep, da's iets minder genieten Liesje, zou het een idee zijn om Rihanna van de speen af te halen? Dan moet je wel even door wat huildagen, maar het schijnt dat de meeste baby's de speen best snel weer ontwend zijn. Dit komt in me op omdat je schrijft dat ze 's nachts vaak de speen kwijt is en dan huilt. Als ze het niet meer gewend is kan ze het ook niet missen, dat is dan mijn gedachtengang. Drie keer per nacht wakker worden is erg vermoeiend voor je. Jeetje Bruidje, wat naar dat je manneke darmkrampjes had van de fruithapjes en zo slecht sliep. Mariss, 1 slokje wijn werkt voor mij niet hoor Wat fijn dat je met Tom in een wat rustiger vaarwater komt! (ik fluister niet hoor, hahaha) Zielig hè Linda, die prikjes voor onze beebjes Ik moet over 3 weken weer werken, heb m'n verlof verlengd met vakantieweken. Heb er nog helemaal geen zin an, al denk ik ook wel dat ik thuis blijven op den duur ook niet leuk ga vinden. Maar ik moet nu al zo 'mijn best doen' om alle ontwikkelingen en momenten van Danique bij te houden. Van de week werd ik zelf om 05.00 wakker maar in de wieg was het stil. En het bleef stil, tot 09.00 uur nadat ze om 23.00 voor het laatst gedronken had! Het lijkt er een klein beetje op dat dit gaat voortzetten want zo gaat het nu al 3 nachten. Tis alleen jammer dat ik zelf nog om 05.00 klaarwakker in de houding schiet
Hmm Natas.. Haaruitval bah meid ! Hoop niet dat het hier zo erg wordt ! Hopelijk gaat je meid morgen weer aan de fles. Maar zulke nachten wil ik ook wel ! Topkind! Jildou heeft vandaag wat een regeldagje geloof ik. Ze kwam vandaag om 11 uur weer, toen 12 andere borst, daarna keurig om 4 uur en om 6 uur en 8 uur alweer... Beetje gekke dag .. Hoop dat dit vannacht niet doorzet ! Ze ligt nu wel heerlijk te slapen.. Maar ja, voor hoelang.. en wanneer komt ze weer? Dat is de vraag ! !
Goedemorgen dames.. Ships.. Volgens mij zit Jildou in d'r regeldagen.. Vannacht om half 1 eindelik stil. Toen om half 5 weer.. Half 7 weer en nu slaapt ze nog, maar ja, ik moet over half uur naar de kapper.. Hoop dat ze nog even stil blijft... Nou ja, ben niet heel erg lang bezig, alleen knippen maar toch.. Hele week is ze niet om die tijd geweest en net vandaag wel natuurlijk Baby en plannen.. Onmogelijk
hey meiden! Hier een ontiegelijke beroerde nacht gehad! Ben nog erger ziek geworden, mijn hoofd staat op ontploffen en mijn oogleden zijn zo dik alsof ik weken achter elkaar heb lopen huilen! Mijn keel doet zo'n pijn alsof ik een hele avond in een stadion ofzo heb lopen juichen.. IK WIL ER VANAF! hier boven op was het ook een verschrikkelijke nacht met michelle, het enige wat ze wou was bij haar mama op de borst liggen.. zodra ze sliep en ik haar in haar bedje deed werd het krijsen en brullen! Ik laat manlief straks maar citrosan halen, en vicks.. weet anders ook niet wat ik moet doen om snel weer op te knappen! Ik ben nooit ziek, maar als ik eenmaal ziek ben hb ik het kennelijk ook goed te pakken Denk niet dat ik veel online zal zijn dit weekend, denk dat ik lekker op bed blijf hangen! Iedereen een fijn weekend! Ik heb voor michelle ook een site gemaakt paar dagen terug.. willen jullie daar ook op kijken, en een berichtje achterlaten? knuffels aan iedereen!
goedemorgen! lindaa beterschap meid! vandaag wordt Milan gedoopt! net alle hapjes gemaakt, dus ik ben er klaar voor! fijne dag allemaal! liefs rebbel
Euh plannen, wat is dat? Is dat niet datgene wat altijd in de war wordt geschopt door euh ..... een huilend ukkie, een poepluier, een pakje dat wordt ondergespuugd of dat ze zich ineens om de haverklap melden voor een voeding?
Idd Inez Is wel even wennen voor mij, die graag alles wil plannen ! Pff na een heftig avond met Jildou.. Hele avond krijsen als we haar weglegden, op schoot slapen/ of troostslokje, dan weer in de wieg en weer krijsen.. En dat maar volhouden.. Maar nu hoorde mannetje haar wat pruttelen vannacht en vanochtend met voeding, nieste en had ze paar keer behoorlijke snotneus, dus kan wel wat verkouden worden geloof ik! Arme pop ! Maar gelukkig om half 11 laatste echte voeding, toen half 3 en vanochtend 8 uur ! En als ik haar in de wieg legde was ze meteen vertrokken toen we naar bed gingen en vannacht! Toppie
Rebbel, veel plezier vandaag. Natas, is het gisteren nog gelukt met het flesje? En wat vervelend zeg, je verlof 2 weken verlengd met vakantiedagen. Ik kan me best voorstellen dat je er tegenop ziet om weer te gaan werken, want inderdaad, het gaat allemaal zo hard, zelfs wanneer je de hele dag thuisbent is het allemaal al niet te volgen. Maar helaas, er moet ook nog gewerkt worden. Ik mag er ook weer aan geloven deze week. Maar eens zien of ik mezelf er weer toe kan zetten. Maar wat lekker zeg, dat je al een paar nachtjes hebt kunnen doorslapen. Geloof me, dat went snel hoor!
Hoop het ook! Verder is ze gelukkig wel weer 'normaal' ! Ligt heerlijk te slapen. Net naar het bos geweest met de honden en kinderwagen .. HIHI leuk als gezin op pad !
Linda wat naar dat je je zo beroerd voelt, beterschap! Het zou kunnen dat Michelle regeldagen heeft en daarom zo veel wil drinken, of dat jij je niet goed voelt heeft invloed op haar. Vervelend nu je dat er moeilijker bij kunt hebben. Rebbel, gefeliciteerd met de doop van Milan! Inez, nee hoor het flesje lukte weer niet. Ze werkt de speen er onmiddelijk uit met haar tong, trekt haar hoofdje weg, duwt met haar handjes en zet 't op een blèren. Heb m'n zus het gisteren niet lang laten proberen maar vanavond mag Chris aan de bak en dan gaan we 't langer volhouden. Vanmorgen heeft Danique niet uitgeslapen . Maar het was al 06.40, dus ook keurig! Phoe, jij ook al weer werken Beterschap voor Jildou!
Nou met Jildou lijkt t niet verkeerd te gaan! En ze heeft net de fopspeen uitgevonden! Ze heeft krampjes en zuigbehoefte, als ik dr dan weer aanleg terwijl ze al vol is, wordt ze alleen maar beroerder! Aangezien ik voed met tepelhoedje is de verwarring ook niet groot denk ik!
Lindaa, beterschap meid! Hoop dat je je inmiddels al weer wat beter voelt. Natas, wat balen dat het nu ook niet is gelukt met het flesje. Jouw meisje heeft duidelijk een voorkeur voor puur natuur. Voor wanneer je thuisbent is dat natuurlijk prima, het wordt alleen wat lastiger wanneer je weer aan het werk bent. Ja, ik mag er ook weer aan geloven. Hoe ik het ga doen weet ik nog niet, maar er zal wel weer wat moeten gebeuren. Weer advertenties plaatsen, m'n website weer wat meer bekendheid geven, zorgen dat mensen hier uit de buurt weten dat ze hier de kleding nu ook in de showroom kunnen komen kijken en kopen. En last but not least, de administratie. Loop daar hopeloos mee acher. (lees ... daar is dit jaar eigenlijk gewoon nog weinig mee gedaan). Maar goed, wanneer ik eenmaal weer begonnen ben zal het wel snel weer als vanouds lekker doorwerken worden. Luna, hoe gaat het nu met Jaron? Drinkt hij inmiddels wel steeds z'n flesje leeg?
Hoi Inez, Mag je vast niet op het forum zeggen maar ik ben benieuwd hoe je winkel heet, kan ik ook eens een kijkje nemen op het web (misschien even dmv een berichtje in m'n mailbox?) liefs v Treintje