Sam, ja ik heb ook zo'n oefenbeker van Difrax. Niet dat het wat uitmaakt, want hier drinkt ze niet beter dan uit een gewoon bekertje op het kdv Whish, ja inderdaad de yoghurt bijvoorbeeld reken ik mee als vocht en zeker in fruit zit ook veel vocht. Dan gaat het al best snel, samen met 3x BV. Nog van harte met Amber's verjaardag! Mone en Pippo, nog gefeliciteerd! Hmmm, wat een onbevredigend bezoek aan de cardio Inez. Nou jongens, zet Danique'jes 1ste verjaardag dan ook maar op de lijst! 8) Zo, dat was even snel want ik moet verder met pakken en Danique heeft ook weer aandacht nodig (Miepie staat een stuk meer op haar streepjes, en nijdig dat ze kan worden hahahaha!) We vliegen vannacht (om 04.00 uur, hoe halen ze het in hun hoofd) naar Turkije, lekker 2 weken zeilen! We zijn de 27ste weer terug. Liefs allemaal!
Natas, ik weet niet of je het nog leest, maar fijne vakantie meid. Geniet ervan, lekker erop uit met jullie grote kleine meid. En om 4 uur vliegen ... hmmm. Da's wel vroeg. Op de terugweg ook zo'n lekker tijdstip?
meiden ik meld me even af. Ik ben erg druk met mijn werk. Maandag gaan we ook op bewonersvakantie dus ik ben al vooruit aan het werken voor de vergaderingen en zorgplanbesprekingen die ik daarna heb. En alvast vooruit werken voor de zomervakantie (ik doe van 28 clienten de financiele administratie dus moet nu allemaal enveloppen klaar leggen met taxigeld, zakgeld, kappergeld, strippenkaarten etc. ). Morgenavond ga ik naar Guus Meeuwis. Ik heb een logeerplekje gevonden in eindhoven. iemand van onsmoederforum had een plekje in haar herberg. Dus dat is mooi. Zondag ook nog een verjaardag dus ik verwacht dit weekend niet meer online te zijn. natas fijne vakantie. Bruidje heb ik een PB gestuurd maar geen antwoord op gehad. Ik hoop dat alles goed mag gaan en dat ze gewoon op vakantie is ofzo.
hoi meiden! @natas: een hele fijne vakantie! @pipo: gefeliciteerd meid!! hoe gaat het verder? wanneer kan je weer testen? @wish: gefeliciteerd met je dochter! @sam: veel succes vandaag in het zkh! liefs rebbel
Rebbel, ik zou het niet weten wanneer te testen...daar ik blaasontsteking heb/had vrees ik dat we niet genoeg geklust hebben...dus dan deze ronde maar niet...en aangezien ik 4dagen vroeger ongi was geworden, weet ik nu zeker niet meer wanneer de volgende zich zal melden...
Natas een hele fijne vakantie! Geniet ervan!!! Pffff wat een dagje.. eerst de blunder van vandaag. Vanochtend was Jildou dus om 6 uur even wakker, maar is wel weer in slaap gevallen. Normaal laat ik dan de honden uit, maar dat wilde ik nu niet doen omdat ze dus wakker was. Mannetje had ze om 5 uur wel uitgelaten gelukkig. Normaal heb ik dan iemand achter de hand die ik dan kan bellen en die neemt ze dan mee. Ik had alles mooi voor haar klaar gezet, was deze doos vergeten haar te bellen en dacht daar dus om half 1 pas aan!! Toen schoonzusje maar gebeld of ze zo snel mogelijk naar ze toe wilde gaan. Gelukkig kon dat en was er verder niets aan de hand.. eps: Dit is zo, niet Sam... Voel me zoo schuldig!! Gelukkig begroetten ze me net als anders !! Nou in het ziekenhuis was het een langdradig verhaald. Duurde lang. Maar ze heeft weer een holter om en verder heeft ze daar heel erg zitten lachen en doen naar iedereen. De cardioloog vond het geweldig om haar te zien! Ze zag er heel goed uit volgens hem! Als de uitslag van de holter goed is, dan gaan we de medicatie afbouwen. Dat hoor ik allemaal in een brief! Zoo en nu zijn we net thuis en kan je mij opvegen !!
* veegt Sam even op * Sam, ik duim voor een perfecte holteruitslag zodat jullie de medicijnen voor Jildou af kunnen bouwen. En geweldig dat ze iedereen in het ziekenhuis om haar vingertjes windt. (deed Yelina gisteren bij de kapper ook, al die meiden kwamen om de beurten even bij haar kijken). Jenny, drukke dagen voor de boeg met veel werk, maar ook een leuk uitje. Veel plezier bij Guus Meeuwis!
HAHA Inez, bedankt !!! Komt wel goed hoor met die holteruitslag! Jil is druk haar dagboekje aan het invullen HIHI (moeten precies bijhouden wat ze doet, eten, spelen, slapen en van hoelaat tot hoelaat) Jenny veel plezier gewenst!! HAHA Pippo: neej zal het niet weer doen
Heee meiden... Ben ik een dag niet thuis en jullie mailen er weer wat aan af hoor... pfff... Nou eens even kijken wat ik allemaal onthouden heb: @Sam Kan me voorstellen dat je na zo een dag bekaf bent! Wat leuk hoe Jildou reageerde daar in het ziekenhuis en wat fijn dat de artsen tevreden over haar zijn! Wanneer krijg je de uitslag van de holtertest? En met de hondjes is het goed gekomen toch? Kan gebeuren meid!... @Natas Dank je wel! Amber heeft een heel leuke verjaardag gehad en is flink verwend... scheelt weer Ik denk niet dat je dit nog leest, maar een heeeeeeel fijne vakantie meid... En tot na je vakantie dan maar! @Pippo Ook bezig voor een 3e dus?!? Ik heb een topic geopend voor iedereen die een 3e wil en een groep... Interesse? Volgens mij is het er niet erg druk nog... Zou je voor mij 2 afspraken op de lijst willen zetten?: 22 juni - 11.10 uur Wish intake gesprek gynaecologie voor IVF 28 aug - ??? uur Wish intakegesprek gynaecologie voor IVF Dat er 2 zijn klopt... is in 2 verschillende ziekenhuizen... @Jenny Druk dus... Neem rustig je tijd... We zien je vanzelf wel weer verschijnen... Heel veel plezier! @All Ik heb vandaag even met de ziekenhuizen gebeld. De ene had ik de verwijsbrief voor de IVF opgestuurd en die hadden ze vandaag eindelijk binnen... 28 augustus mag ik daar op intakegesprek... Ik weet nog niet hoe laat want ik heb de brief nog niet binnen... De andere moest ik even bellen om een afspraak door te krijgen... en dat is 22 juni geworden... Dus de 2 intakegesprekken voor IVF zijn gepland! Ik ben benieuwd... Maar er zijn nog wel praktische problemen voor een 3e hoor... Zo past het onderstel van de kinderwagen niet in de kofferbak... Straks kan Amber dan wel voorin... maar dan moet Sven achterin... en aan de andere kant het 3e kindje... maar het onderstel moet ook achterin tussen de stoelen staan en dat past dus niet... Met de slaapkamers.. Boven op zolder is nog een kamer die geheel opgeknapt moet worden en opgeruimd... Het speelgoed van Amber ligt daar nl. verspreidt Maar goed... Amber wil niet slapen op die kamer... En om Sven daar straks al neer te leggen zie ik ook niet zitten... Dan zal het 3e kindje dus bij Sven op de kamer moeten straks en Sven zal dan ongeveer 2 jaar zijn... dus of dat goed komt.. Denk het ook niet... En Sven bij Amber op de kamer is ook geen optie... Dus ladies... als jullie een oplossing hebben... kom maar op
De uitslag verwacht ik over een week of 2 Wish. Wish, (dit is niet om je aan te vallen hoor) maar ik dacht dat je vorig jaar geen geld meer had voor nieuwe rietjes (of hoe ik dat ff moet zeggen , haha dit klinkt wel erg veeteelt-achtig ) maar wat ik me dan afvraag, een derde kind kost ook weer het nodige toch? Maar ach dit zal je al vaak genoeg horen.. .. Verder vind ik het wel knap hoor dat je dat alleen wilt en aan kunt. Is toch moeilijk, helemaal met 2 hele jonge kinderen als je er helemaal alleen voor staat. Petje af.
***GEBOREN*** Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm Rebbel, 25 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram Treintje1, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 3 juli met 35w+4d van dochter ISIS bijna 3000 gram en 49 cm Jenny (luna) , 35 jaar, 3e kindje, bevallen 27 juli met 40w+2d van zoon JARON NIEK 3550 gram en 50 cm Liesje, 31 jaar, 1ste kindje, bevallen 27 juli met 41w+ 6d van dochter RIHANNA NOELLE 4065 gram en 51 cm Inez, 40 jaar, 2de kindje, bevallen 29 juli met 40w+1d van dochter YELINA 2660 gram en 47 cm Natas, 42 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 39w+6d van dochter DANIQUE MARLINE 2800 gram en 52 cm Mone, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 41w+5d van zoon PIETER CORNELIS, 4115 gram en 53 cm Mariss, 34 jaar, 1e kindje, bevallen 6 augustus met 39w+1d van zoon TOM, 3910 gram en 53 cm Lindaa, 23 jaar, 1e kindje, bevallen 29 augustus met 38wk+6d van dochter MICHELLE ILANA, 2895 gram en 49 cm Wens3, 28 jaar, 3e kindje, bevallen 17 september met 40wk+2d van dochter MARE, ? gram en ? cm Pippo, 29 jaar, 3e kindje, bevallen 23 september met 40wk+3d van zoon GENO,3350 gram en 49 cm Lindada, 26 jaar, 1e kindje, bevallen 27 september met 41wk+3d van dochter DEENA LARA, 3840 gram en 53 cm Ischa, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 01 oktober met 38wk+6d van zoon LUCAS, 2970 gram en 49 cm Sam, 23 jaar, 1e kindje,bevallen 04 oktober met 41wk+2d van dochter JILDOU 3910 gram en 50 cm Tatty Teddy, 27 jaar, 1e kindje,bevallen 14 oktober met 39wk+3d van dochter KAYRA LINN 3365 gram en 49 cm Jooze, 27 jaar, 2e kindje , bevallen op 1 nov met 39 + 3d van dochter STERRE MADELIEF 3500 gram Jootje24, 26 jaar, 1e kindje, bevallen 6 nov met 39w+0d van dochter DENISE 3520 gram en 48 cm Bengeltje86, 22 jaar, 1e kindje, bevallen op 17 dec met 38w+4d van zoon JULIAN 3630 gram en 49à50 cm Lola1982, 26 jaar, 1e kindje, bevallen op 18 dec met 39w+5d van meisje NENA 4060 gram en 52 cm Natas23, 23 jaar, 1e kindje, bevallen op 31 jan met 40wk van dochter ISA-BEAU ? gram en ? cm Wishgirl, 34 jaar, 2e kindje, bevallen op 02 mrt met 38wk+4d van zoon SVEN 2970 gram en 47 cm Hartewens, 34 jaar, 1e kindje, bevallen op 06 mrt met 38wk+3d van dochter LARA LYNN ? gram en ? cm Jojo8, 24 jaar, 1e kindje, bevallen op 8 mrt met 42wk+1d van zoon MILAN 3810 gram en 52 cm Annna, 40 jaar, 1e kindje, bevallen op 19 mrt met 41wk+6d van dochter YARA ? gram en ? cm Mimi1981, 27 jaar, 2e kindje, bevallen op 1 april met 39wk+6d van dochter DEBBY LIZA SOPHIE 3700 gram en 53 cm De statistieken 20 jongens 20 meisjes AFSPRAKEN 15 jun: Rebbel nijmegen uitslagen milan. hopelijk laatste keer! 16 jun: Wishgirl CB (Sven) 3de prikjes 19 jun: Bengeltje (Julian) CB 20 jun: Rens 1 jaar! 22 jun: 11.10 uur Wish intake gesprek gynaecologie voor IVF 23 jun: Jildou spreidbroekcontrole 24 jun: Jaron CB (prikjes) 27 jun: Milan 1 jaar! 30 jun: Rihanna CB, Jildou orthopedist 06 juli: Danique CB 07 jul: Hartewens (Lara) heupecho 09 jul: Sam (Jildou) CB, Inez (Yelina) CB 24 jul: Jaron CB 27 jul: Rihanna 1 jaar! Jaron 1 jaar! 28 aug: ??? uur Wish intakegesprek gynaecologie voor IVF 14 okt: Sam (Jildou) kinderarts De zwangeren kletsen hier: viewtopic.php?t=95043&postdays=0&postorder=asc&start=
@Sam Ik zie het ook niet als aanval hoor... en ik snap het ook best... Maar ik was op dat punt al zo lang bezig en al zo vaak rietjes wezen halen... En tis een enorm bedrag wat je in een keer neerlegt voor die rietjes... En ik was er niet vanuit gegaan dat ik zo vaak rietjes nodig zou hebben... Bij het ziekenhuis waar ik uiteindelijk zwanger ben geworden en waar ik nu weer naar toe ga wordt er geen geld voor de rietjes gerekend... gratis dus... En geloof me... das een heeeeeel groot verschil Net zo duur als dat het voor jou is