zeg nooit nooit zou ik zeggen, vanmorgen regende het hier, toch maar gegaan, en nu is het prachtig weer! En daarbij is het wel rustiger als het regent, en het oceanium is Pieters favoriet, en dat is binnen
HAHA MOne, leuk !! Lindada, het houdt nu op. Dit is veel beter.. Dus maar ff nieuwe banner maken en erin zetten !! Zo is dat Liesje. Vrijdag lijkt het zo gek nog niet hoor!!!
maar ja je wilt toch een beetje mooi weer als je gaat...en toch zijn er nog een aantal gedeeltes buiten en dan moet het wel droog zijn wie weet of oudehands dierenpark de moeite is?
Ouwehands is niet echt mijn favoriet. Vond het de laatste keer dat we er waren (2 jaar geleden) nog erg hokkerig. Volgens teletekst wordt het vrijdag best mooi weer. Welliswaar 25% regenkans, maar met 10 uur zon. In Burgers heb je ook veel overdekt, mocht er een buitje vallen ga je toch even de Desert, de Ocean of de Bush in? Wij gaan juist naar Burgers met wat mindere voorspellingen. Meestal valt het in Arnhem wel mee met het weer en mocht er toch een buitje vallen ga je lekker naar het overdekte gedeelte. Lindada, hoop dat je snel weer wegwijs wordt op deze site. Vind deze veel gebruikersvriendelijker dan de vorige. En voor zover ik heb begrepen houdt het op bij deze verandering. Dus je kunt met een gerust hart weer foto's, banners, onderschriften, avatars etc. plaatsen.
Ja de vooruitzichten lijken niet zo raar hoor Liesje!!! Lekker gaan!! Ouwehands weet ik niet.. Wij gaan meestal naar Emmen !!
Heeee meiden... Zoooo druk geweest in de tuin! Maar de tuin is weer mooi aan kant nu... Al het dode onkruid (en dat was heeeel wat zo door de hele tuin heen) is eruit... Een stuk heb ik een laag zand vanaf gehaald en potgrond weer in gedaan.. nieuwe planten erin en... Alles gesnoeid en verder leeggemaakt... Nu alleen nog alle bestrating doen met de hoge drukspuit... Is ook een anderhalve dag werk schat ik... maar goed... dan ist ook klaar... Ben vanavond even lelijk door mijn enkel gegaan. Waarschijnlijk nu mijn enkelbanden verrekt ofzo.. Tis best pijnlijk... Vandaag met Sven naar het CB geweest... Hij doet het fantastisch... Hij heeft dus een klein beetje last van eenkennigheid... Als hij mensen ziet die hij niet zo goed kent gaat ie huilen en zoeken naar mij.. Als ie mij dan ziet lacht ie weer breeduit... Volgens het CB is dit heeeel vroeg.. Ook bekijkt ie zijn handjes heel erg... echt bestuderen... ronddraaien... open en dicht... vingertje een voor een omhoog.. knuistjes maken en maar kijken en lachen naar die handjes! Als ie op zijn buik ligt doet ie nog steeds niet zijn koppie omhoog... Wel doet hij kruipbewegingen maken dan... Ook neemt hij zijn koppie heel goed mee als je hem aan zijn handjes omhoogtrekt zodat ie kan zitten... Hij woog nu 6665 gram (bijna 700 gram meer dan 4 weken geleden) en hij was 61.3 cm lang en heeft een hoofdomtrek van 40.2 cm. Vandaag gelukkig voorlopig even de laatste prikken... Oooh wat was meneer boos... Oei oei... We hebben het geweten! Hij ligt nu nog lekker te slapen... Krijgt zo een nieuw zetpilletje en zijn fles en dan kan ie lekker doorslapen tot morgenvroeg... Volgende afspraak op CB is dan op 23 juli om 11.15 uur. Afspraak in Zwolle voor de intake is ook bekend... Is dus 28 augustus a.s. (maar dat gedeelte wisten we al) om 10.30 uur... Oooh en ik lees dierentuin Emmen... Daar gaan wij altijd naar toe... Hebben we abonnement van! hahaha... Tis hier ook bijna naast de deur immers... Heerlijk hoor... En ik vind het een geweldige dierentuin!
Hmm waarom een zetpilletje na prik Wish? Jil heeft er nog nooit 1 gehad na prik. Ze heeft er ook nooit last van gehad, alleen wat slaperiger ik reageer zo ff verder hoor, zit met jil op schoot en typt wat beroerd
Die Sven jou wordt maar een joekel !! Zn hoofdomtrek is al bijna net zo groot als die van Jil.. Haha, maar Jil heeft een klein koppie hoor Dat vroege eenkennigheid heeft Jildou altijd gehad. Lachen naar anderen oke, maar op schoot wordt krijsen (vreemden). Haha naar die handjes kijken vind ik altijd zo leuk om te zien. Dat die dingen zooo fascinerend zijn! Hmm Jildou zou wel zeggen, koppie niet optillen, hoe moet dat?? Die deed dat altijd al. Sterke dame! 28 aug is al best snel of niet? Spannend!
Goedemorgen dames. Hier vanochtend aan het werk, omdat ik vrijdag vrij heb ivm bruiloft. Net ff flink gebaald: doe ik m'n nieuwe t-shirt aan, 1x aan gehad zitten er gaatjes in het naadje van de mouw.. Grrrrrr, kan ik daar weer mee heen, als ik de bon tenminste kan vinden...
bericht van gisteravond: Ik was met mijn bewoners op vakantie. Mijn man belde vanavond dat zijn vader in het begin van de avond onwel was geworden. Na wat heen en weer bellen tussen ziekenhuis en de broers onderling kwam al vrij snel de uitslag: herseninfarct. Er zit een bloedprop in de hersenen die ze nu met medicijnen proberen aan te pakken. Hij is niet meer bijgekomen sinds het onwel worden. Dat is vast geen goed teken (of wel?). Alhoewel ik vermoed dat hij nu kunstmatig in slaap wordt gehouden. Ik kon gelukkig regelen dat ik direct naar huis kon. Mijn man heeft zijn tas gepakt om nu naar Enschede te rijden. De anderen zijn daar allemaal al. Mensenlief het is niet te beschrijven wat er op zo'n avond allemaal door je heen gaat. Ik realiseer me heel goed dat het er heel slecht uit ziet, al noemen de artsen zijn situatie stabiel. Maar het is toch niet gunstig dat hij helemaal niet meer bij gekomen is? Iemand die daar iets zinnigs over weet? Maar ondertussen voel ik me heel erg verdoofd, alsof hij morgen met 1 pilletje weer de oude kan zijn. Verder voel ik me er letterlijk ziek van. Heb de hele tijd diarree (zo gaat mijn lijf altijd met spanning om) en heb ik griep-achtige rillingen. Ik kan me niet heugen dat mijn lijf ooit zo sterk ergens op gereageerd heeft. Morgen zal er ook nog wel hoofdpijn door slecht slapen en veel huilen bij komen. Ik ben bang voor deze nacht, heel bang. Ik ben hier allemaal niet klaar voor (Twee jaar terug was ik met dezelfde collega op bewonersvakantie en ook toen kon ik halvewege terug rijden omdat ik een miskraam kreeg. En dan nu dit...) Oh zwager belt net. Ze gaan naar huis om te slapen. Morgenvroeg rijdt Ivo die kant op. Goed, ik kom dus net binnen en ga nu eerst kleine Jaronneke even kroelen, knuffelen en voeden. En dan kruip ik heel dicht tegen Ivo aan. Bericht van vanmorgen: Ik ben opgestaan met barstende hoofdpijn MAAR... ook om 7 uur een sms dat pa bij is! Kan iets bewegen en heeft zelfs iets gesproken! Ivo gaat er zo heen (wel anderhalf uur rijden). We krijgen heel langzaam weer iets hoop. Maar wat voel ik me kut zeg! Misselijk, moe, hoofdpijn... De kids waren verrast mij weer te zien. We hebben het luchtig gehouden. Opa is ziek en ligt in het ziekenhuis. Papa wil daar graag naar toe. Ze zijn nu aan het kleuren voor opa.
Oh Jenny wat een erg nieuws. Gelukkig is hij bijgekomen. Ik zou daar ook niets zinnigs over kunnen zeggen. Natuurlijk ben je hier niet klaar. Niemand is dat. Ik hoop zo dat hij er bovenop komt. Ik duim heel hard voor jullie. Een hele dikke knuffel van Treintje voor jou en je hele familie xxx Treintje
hoi hoi veder niet echt bij gelezen was weg gister maar wish wat word de kleine al groot zeg julian is vandaag 6 maand wat gaat het hard
Jenny, een goed teken dat hij is bijgekomen en even heeft gepraat...hopelijk gaat het beter met hem gaan en krijgen ze die bloedprop daar dan ook weg...want dat het is voornaamste wat ze nu moeten doen...veel sterkte voor jou en jouw man.