Ja dat had ik ook daarvoor vind ik het nu wel lekker om weer te werken.. Rens was pas op de weegschaal 8,3 kilo.. ben benieuwd wat ze zeggen. Ga jij wel eens 's avonds weg met Rihanna? WIj willen graag weer eens naar vrienden of zo, maar ben zo bang dat hij na zn laatste fles zo uit zn ritme is (door het in de auto gaan etc) dat hij niet meer slaapt.. waarschijnlijk moet je het gewoon uitproberen en valt het reuze mee
Geno slaapt altijd in zijn bedje. Nemen hem nooit mee in bed. Als hij gegeten heeft slaapt hij mmoi alleen in.
aah liesje: dikke knuffel! ik moet over 2 weekjes weer aan de gang, zie er oom enorm tegen op! ik ben net bij het cb geweest, milan is weer flink aangekomen! ik moet hem gewoon op 4 voedingen zetten zei ze, want dat hij dan niet meteen doorslaapt is gewoon even wennen en wat ik vertel en gezien zijn gewicht heeft hij er echt geen 5 meer nodig zei ze! liefs rebbel
hmm.. ben ook wel benieuwd wat ze bij ons zeggen... Rens is ook al over de 8 kilo.. en wij moeten hem altijd uit een hele diepe slaap halen.. alleen hij drinkt wel altijd heel zn flesje leeg...
nou milan drinkt soms wel, maar nooit veel. ik heb dan het gevoel dat hij drinkt omdat hij het krijgt, maar niet omdat hij echt honger heeft. ik zou het gewoon even voorleggen! over een uurtje komt de fysio!
wij gaan er 's avonds zo weinig mogelijk mee weg, eigenlijk helemaal niet. omdat Rihanna de fles om 18 uur krijgt en dan gaat ze 9 van de 10 keer om 19 uur naar bed en om dan nog met haar aan het slepen te gaan, daar wordt ze alleen maar vervelend van.
Rihanna slaapt nog steeds niet door, het gaat al wel ietsje beter als laatst maar goed doorslapen is ver te zoeken hier hoor
hmmm.. maar heb jij er geen moeite mee dan je dan vrijwel nergens meer samen komt? Ik wil het zelf toch wel gaan proberen, wij hebben normaal een vrij druk sociaal leven en ik vind het wel leuk om toch regelmatig nog iets te kunnen ondernemen.. Wij gaan nu vaak om en om, of lossen elkaar af, of oppas..
nou gingen wij doordeweeks toch al niet zoveel weg omdat we graag thuis zijn en 's avonds na het werken lekker thuuis willen relaxen maar dan ga je het toch gewoon proberen en neem je een campingbedje oid mee en gewoon kijken hoe het gaat
Wij gaan doordeweeks ook niet zo veel weg, maar in het weekend toch wel regelmatig.. Ja idd, ik ga het over een paar weekjes proberen.. Joh zit Rihanna al op 4 flessen.. wow 6 uur tussen een fles? hihi dat redt Rens echt niet.. met geluk 4
ze zit al een tijdje op 4 flessen, heb ik begin oktober ook wel op het consultatiebureau gezegd, vonden ze helemaal geen probleem omdat ze het gewicht er wel voor heeft en ze doet het er goed op dus waarom niet afhankelijk of ze 's nachts een voeding krijgt, krijgt ze 's morgens 240 cc, wel voeding dan gewoon een fles van 200 cc en 13 en 18 uur een fles van 200 cc en 's avonds om 23 uur een fles van 240 cc en daar doet ze het goed op!
Ok dus jij hebt wel hele grote flessen erbij zitten dan, Rens krijgt nu 4x 180 en 1 x 210. Ik dacht dat ik dan naar 4x 210 moest.. maar dan krijgt hij natuurlijk minder als nu.. dus even vragen.. Je eerste daggie zit er weer bijna op meid!
ja ze krijgt wel genoeg in de fles ja eindelijk...tis niet echt langzaam gegaan maar ik zit nu echt wel te wachten tot het 17 uur is hoor...pfffff kijk nou al uit naar vrijdag want dat is mijn vrije dagje
da's lang wachten zo tot het einde van de week.. Ik heb woe en dond is wel heerlijk. 2x weekend per week hahaha
Hoi Bruidje Wij nemen Isis al sinds een week of 6 's avonds mee naar vrienden en degelijke. Ongeveer 1 keer per week hoor, niet elke dag ofzo. We peuteren haar uit haar bed of gaan direct na een voeding. Meestal wil ze dan iets drinken als ze daar is en dan gaat ze zo haar kinderwagenbak in die we dan op de slaapkamer zetten. De avondvoeding doen we dan vaak daar en dan kunnen we haar zo haar bed weer inschuiven thuis. Ze zit op die dagen meestal op 1 voeding extra, maar dat maakt ons niet zoveel uit. Groetjes v Treintje
Mariaatje, als jij zelf het idee hebt dat Daan een fles terug kan, zou ik het gewoon proberen. Hier is het ook wel eens zo uitgekomen dat Yelina een hele fles minder kreeg en daar leek ze verder geen last van te hebben. En na het overschakelen naar een fles minder voerden we geleidelijk de hoeveelheid per fles op tot ze weer op hetgeen zit wat ze hebben mag. Liesje, hopelijk is je eerste dag je toch nog meegevallen, maar wat zul je blij zijn geweest dat je Rihanna weer kon ophalen. Bruidje, wij nemen de meisjes 's avonds gewoon mee als we weggaan. Alyssa slaapt in een campingbedje en Yelina in de wandelwagen. Al moet ik bekennen dat we 's avonds niet vaak weggaan. Ben daar 's avonds meestal nog te moe voor.
Goedemorgen dames! pFF dames hebben/hadden jullie dat ook dat je zo ontzettend slecht uit je bed kan komen? Nou mag ik niet klagen met een kleine meid die 1x in de nacht komt maar zelfs dan kan ik tijdens het voeden mn ogen amper open houden en dan komt ze 7 uur weer, val ik ook in slaap.. Pfff.. Normaal kan ik er altijd prima uitkomen !