ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    jaaaaaaa!!!! Eindelijk zijn we overal vanaf! :D

het zkh heeft gebeld en alles was helemaal goed met de urine! :) jeetje, jullie hebben geen idee wat voor last er nu van onze schouders valt na 8 maanden! Ik kan lachen en huilen tegelijk! Geen een uitslag wijst op een stofwisselingsziekte!

volgende week belt de arts zelf om het verder te bespreken, we gaan dan aangeven dat we gewoon bij ons eigen zkh onder controle blijven, dat moet zowiezo tot zijn 2 jaar omdat milan een prematuurtje is. En de fysio blijft hem volgen, dus dan komt het helemaal goed! Einde academisch zkh dus! :D

we gaan vanavond lekker uit eten om het te vieren! Lekker tapas!:D

liefs een hele blije rebbel

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    JAHOE JAHOE JAHOE :D !!!
    Super Rebbel, en dan nu eindelijk genieten van Milan en de kleine in je buik :D

3. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Jahoe Rebbel! Wat een goed nieuws! Gelukkig maar! En nu genieten he meid! ;)

4. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    thanks meiden!
    voor al jullie steun en medeleven de afgelopen periode!

liefs rebbel

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Graag gedaan, daar zijn we hier voor :D !!
    Goh wat zullen jullie een super verjaardag van Milan hebben zaterdag :D !! Gewoon al met al dit goeie nieuws :D !! En alles nu eindelijk afgesloten voordat hij jarig is!!

6. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ja echt! het voelt zo goed dat we het nu af kunnen sluiten voor zijn 1e verjaardag! :D

nu hoop ik alleen wel dat ze hem ook los willen laten in nijmegen wbt controles, maar dat hebben we natuurlijk altijd nog zelf in de hand! ;)

7. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    ***GEBOREN***
    Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm
    Rebbel, 25 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram
    Treintje1, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 3 juli met 35w+4d van dochter ISIS bijna 3000 gram en 49 cm
    Jenny (luna) , 35 jaar, 3e kindje, bevallen 27 juli met 40w+2d van zoon JARON NIEK 3550 gram en 50 cm
    Liesje, 31 jaar, 1ste kindje, bevallen 27 juli met 41w+ 6d van dochter RIHANNA NOELLE 4065 gram en 51 cm
    Inez, 40 jaar, 2de kindje, bevallen 29 juli met 40w+1d van dochter YELINA 2660 gram en 47 cm
    Natas, 42 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 39w+6d van dochter DANIQUE MARLINE 2800 gram en 52 cm
    Mone, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 41w+5d van zoon PIETER CORNELIS, 4115 gram en 53 cm
    Mariss, 34 jaar, 1e kindje, bevallen 6 augustus met 39w+1d van zoon TOM, 3910 gram en 53 cm
    Lindaa, 23 jaar, 1e kindje, bevallen 29 augustus met 38wk+6d van dochter MICHELLE ILANA, 2895 gram en 49 cm
    Wens3, 28 jaar, 3e kindje, bevallen 17 september met 40wk+2d van dochter MARE, ? gram en ? cm
    Pippo, 29 jaar, 3e kindje, bevallen 23 september met 40wk+3d van zoon GENO,3350 gram en 49 cm
    Lindada, 26 jaar, 1e kindje, bevallen 27 september met 41wk+3d van dochter DEENA LARA, 3840 gram en 53 cm
    Ischa, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 01 oktober met 38wk+6d van zoon LUCAS, 2970 gram en 49 cm
    Sam, 23 jaar, 1e kindje,bevallen 04 oktober met 41wk+2d van dochter JILDOU 3910 gram en 50 cm
    Tatty Teddy, 27 jaar, 1e kindje,bevallen 14 oktober met 39wk+3d van dochter KAYRA LINN 3365 gram en 49 cm
    Jooze, 27 jaar, 2e kindje , bevallen op 1 nov met 39 + 3d van dochter STERRE MADELIEF 3500 gram
    Jootje24, 26 jaar, 1e kindje, bevallen 6 nov met 39w+0d van dochter DENISE 3520 gram en 48 cm
    Bengeltje86, 22 jaar, 1e kindje, bevallen op 17 dec met 38w+4d van zoon JULIAN 3630 gram en 49à50 cm
    Lola1982, 26 jaar, 1e kindje, bevallen op 18 dec met 39w+5d van meisje NENA 4060 gram en 52 cm
    Natas23, 23 jaar, 1e kindje, bevallen op 31 jan met 40wk van dochter ISA-BEAU ? gram en ? cm
    Wishgirl, 34 jaar, 2e kindje, bevallen op 02 mrt met 38wk+4d van zoon SVEN 2970 gram en 47 cm
    Hartewens, 34 jaar, 1e kindje, bevallen op 06 mrt met 38wk+3d van dochter LARA LYNN ? gram en ? cm
    Jojo8, 24 jaar, 1e kindje, bevallen op 8 mrt met 42wk+1d van zoon MILAN 3810 gram en 52 cm
    Annna, 40 jaar, 1e kindje, bevallen op 19 mrt met 41wk+6d van dochter YARA ? gram en ? cm
    Mimi1981, 27 jaar, 2e kindje, bevallen op 1 april met 39wk+6d van dochter DEBBY LIZA SOPHIE 3700 gram en 53 cm

De statistieken
    20 jongens
    20 meisjes

AFSPRAKEN
    27 jun: Milan 1 jaar!
    30 jun: Rihanna CB, Jildou orthopedist, Pieter controle arm
    03 jul: Isis 1 jaar!
    06 juli: Danique CB
    07 jul: Hartewens (Lara) heupecho
    09 jul: Sam (Jildou) CB, Inez (Yelina) CB
    23 jul: Wishgirl CB 11u15
    24 jul: Jaron CB
    27 jul: Rihanna 1 jaar! Jaron 1 jaar!
    29 jul: Yelina 1 jaar!
    03 aug: Danique 1 jaar! Pieter 1 jaar!
    06 aug: Tom 1 jaar!
    28 aug: 10u30 Wish intakegesprek gynaecologie voor IVF
    29 aug: Michelle 1 jaar!
    17 sept: Isis 1 jaar!
    23 sept: Geno 1 jaar!
    24 sept: Pippo CB (2prikjes)
    27 sept: Deena 1 jaar!
    01 okt: Lucas 1 jaar!
    04 okt: Jildou 1 jaar!
    14 okt: Sam (Jildou) kinderarts

De zwangeren kletsen hier:
    viewtopic.php?t=95043&postdays=0&postorder=asc&start=

8. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    joehoe rebbellllllllllllllllllllll

pff hier is gister julian zijn 1ste tandje goed doorgekomen door tandvlees ja en schrok me rot vanavond nu is zijn 2de tandje er al bijna door pffffffffffffff gaat wel hard hoor

9. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    HIEPERDEPIEPERDEPIEP voor Rebbel en Milan. Oh meid, wat heb ik voor je geduimd zeg. Dat je onder controle moet blijven omdat Milan een prematuurtje was, da's niet zo erg, maar van de rest van de sh*t ben je gewoon lekker af. Goede reden voor een feestje!!!!!

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Deze mama was vandaag (eh, gelet op de tijd gisteren) erg trots op oudste dochter. Die ging zo goed met de baby-peuterzwemles .... Er was een andere lerares, het bad stond op z'n diepst en zij was de enigste die het niet op een brullen zette. :D:D

En na de les met vrijzwemmen in het baby/peuterbadje ging ze zelfs uit zichzelf onderwaterzwemmen en 'snoekduiken' doen in het badje, geweldig om te zien.

Papa had een papa-avondje omdat mama met oma (schoonmama) uit was naar een optreden van Liza Minelli. Was best wel een heel goed optreden. Zou er (gelet op de prijzen) zelf niet naar toe zijn gegaan, zeker niet gezien de prijs van de toegangskaartjes. Maar schoonzus die helaas een paar weken geleden een vervelend ongelukje heeft gehad waardoor ze met haar been omhoog moet en aan een rolstoel gekluisterd zit had de kaartjes besteld en kon niet gaan en zodoende zijn schoonmama en ik er samen geweest.
    (hihi, had op de terugweg in de trein 'sjans' met een leuke knappe 'jongeman'.

Lees dat Julian van Bengeltje (jaja, ze kan het ook wel eens goed doen Rebbel :D) z'n eerste tandje heeft.

Verbouwing van Bruidje loopt niet helemaal naar wens. Geloof dat er weinig verbouwingen zijn die wel naar wens verlopen. Maar ... het is voor het goed doel meid.

Verder niet echt teruggelezen, sorrie. Druk dagje gehad, een concert waar in naartoe mocht ... morgen (of beter gezegd vandaag) maar eens teruglezen.

Oja, dacht weer een nieuwe tand te hebben gespot bij Yelina (en er staan er nog 2 op doorkomen) en het lijkt erop, dat ze zo nu en dan echt reageert met 'ja' op wat er tegen haar gezegd wordt. Grappig. Heb nu al een paar keer gehad dat als ik haar vroeg of haar eten of tussendoortje lekker was, ze reageerde met iets wat op 'ja' leek.

Welterusten!!!

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen dames:
    Bengeltje.. Hihi hier was dat ook zo bij de eerste 2 tanden. Maar daar is het nu nog even bij gebleven.. Ook al staan er nog wel een paar klaar... ;)

Inez: Leuke avond gehad dus. Mooi meegenomen zo ;) !!!
    En wat een knappe dochters heb je toch :D !!!

Hmm hier is het ook grappig.. Ik moest maandagavond weg. Kwam thuis en Jildou werd wakker en wilde gevoed worden ;) Nu gisteravond had ik haar voordat ik wegging nog even gevoed en toen naar bed gebracht. Was ze de hele avond niet wakker geweest, totdat ik naar bed kwam :D !! Ze wacht gewoon op me.. Geweldig kind :p !! Verder werd ik vanochtend rond uur of 5 wat half wakker.. Hoorde ik Jildou huilen in de verte, maar snapte het niet want de babyfoon staat altijd aan.. Is de babyfoon dus stuk.. Nu hopen dat ik de bon kan vinden... Baal er flink van.. GRRRRR...
    Verder niet zo'n topnacht gehad. Om 1 uur, om 5 uur gevoed en 20 voor 7 was ze alweer wakker en weer gevoed.. Ach houd je van de straat .. ;)
    Hondjes zijn al uitgelaten, kan ik straks weer aan het werk.. pffff ik zweet al bij het idee. Plat dak en hele dag zon op het lokaal. Dus om 4 uur zie ik er niet al te best meer uit ben ik bang :p !!
    Fijne dag iedereen en tot vanavond!!

12. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    goedemorgen dames,

hier een goeie nacht achter de rug, Rihanna heeft gelukkig weer normaal geslapen...ben benieuwd hoe het vandaag bij mijn ouders gaat want afgelopen maandag had ze overdag helemaal niet geslapen...

Rihanna heeft nu 3 tanden er tegelijk door...de zielepoot...
    eergisteren haar 4e tandje (onder) en gisteren de beide voortanden (boven)

13. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hihi toch wel leuk om te zien hoor ik dacht echt 1 tandje oke kan maar nu komt de naast ook 1 door zielig 2 tandjes tegelijk hahahah
    najah staat hem straks wijs de 2 ondertandjes whahahah

14. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Bengeltje, het staat inderdaad wijs, die 2 ondertandjes.

Sam, ook al zo'n knappe dochter!

Liesje, fijn dat Rihanna weer goed geslapen heeft en jullie daarmee dus ook.

Ja, het was een leuk avondje gisteren. Zou er niet heen zijn gegaan als ik het kaartje niet had gekregen, want om nu even EUR 140 voor een kaartje uit te geven (en dan nog de reiskosten en wat te drinken erbij) vind ik zelf toch best zonde geld. Maar ... je mag een gegeven paard niet in de mond kijken en het was best leuk. Ook wel wat bekende Nederlanders gezien gezien daar.
    Erg grappig was het ook om het verschil te zien tussen al die mensen die daar rondliepen, de 1 in een spijkerbroek met leuk truitje, de ander in gala en alles wat je er maar tussenin kunt bedenken.

Er liepen ook wat gasten rond die zo uit een film gestapt zouden kunnen zijn.

Je kon na afloop ook nog een ter plekke door haar gesigneerde CD kopen en eigenlijk wilden we dat wel doen voor m'n schoonzus als dank voor de gekregen kaarten en als troost omdat zij er niet heenkon, maar uiteraard waren er meer mensen die ook een gesigneerde CD wilden hebben en wij wilden toch wel erg graag de laatste trein naar huis halen.

15. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    waar ben je naartoe geweest?
    volgens mij heb ik wat gemist

16. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Klinkt wel als een leuk avondje!

Mooi toch die tandjes bengeltje! Zolang ze er maar niet te veel last van hebben! Tom kreeg er 2 in een week bij 6 maanden en 2 bij 9 1/2 maand en nu komt nummer 6, 5 is al door...
    Maar hier steeds al lang te zien en uiteindelijk komen ze ineens door

17. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Sam irritant zeg van die babyfoon! Ik hoop dat je het bonnetje kan vinden!

18. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ben bij Liza Minelli geweest.

19. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hmm. Weer een frustrerend bezoekje aan de cardioloog gehad voor de uitslag van de fietsproef. Zag er allemaal keurig uit, geen aanwijzingen dat er problemen met het hart zijn. Hij zag wel dat ik me erge zorgen maakte, misschien was het een idee om bij de huisarts een verwijziging voor een psycholoog of psychiater te vragen.

Wat een HARK. :x

Gelukkig heb ik de ME kliniek nog achter de hand waar ook een cardioloog zit en waar ik wel serieus wordt genomen. Ga daar maar weer eens een afspraak maken.

20. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    leuk...Liza Minelli.....

balen zeg van je bezoekje....jammer dat je er gewoon niks verder mee komt..
    zie je toch vaak dat je niet serieus genomen wordt

Deel Deze Pagina