Ik ook, maar dat horen we vast vandaag !! Shit wat een rot nacht hier !! Mannetje was weg, en jil en ik lagen lekker in bed.. Tot onze herder het nodig vond om eerst een hele serenade bij elkaar te janken, en tot overmaat van ramp ook nog eens te gaan blaffen. Ja 1x oké. Maar toen de 2e x werd Jildou krijsend wakker en heb dus 1,5 uur met haar gezeten. Van alles geprobeerd.. Grrrrrr.. toen ik mannetje smste hoe laat hij thuis kwam, kwam hij er net aan gelukkig!! (net na het krijsend wakker worden) .. Kon die hond wel wat aan doen .. Nou ja .. Jil heeft tot kwart voor 9 uitgeslapen gelukkig!
Ja, vooral als het dan komt door een hond die zich aan het aanstellen is omdat hij op zn baasje wacht.. grr
Hoi Dames, Rebbel alsnog gefeliciteerd met de verjaardag van Milan, ben benieuwd wat Milan van z'n verjaardag vond! Jenny, wat een leuk kaartje! en een schattig shirt. Sam, wat vervelend zeg dat je zo een nacht bezig bent! Hier gaat alles goed, Pieter gebruikt z'n linkerhand weer! Dus we zijn blij, met kruipen gebruikt hij hem nog niet, maar als hij over de drempel heen moet, gaat dat dan weer wel op twee handen en twee voeten! Ben benieuwd wat ze dinsdag te zeggen hebben. Mone
ha Mone dat klinkt goed! Rebbel maar vooral Milan gefeliciteerd, ik hoop dat jullie een heel mooie dag hadden. Jenny superkaartje, en wat leuk dat de tekst op zijn shirt terugkomt! Sam misschien noordelijke aardstralen die de boel verstoren , wij zijn van half 2 tot 5 bezig geweest met dan weer een hysterisch krijsende Tom en op zijn best gepiep en gedrein... Geen combi met weekenddiensten! Gelukkig morgen de nacht in kan ik weer eens echt slapen dinsdag overdag!
Haha Mariss, het zou zomaar kunnen !!! Hmmmz Jildou sliep al een half uur en wordt nu weer huilend wakker.. hmmm
Sam, vervelend dat de hond zo tekeer is gegaan vannacht. Zou mijn hond kunnen zijn. Al gaat hij niet steeds tekeer als ik er niet ben, hij is wel erg onrustig, (hijgen en heen en weer lopen dribbelen) tot ik er weer ben. Als mijn man weg is 's avonds maakt hem dat niet uit, blijft hij gewoon rustig liggen.
goedemorgen! sorry nog helemaal geen tijd gehad om te komen posten na milan zijn 1e verjaardag! en nu moet ik gaan werken.. maar hij en wij hebben een hele leuke dag gehad! ook het shirtje kwam erg leuk aan bij iedereen! ik kom vanavond even verder kletsen en bijlezen! fijne dag allemaal! liefs rebbel