Hihi ooh neej Jildou kan heerlijk zelf spelen gelukkig!! Hoef ik niet constant bij te zijn.. nou ja, ben er nu dan wel bij natuurlijk, maar hoef haar niet bezig te houden !! Ooh dan is het bij jullie heel schoon.. kom maar op met die stofzuiger HAHA...
ach normaal drink ik nooit zoveel maar gisteravond was het gewoon gezellig en lekker buiten zitten en spelletje doen..... toen ik zwanger was miste ik de alcohol echt niet.... wat fijn dat je nog een oppas erbij gevonden hebt...is altijd wel makkelijk hoor. wat betaal je daar nou voor per uur als ik vragen mag?
Bruidje.. dat is handig !! Liesje klinkt leuk !! Aah Jildou werd net huilend wakker. lag ze op haar buik, dus op dr buik geslapen, is nog nooit gebeurd !!
Ik ben geen alcoholi, maar zo nu en dan een glaasje wijn (vooral op vakantie..) vind ik wel lekker hoor! Rens slaapt ook heel vaak op zn buik Sam, vanaf een maand of 5, 6 eigenlijk al.. ik vond het in het begin heel eng.. Wij betalen 4 euro per uur Liesje..
Rihanna slaapt ook heel vaak op de buik, in het begin op de zij maar nu is zij een echt buikslaper en ik laat haar ook lekker liggen hoor dat valt mee zeg...4 euro per uur....kan je nog een keertje voor weggaan! misschien dat ik er overheen gelezen heb maar wat hebben jullie Rens voor de verjaardag gegeven?
Jildou ligt altijd op dr rug. Ze vindt haar zij wel lekker volgens mij maar dat lukt niet met spreidbroek Ligt haar been zo omhoog Ze heeft nu ook maar halfuurtje geslapen. Denk dat ik haar nu nog ff neerleg. brood en bv zin weer achter de kiezen
HAHA ik wist dat ik een bijzonder kind had.. Jildou gaat niet eerst kruipen, niet eerst staan of lopen. Neej jildou gaat vanuit liggen gewoon even hups zitten !! Het enige wat het nog makkelijker maakt is even een arm van mij waar ze haar beentje even achter kan klemmen. tutje
Ja vond ik ook hoor, en ze vindt het niet erg om tot een uur 2 te blijven of zo.. perfect! Wij hebben een loopauto van Nijntje gegeven, verder heeft een driewieler (smart trike) gekregen en een zandbak (schildpad) en nog andere kleinere leuke kadootjes.. Rens gaat nu vaak juist meer op zn zij liggen.. wij laten m ook maar gewoon gaan..
pff je geloof het of niet, maar het is hier bijna 40 graden achter huis... gelukkig hebben we een big parasol