jeetje, Jildou vond het heeerlijk in haar zwembadje. Ze heeft gewoon dik 1,5 uur in het badje gezeten onder de parasol. Heerlijk, en maar spelen !!
Ooh heerlijk Liesje !! Lekker van genieten !! Jildou was druk aan de spetter, echt leuk !! Zal straks kijken of het filmpje wat gelukt is.. Had een heel mooi stukje'met mijn mobiel gemaakt, maar volgens mij heeft hij dat niet opgeslagen !! Nou ja, heb ook met de gewone camera gemaakt, hopelijk is er wat van te zien.. En foto's natuurlijk Maar zal zo eerst paella maken
hoi meiden! @sam: ik duim voor jullie morgen! wat een leuke foto's! milan heeft op zijn verjaardag ook heerlijk in het badje gespeeld! @bruidje: aaah jij ook al!! hopelijk is alles goed, maar daar ga ik wel vanuit! @rihanna: leuk! hopelijk komt hij er snel mee! succes met de prikjes morgen. pfff... ik ben het alweer kwijt! ik heb vanmorgen op mijn werk verteld dat ik weer zwanger ben! leuke reacties gehad! wat denk je.... paar uur later bloedverlies!! weinig, maar wel helder... ik dacht dat ga je niet menen net nu iedereen het weet! ik heb naar de gyn gebeld en mocht vanmiddag komen en gelukkig is alles goed met ons kleintje! wat een schrik elke keer zeg! ik moet het wel wat rustig aan doen ivm die gevoelige baarmoeder van mij! ze hadden mij ook al besproken in het overleg met alle gyneacologen en ze gaan bij elke controle mijn baarmoedermond opmeten, zodat ze meteen in kunnen grijpen als deze weer gaat verkorten. als dat gebeurd zal ik weer rust moeten houden.. verder kom ik in aanmerking voor een medicijn wat vroeggeboorte kan voorkomen! het is nog een studie, maar ik zou dan vanaf 18 weken wekelijks een injectie krijgen om zo te proberen een vroeggeboorte tegen te gaan. hier zitten voordelen én nadelen aan, maar welke dat zijn hoor ik 8 juli als ik naar mijn gyn moet. vanmiddag had ik de assistent. dus misschien is dat iets, maar ik wil wel eerst weten of het niet schadelijk kan zijn! milan trekt zijn eigen sinds een paar dagen op aan de bank! en knuffelt ons uitgebreid als we thuis komen, zooo leuk! liefs rebbel
OOH REbbel wat een schrik weer.. pfffff.. grrr zeg ... hangt het in de lucht?? Maar gelukkig niets aan het handje ! Wat fijn dat je meteen terecht kon!!! Hmm wel slim inderdaad!! En rustig aan meis!!!! Maar ja, dat zegt iedereen vast al !! Haha wat nou slappe schouders .. Goedzo Milan ! En lekker blijven knuffelen hoor, daar houden we van !!
ziek! Koorts, uitslag, geen eetlust. Dusdanig dat je ze niet naar kdv kan brengen. een beetje hummig en uit hun doen vind ik niet erg. dat kunnen ze ook wel hebben zonder prik.
nou ik zit even te graven wat hij dan precies had. Ik weet alleen dat we het toen in de gaten moesten houden omdat hij zo lang ziek bleef. Daar is toen ook een melding van naar het RIVM gedaan.
Alles was goed met de kleine!! Ben zo blij.. Til iedere dag zwaar hier Jenny... klein dreumesje van bijna 14 kilo.. zal ook niet bevorderlijk zijn.. ze dacht aan een gesprongen adertje door bv zwaar tillen. Schijnt dat je baarmoeder met warm weer ook extra doorbloed is..
Gelukkig Bruidje!! zoo die kerel van jou weegt er wel in. Hij mag al bijna niet eens meer voorop de fiets dus !! Nou gelukkig alles nog prima in orde !!
bruidje bij mij hadden ze geen oorzaak gevonden bij 16 weken h ad ik veel bloledverlies toen hebben ze 2 weken later een uitstrijkje genomen en ook daar uit was niets gekomen ja dat het dan toch een adertje as maar snachts zomaar? als ik slaap en ook het bruinverlies geen oorzaak gevonden. ik moest dus wel vanaf 16 weken niet zwaar tillen en mocht niet stofzuigen en andere zware dingen meer doen ben blij dat je echo goed was rebbel jij ook schrikken zeg blij dat alles goed was