ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Dat is normaal hoor, uw lichaam is niet meer uitgerust geweest van voor de bevalling al he! :)

2. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Goedemorgen!

Pippo heeft gelijk Sam, lekker aan toegeven! Het duurt wel weer even voordat je helemaal fit bent..en 's middags lekker een uurtje proberen te slapen..

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm oké.. Ja dat uurtje slapen schiet er hier wel eens bij in. Probeer altijd wel even een uurtje op de bank te liggen. Maar slapen lukt niet altijd. Tsjong, moest vanochtend voor het eerst zelf met de honden (deed mn vader steeds nog), jammer dat het dan net vanochtend weer plenst! Nou ja, Jildou heeft lekker in de wagen geslapen ;) ! Zal haar nu zo even in bad doen!

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nog even een vraagje.. Als jullie met de kinderwagen op pad gaan met dit weer. Wat hebben jullie kinderen dan aan/ over? Ook nog een jasje aan?

5. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ja ik geef hem nu wel een jasje aan en een dekentje erover heen.
    niet echt een jasje trouwens, maar een extra vestje...

Milan hij heeft nu met 4 voedingen heerlijk doorgeslapen! gisteravond om acht uur de laatste fles en vanmorgen werd hij om half acht wakker! :D

liefs rebbel

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Heerlijk kind Rebbel :D !
    Zo'n nacht wil ik ook wel eens maken ;)

Oké. Jildou heeft 2 dekens over en een jasje. HIHI word beetje gek van m'n moeder want die roept de hele tijd ze is zo koud.. Ja duuh als je aan dr handjes voelt .. Haar nekje is wel warm en met tempen zit ze ook altijd rond 36.5/ 37. Grrr..

7. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ja geweldig kind! ;)

ja aan haar nekje kan je het goed voelen, zolang ze daar warm is is het goed!

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dat zeg ik ook 100x tegen m'n moeder.. Maar die is net zo eigenwijs als ik geloof ik :p !
    Nou ik zal bad vullen :D ! BADTIJD :D

9. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Zo moet het goed zijn hoor Sam, als het nekje warm is is het goed!

Wauw Rebbel, wat lekker! Wij gaan het vrijdag voor het eerst proberen de 4 voedingen.. weet alleen niet welke hoeveelheid ik moet nemen..

10. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Hoi Rebbel,

Goed joh dat hij er 4 neemt.
    Welke is nou komen te vervallen? Die van +/- 23 uur?

Hoeveel geef je per fles? en geef je al een papfles?

Liefs v Treintje

11. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    oh Liesje alweer je 2e dag, lukte het een beetje het wegbrengen?
    Ik zie er best wel tegenop.... Maar volgende week eerst "oefenen"daarna zien we wel weer...

Sam, heel herkenbaar, mijn vader houdt soms niet meer op met zeuren over kou... Het enige waarmee ik hem stil heb gekregen is uitleggen dat juist te warm weg leggen het risico op wiegedood vergroot en bij kou ze alleen niet willen slapen... (misschien heb je er wat aan)
    Het hielp ook dat hij net toen onder de pukkeltjes zat...warmteuitslag dachten we toen...bleek toch hormonen te zijn, maar de angst bij mijn vader is weg (we hebben trouwens niet verteld dat het geen warmteuitslag was :evil: )

Hier is een hoop verandering gaande, na een paar dagen maar 7 voedingen en eindelijk een beetje ritme zitten we nu in een grote groeispurt denk ik, hij was echt niet te troosten gisteren... En vannacht heeft hij zomaar een ruk van 7 uur tussen de voedingen gedaan (6,5 uur slaap)! Ongelooflijk, overdag was het al weer lastig niet binnen 2 uur te voeden! Maar zo'n nacht wil ik wel vaker! Was helemaal bekaf dus na het voeden zelf ook maar vroeg gaan slapen... en toen was het half 4!
    Hij gaat het nog ooit leren :)

Zondag zijn we voor het eerst wezen babyzwemmen. Mannetje ws snipverkouden dus ik mocht! vervelend! :rolleyes: wat een dolle pret hebben we gehad, het is al zo'n waterratje en dit was groot feest met mamma spelen in een supergroot bad met allemaal andere kindjes! Leuk ook om te zien dat hij inderdaad nog keurig ogen en mondje sluit bij het kopje onder gaan! Supertrotse mamma met stoere vent!

12. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Dementie nog niet helemaal verdwenen...

Natas hoe gaat het nu met Danique? lukt het flesje weer een beetje? Gisteren hadden we met Tom ook grote moeite er 50 ml in te krijgen, daarna wilde hij echt niet meer... We gaan nu zeker weer iedere dag "oefenen" Ik hoop dat het bij jullie weer wat beter gaat!

Luna hoe staat het met het inbakeren? Is de aanvankelijke winst gebleven of is het zelfs nog beter geworden? Ben erg benieuwd! Tom weet nu echt ik mag gaan slapen als ik hem inbaker, als hij aan het prutten is wordt hij dan al rustig. Hoe vindt Jaron het?

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    :confused: :confused: :confused: ben niet jaloers, ben niet jaloers

ben echt wel jaloers!

14. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    vind het wegbrengen maar niks maar ja het moet toch he
    maar het ging gisteren bij mijn ouders wel goed en tot nu toe ook bij mijn schoonmoe

15. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    de nachten zijn hier zooooooo beroerd he
    mevrouw vind het nodig om gewoon 6 of 7 keer per nacht wakker te worden en om een voor ons niet aanwijsbare reden.
    ik ben helemaal kapot....

iemand nog supertips om haar beter te laten slapen? please please please

16. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    He Liesje, misschien wat nutrix in laatste flesje?

17. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Liesje, uitputten door de hele dag te huilen zoals Tom gisteren?
    Geen idee! maar ik lees in ieder geval vol spanning mee!
    (Ja, ik ga er volledig van uit dat hij zich vannacht gewoon vergist/verslapen!)

18. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    mag dat nou al dan? ze is volgende week maandag 3 maand
    ik dacht dat Nutrix pas met 4 maanden mocht....

moet ik dat eerst vragen bij het CB?

Ze krijgt de laatste fles Friso Forte met Nutriton en dan ook nog 240 cc om 23 uur en dan nog alweer om kwart over 12 wakker

pfffffff ik snap er niks meer van...ze hoeft van mij niet helemaal door te slapen maar niet 6 keer per nacht wakker worden

19. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Ha Liesje
    Nutrix tip heb ik gehad van CB bij 2 maanden! en na eerst wel een wat langer slaapje sliep hij vervolgens nog maar 2 uur er op....! Dus daar ben ik weer vanaf.... (maar het mag dus wel)

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jeetje Liesje, dat is wel veel!
    Hoop echt dat t snel beter wordt!

Deel Deze Pagina