He Bengeltje.. Nou zo snel ze er aan gewend was, zo snel is ze het ook afgewend. Echt ongelooflijk. Ze blijft nu gewoon zonder ook goed zitten !! En ze slaapt ook gewoon zonder.. Ze heeft hem dus niet meer omgehad.. Had ik niet verwacht, maar het is geweldig !!
Leuk he dat staartje! Ik kan al lekker tutten! Vandaag heb ik een vlechtje aan de voorkant gemaakt met een klein speldje. Dan zit het lekker uit haar gezicht met die warmte. Vandaag mag Deena ook weer in het badje! Hij staat al klaar! Het speelgoed komt trouwens van de Intertoys. Vooral het octopus watereiland vind ze helemaal super!
Internet doe trouwens heel irri... Hij is heel sloom en soms wil hij even niet draadloos. Zeker ook last van de warmte...
bruidje feli met je 11 weken! wat fijn dat de echo weer goed was en het wordt gewoon weer zo'n druktemakertje hihihi treintje wat leuk zeg, ook al voor een tweede kindje
hier is de bloeding alweer weg....het stelde niet veel voor, eergisteren bruin en iets roodverlies en gisteren alleen maar iets bruin en nu is het weg....vreemd he
Deena wordt echt groot nu. Het lijkt opeens extra snel te gaan. Ze zit tegenwoordig ook steeds rechtop in haar bedje als ik haar kom halen. 1x Deed ze dat ook toen ze nog moest gaan slapen. Ze was al een uur aan het brabbelen, en ik had echt zoiets van ga nu eens slapen! Opeens begon ze te huilen, en steeds harder. Dus toen ik ging kijken, zat ze rechtop. Tja, lastig in slaap vallen zo. Dus ik heb haar weer lekker ingestopt en toen heb ik haar niet meer gehoord. Gaat Jildou ook al zelf zitten nu zonder spreidbroek?
Haha Lindada, neej zittend slaapt het niet zo lekker !! Neej Jildou gaat wel bijna zelf zitten en zal ook wel niet lang meer duren maar door die spreidbroek gebruikte ze de spieren anders dan voorheen. Want voordat ze de spreidbroek kreeg kon ze al bijna zelf zitten.. Maar toen die spreidbroek om en als we hem dan afdeden zat ze heel wankel. Ontwikkelt zich dan toch anders.. Nou ja.. ik vind het prima. Het komt allemaal vanzelf .. Vind het al geweldig dat ze nu ineens zo snel wel zelf blijft zitten.
Heerlijk voor d'r hoor Sam dat dat ding eraf is.. en idd die ontwikkeling komt helemaal goed.. rens staat ook vaak in zn bed.. pas lag hij andersom in bed.. was hij staand gewoon in slaap gevallen of zo en zo terecht gekomen..raar kind.. Succes buiten Liesje.. vind het echt niet te harden, ben gister amper buiten geweest.. Arme bouwvakkers bij ons.. dat is pas superheet op dat dak..
Haha Bruidje.. Raar kind !! Ja mijn man is ook bouwvakker !! Lekker hoor Maar hij kan gelukkig in de schaduw werken..
ik ga eens iemand uit bed halen en brood geven...en dan maar het badje vol laten lopen tot laterrrrrr
Hier ook iemand aan het brood.. zo ff de honden laten zwemmen, ff snel medicijnen halen voor jil en dan ook het badje in
ik moet eigenlijk ook nog weer even naar het winkelcentrum maar het is me eigenlijk te warm en ik zit te wachten tot de garage belt over mijn auto