het kan toch niet zo zijn dat je kind overdag extra moet uitputten om het 's nachts maar te laten slapen. 's morgens slaapt ze nog wel vrij lang, 's middags minder en 's avonds gaat ze rond 19 uur naar bed en nou dat ik aan het werk ben heb ik er helemaal geen zicht meer op wat er overdag met haar gebeurt
Ja het is wel heel apart.. Rens mocht met 3 maanden Nutrix omdat ze liever hadden dat hij dat kreeg dan zijn voedingen verder ophogen. Nou moet ik wel eerlijk zeggen dat ik er weer mee gestopt ben omdat ik het idee had dat hij er slechter op sliep.. Bij hem leek het alsof het te zwaar op zn maagje lag en daardoor ook slecht sliep.. Nu krijgt Rihanna natuurlijk wel een enorme fles voor zo'n klein meiske.. zou het niet daardoor kunnen komen?
Wij doen nu de 1 na laatste voeding 210 en de laatste gewoon weer 180.. en ik moet zeggen dat dat prima gaat.. wellicht nog een idee.. haar voeding van 18.00 1 van 240 en de laatste 210?
Het schijnt bij baby's zelfs zo te zijn als ze overdag goed slapen dat ze 's nachts ook beter slapen.. in tegenstelling tot bij ons..
zo'n klein meisje is het niet maar ik kan het natuurlijk proberen om de laatste fles gewoon 180/6 te doen, slechter dan dit kan het natuurlijk niet worden he
dat klopt ook wel weer....nou ik ga het gewoon proberen om in ieder geval de laatste fles gewoon weer 180/6 te doen ipv 210/7 maar Rihanna is zo'n ontzettende hongerhals die heeft soms gewoon niet genoeg aan de fles van 180/6 want dan heeft ze de fles leeg en dan begint ze gelijk daarna te huilen van ik heb nog honger
Daarom wie weet is het gewoon net te veel op haar maagje.. ze verteren natuurlijk niets meer daarna.. overdag liggen ze natuurlijk lekker te spartelen in de box en zo.. Nou ben benieuwd..!
hahaha ja ik ook! Poepen ze ook wat makkelijker Ik kreeg de tip van mijn zwangerschapsgym docente.. die zei jij vindt het toch ook niet lekker om met een supervolle maag te gaan slapen.. toen dacht ik.. mmm.. ja daar zit wel wat in..
sorry ik bedoelde nutriton! He waarom moeten die namen ook allemaal op elkaar lijken? Ik heb er maar twee links en rechts en daarmee ga ik soms al wel eens mis!