Pfff, ik probeer Deena op te geven voor babyzwemmen. Helaas kan je hier alleen maar persoonlijk inschrijven, dus ik naar het zwembad. Kom ik daar eind van de middag (lijkt mij op tijd!), krijg ik zo'n chagrijnig mens achter de balie met de mededeling dat ze me niet in kan schrijven want de computer staat uit. Ik nog de ontzettend inteligente opmerking gemaakt dat de computer ook weer aangezet kon worden, maar chagrijn hield stug vol dat ik morgen vanaf 10.30 uur weer terug kan komen. Net op internet nog wezen zoeken naar een ander zwembad in de buurt, maar helaas houte kaak. Dus ik moet weer terug... Alleen staat nergens welke tijden! Niet op internet en niet in de folder. Ligt het aan mij of is dit stom?!
Hihi Mone, dank je !!! Lindada: nou denk dat ze zonder spreidbroek veel meer al had gekund. maar goed, kunnen niet alles hebben.. Vind het zo ook wel mooi !! Nou idd, de pc kan weer aan hoor !!! Idd stom dat er geen tijden zijn... Had je dat ff moeten vragen of wist miss chaggie dat ook niet??
Bedankt allemaal voor de complimentjes over de vakantiefoto's in m'n fotoalbum. Het was ook echt zó genieten...... was ik maar weer daar Hahaha, grappig Sam : we hebben dus niet alleen dezelfde kinderwagen maar ook dezelfde buggy. Waar staat jouw fotoalbum? Sam en Mone, dat stoeltje is idd heel handig. Het heet "Concord Lima", is van een duitse firma, hier in NL te bestellen op www.easy2travel.nl Mone, wat leuk dat jullie daar ook gezeild hebben. Zelf op een zeilboot, of in een groep? Jeetje joh, wat een toestanden met Pieter. Gelukkig gaat het nu weer beter met hem, maar heeft hij er veel last van gehad? Bruidje, wat heerlijk dat je het hartje hebt gehoord! Lindada, mijn man gaat wat minder snel naar Danique omdat ik vaak beter weet wat voor aktiviteit er ongeveer aan de beurt is (piept ze even na een half uurtje slapen bijvoorbeeld, dan laat ik haar nog liggen). Maar hij hoeft lang niet altijd aangespoord te worden, hij doet ook veel zelf. Wat zielig Liesje, de warmeuitslag. Treintje, nog van harte met Isis haar 1ste verjaardag! Ben vanmorgen met m'n Donald-Duck-brabbelende-meisje naar het CB geweest. Ze is nu 75 centimeter en weegt 8150 gram. Alles was weer helemaal goed. Haar beentjes zijn nu van gelijke lengte, dus het kortere beentje is de afgelopen maanden bijgegroeid. Haar heupjes lijken nog steeds oké, alleen kunnen ze dat pas echt bekijken als ze goed loopt (ze zet nu alleen nog pasjes langs de tafel en zo, en een paar wankele stapjes aan de hand). Ze zet nu wel altijd 1 voetje scheef neer, naar buiten toe, ook daar moeten we op gaan letten als ze gaat lopen. Voor de lijst : op 2 november gaan we weer naar het CB.
Ik had het eigelijk even gehad met dat hele zwembad. Als er totaal geen moeite voor je gedaan kan worden, of zelfs maar een vriendelijke glimlach ben ik er klaar mee. Ik was van plan naar een ander zwembad te gaan. Maar daar hebben ze geen babyzwemmen. Dus ik zal wel weer terug moeten. Ik hoop dat chaggie niet hoeft te werken dan. Ik zal wel vroeger gaan (hopelijk hebben ze dan geen lunch of koffiepauze...). Chagrijn wist alleen een vanaf tijd, maar om 10.30 uur slaapt Deena.
Sam, Deena heeft geen spreidbroek gehad, en die doet net zoveel als Jildou. Waarschijnlijk was Jildou anders al een stuk verder geweest! Ach, ieder kind z'n eigen tempo. Hoewel ik soms wel zou willen dat ze kon kruipen. Lijkt me ook wel weer leuk zo'n nieuwe fase. Maar ze is gewoon heel makkelijk en vind alles eigelijk wel best. Ze kan zichzelf ook goed bezig houden. En als je expres speeltjes buiten bereik legt, gaat ze met haar voetjes spelen of op haar handjes sabbelen...
Dan is Deena een mooie lange meid! Ik zou ook niet meer zo'n zin hebben in dat zwembad, raar dat je helemaal geen tijden kan vinden.
Ligt niet aan jou hoor! Is ook stom! Vind het ook jammer dat er op de sites van zwembaden niet staat wanneer de vakanties zijn, ik zit niet in het onderwijs, Pieter gaat nog niet naar school, echt ik weet niet wanneer er vakanties zijn en toch zijn openingstijden hiermee verbonden. Toevallig zagen we afgelopen zondag dat vanaf volgende week is het zwembad niet vanaf 9u open, maar vanaf 10u vanwege de vakantie. En nu komt misschien wel het jaloerse gedeelte..... wij hebben hier een zwembad met babyzwemmen waar je je niet voor opgeeft, je komt gewoon opdagen en dan kun je meedoen. Ideaal!
Hi Natas, we hebben daar flotilje gezeild (weet niet meer hoe je het schrijft). Dus wel met z'n tweeen op een boot, maar wel een bepaalde aanlegplaats per avond. Was erg leuk, ook van baaitje naar baaitje gevaren, gezwommen, gesnorkelt etc. Pieter heeft ruim een week z'n linkerarm niet gebruikt, en was zo zielig dat we uiteindelijk 3x op de SEH zijn geweest....
Dames, Ik heb gisteren m'n laatste pil geslikt. Ik stop nog niet met de bv, en we gaan nog niet gericht klussen, maar komt het dan is het goed en is het meer dan welkom.
Oh wat gaaf Mone, zo zachtjes aan beginnen met een 2de! Och, arme Pieter. Gelukkig dat alles uiteindelijk goed zal komen, je zult wel geschrokken zijn. Wij hebben ook 1x in een flottielje mee gezeild, in de omgeving van Göcek en Fethiye. Was ook erg leuk, maar nu doen we bareboat. Heerlijk daar hè!
Wat grappig wij hebben ook bij Göcek en Fethiye gezeild! Met OCC-Yachting, onze begeleider was een nederlander met een duitse vrouw, kan nu even niet op hun namen komen.
Zoo gezellig gisteravond hier.. !! Lindada: Ja ach, het komt allemaal vanzelf. Idd mag ze aan de ene kant gaan kruipen, aan de andere kant, blijf maar lekker zitten !! Precies wat je net zei. Natas: super site, ze hebben daar wel meer mooie stoeltjes.. ik bedenk nog even wat voor ons handig is.. Misschien ook wel zo'n tafelhangstoel.. Bedankt!!! En wat fijn dat het bij het cb goed was met Danique. Hmm ik vind het dan wat eng he? Wil je niet bang praten hoor en hopelijk is er niets met Danique aan de hand, maar stel je voor dat ze straks toch nog in een spreidbroek moet, dan is het een heel ander verhaal dan met 6 maanden.. Maar zoals ik zei; gaan we niet vanuit !!! En verder... ooh mone, wat gaaf, voor een 2e gaan !! Hihi ik wil ook wel, maar we wachten nog even !! Toen ik zei dat we sowieso waarschijnlijk een duo-wagen nodig hebben vond mannetje dat idd ook wel !! Maar goed.. blijf nog gewoon ff bv geven. Ben net weer 2 dagen ongi geweest.. wat weer niets voorstelde.. Prima !!! Maar als ik dan het meisje zie waar we gister waren, dan is dat wel heftig om daar ook nog een baby bij te hebben denk ik dan .. HAHA.. Maar dat redt hem ook wel weer Ooh en we hebben gisteravond definitief besloten om niet op vakantie te gaan. We gaan de tuin doen !! Krijgen een stukje gras en gooien de hele boel om !! Heb er al helemaal zin in. Het weekend gaan we voor bestrating kijken !!
Wel leuk hoor de tuin doen! Wij zijn net klaar! Echt heerlijk, Pieter is heel blij met "zijn" stukje gras
Klopt. Het is echt super leuk dat ze steeds nieuwe dingen leert, maar het is wel meer werk. Bijvoorbeeld een luier verschonen vergt ook meer handigheid aangezien de dame zich steeds probeerd om te draaien en de luier meteen losmaakt zodra ik hem vast heb zitten... En dat ze steeds gaat zitten in bed is ook niet al te handig als ze nog moet gaan slapen. Gister was ze bij mijn moeder met haar gezicht voorover tussen haar benen in slaap gevallen! Gek kind...