ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    goedemorgen dames,

hier wel een goede nacht achter de rug, mevrouwtje sliep tegen 20.30/21.00 uur maar het is nog erg warm op haar kamertje
    gisteren was ze niet te genieten toen mannetje haar opgehaald had.
    ze heeft gisteren geen hap warm eten gehad dus ook geen toetje, we hebben haar gisteren maar voor een keertje een volle fles gegeven, want we vonden het zo zielig als ze met een complete maag slapen ging.
    vanmorgen was ze weer goed te pas!
    zelf ben ik nog steeds misselijk en vannacht ben ik er zelfs wakker van geweest...dit ken ik alleen van de zw. van Rihanna

Mone, wat leuk voor een 2e gaan! super hoor

Sam, lekker de tuin doen, is ook leuk en tja meestal kan je maar 1 ding tegelijk doen he, het is allemaal niet echt goedkoop

2. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Even vraagje; Hoe laat gaan jullie kleintjes naar bed en hoevaak en hoelang slapen ze nog overdag (bij 9 maanden bedoel ik dan)?

Sam; Hoelaat krijgt Jildou haar laatste voeding? Krijgt ze geen avond/nachtvoeding meer? Deena krijgt nog een voeding om 11 uur 's avonds, maar ik zou die er wel af willen hebben. Aangezien jij ook bv geeft ben ik benieuwd hoe het bij jou is. (Weet jij het ook nog Jenny hoe het bij jou was met 9 maanden?)

3. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Hoi Lindada,
    Wij hadden het op een gegeven moment ook een beetje gehad met de bv van 22.30u (althans vent) en toen hebben we het een weekje zonder geprobeerd, en wat bleek Pieter sliep gewoon door, dus eigenlijk deden we de voeding alleen maar voor mij :p

Was niet helemaal wat ik verwacht had, maar ja het ging dus goed.
    Nu krijgt Pieter standaard 's morgens bv van me, en als ik thuis ben tussen de middag soms ook wel. Ligt een beetje aan hoeveel hij eet.

Ga zo lekker op visite bij een vriendin die de 20ste is uitgerekend!

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    poeh Rihanna sliep toen nog 's morgens en 's middags een uurtje of 2 en 's avonds tussen 19.30 uur en 20.00 uur gaat ze naar bed en dan slaapt ze door tot de volgende morgen 7.00 tot 7.30 uur.

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    gezellig Mone
    veel plezier!
    ik moet helaas werken

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha Lindada, ja dat verschonen ken ik :p !! Hier altijd al een handigheid geweest, maar het wordt steeds erger :p !!

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    kom zo ff de rest beantwoorden.. eerst jil ff fruit geven ;)

8. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Bedoel je 's ochtends en 's middags 2 uur, of bij elkaar 2 uur? Deena slaapt nu 1 a 1,5 uur 's ochtends en hetzelfde 's middags. 's Avonds gaat ze om 19.30 uur naar bed en dan slaapt ze tot ongeveer 7 uur (met een late voeding er tussen door).

9. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Ik vraag me inderdaad af of ze ook gewoon door zal slapen. Maar ik weet niet of ik het gewoon meteen zonder probeer, of de voeding steeds iets vervroeg en kijk wat ze doet.

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Liesje : Ach Tuinesie is ook leuk ;) !!! Het zegt ons ook niet zoveel op vakantie.. We moeten dan ook nog 2 honden mee, dus dat is al een heel gedoe. Plus dat ik morgen m'n nieuwe laptop krijg en dan nog de tuin en hier nog het een en ander opknappen en nieuwe gordijnen.. ja het moet ook een keer ophouden he ;) !!

Lindada: Jildou wordt meestal rond uur of 8 wakker, dan bv. 10 uur fruit en daarna naar bed (zometeen dus) Dan slaapt ze normaal gesproken ongeveer 1,5 uur. Dan tussen de middag brood en meestal nog wat bv. En dan is ze meestal tot uur of 4 wakker.. of wat later.. En krijgt ze wat thee of bv, beetje wisselend. Dan slaapt ze meestal nog een uurtje.. En dan warm eten om half 6. En s avonds laatste voeding meestal rond uur of 8. Ze slaapt dan meestal een uurtje en dan wordt ze wakker voor de andere kant en dan slaapt ze normaal gesproken door tot de volgende ochtend 8 uur... Haha maar uitzonderingen daargelaten ;) (zoals vannacht :p)

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik maak Jildou dus niet wakker voor een voeding s avonds.. Maar zoals vannacht bijvoorbeeld werd ze niet om uur of 10 of 11 wakker, maar half 1.. en een uur later weer.. maar dat kon ik dan weer niet echt drinken noemen ;) !! Maar ze heeft ook wel nachten dat ze 9 uur laatste keer heeft gedronken en s ochtends om 8 uur weer wakker wordt..
    Zo Kleine meid ligt in bed.. ik ga even opruiming houden op de studeerkamer.. Alles wat ik niet heb gebruikt gaat weg :p !!!

12. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ze slaapt 's morgens 2 uur en 's middags ongeveer 1,5 tot 2 uur

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zoo lekkere slaper Liesje :D Heerlijk!! Kan je nog eens wat doen!!

14. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ach zo is het toch ook wel goed of niet Sam....ik moet eerlijk zeggen dat ik nu wel aan vakantie toe ben na vorig jaar maar een weekje met vakantie ben geweest

15. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ja ik probeer ook het meeste in die tijd te doen....nu kan het nog

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja hoor, ik klaag niet :D ik vermaak me wel Liesje :D !!!

17. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik zou me ook nog wat beter vermaken als ik niet zoveel hoefde te werken hihihi

18. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Goedemorgen allemaal! Hoop gekletst hier!

19. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Leuk Sam de tuin doen, hebben wij een paar jaar geleden gedaan.. alleen geen gras dus op zich wel jammer..

Vandaag gaat de trap bij ons erin, kunnen we eindelijk kijken hoe het geworden is!

20. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    wauw wat slaapt zij nog veel.. heerlijk zeg.. hier meestal 2 uurtjes overdag.. Tegenwoordig proberen we hem 1x te laten slapen anders gaat hij 's avonds heel lastig slapen..

Klotenacht gehad, (excuse me for the language:D). Hij heeft tot 2 uur liggen huilen, geen idee wat er aan de hand was...

Deel Deze Pagina